Zdravim chlapaci,vypada toze mi slo cerpadlo do nebe ....mam v sdicku bosche ......projevuje se to jako kdyz je ucpanej filtr natocim to a chvili se to prevaluje pak to chcipne ...kdyz me to roztahli jelo to chvili normalne a pak uz ani tuk....napada me jestli to neni nekde zalepeny.....mate nekdo podobnou zkusenost? diky
bobyd píše:Zdravim chlapaci,vypada toze mi slo cerpadlo do nebe ....mam v sdicku bosche ......projevuje se to jako kdyz je ucpanej filtr natocim to a chvili se to prevaluje pak to chcipne ...kdyz me to roztahli jelo to chvili normalne a pak uz ani tuk....napada me jestli to neni nekde zalepeny.....mate nekdo podobnou zkusenost? diky
Takhle od klavesnice je fakt dost težký poradit, ale třeba se někdo zkušený s mimosmyslovým chápáním napojí na tvoje auto a zjistí co mu je.
někdo s mimosmyslovým chápáním se napojí na tvoje auto
Základ je všude stejný, zkontroluj přepadový hadičky, nebo rovnou vyměň, nestojí nic, dej hadičku z čerpadla napřímo do kanystru s čistou naftou, třeba balonkem odvzdušni, ( klidně starterem odvzdušni až ke vstřikum) ať máš jistotu že nikde neni bublina a musí to jít natočit.. Když to půjde tak potom filtr, palivové vedení, sací koš, hustá kaše na dně nádrže.. Je toho dost, ale základ je jasný, musí to jít lehce a bez bublin z nádrže k čerpadlu..
A ty přepadové hadičky? Po vyfritu mi jedna praskla na špatně viditelném místě, teklo to nepozorovaně, ale hodně a druhá hadička jen dírečku. Velký problém byl na světě, ani jsem skoro nedojel domu, chovalo se to jako bez nafty. Hadička 30Kč za metr a výměna pár minut
Asi to bude chtít nové čerpadlo. Měl jsem podobný problém na svém Golfu, tak jsem zkusil koupit čerpadlo Acron. Doporučil mi ho můj kámoš, protože je prý docela dobré a zatím šlape.
Začalo mi nějak divně cvakat někde nahoře na motoru. Vstřiky jsem vyměnil, pak postupně po jednom zkoušel odpojovat, zdálo se že je to spíš horší, víko ventilů bylo dole tam taky nic. Takovej cvakavej zvuk jako když mlátí vstřik. A zdá se mi, že když brzdím motorem, v otáčkách kdy čerpadlo vypíná naftu jako by to nebylo slyšet. Jak klesne pod 2200 tak zas.
Už mě nenepadá co kde hledat. Jede startuje normálně, už jsem s tím ujel víc jak 500 km.
no na to se moc těším... motor je loni koupenej a má "tupou" vačku ke které nejsou žádné informace. Takže nevím co tam je, a něco vyměnit asi nebude reálné... . Sice mám ten původní motor s 2x přezkoušenou hlavou myslí, že se tam i něco dávalo nového, ale nepodařilo se utěsnit ani po dvou pokusech. Protože origo vulkanizační těsnění není k mání a není blok dost rovný na to aby to plech nebo klingerit utěsnil.
můžou cvakat hydra a ventily, to by odpovídalo těm otáčkám, pokud jsou původní hydra, začal bych tím, kouknout na ventily, jestli nejsou zakarbonovaný nebo nějak poničený, může to dělat ta zmíněná vačka, ta by chtěla nejspíš vyměnit pokud je už kulatá a to znamená jediné, hodně najeto, nebo se ubrousila o zdvihátka ventilu... to by ale cvakalo hodně a odnesly by to ventily...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Stejně mi nic jiného nezbude než vít 2 chlapy naložit motor do vleku a najít nějakého dobrovolníka co to přestrojí. Jinak vačka je vizuelně OK. Tahle je zvýšení krouťáku v nízkých otáčkách. Tak doufám, že to ostatní příslušenství bude stejné.
Jinak auto z kterého je motor bylo v 80 tis. dovezené z Holandska a při vyndání motoru 220 tis. Takže má klidně 300 tis. A je vidět, že už ten motor někdy někdo dělal, je to nahoře i dole zapatlané červeným silikonem.
Nejradši bych to hodil do šrotu, jediné proč jsem to ještě neudělal, že to máme od novoty, má to 130 tis. a je to v maximální výbavě. (té doby). A celou dobu to stálo v garáži a kolikrát to v zimě ani nevyjelo.