Stránka 1 z 1

Superb II 125kw - Regulace plniciho tlaku

Napsal: 09 bře 2014, 18:49
od darebak
Ahoj poradte prosim cim to muže byt. Auto netahne. Proste nejde turbo. Nejsem si jist jestli je to ta podtlakova banka na turbu. Dava napeti v kanale 120 3,7V bez nastartovani což je ok a při nastartovani 3 V a při vytaceni do max otacek konstantne 2,7 az 2,8 V. Což by znamenalo, že tam jde konstantni podtlak z ventilu N75 at motor toci 1500ot/min nebo 4000ot/min. Pouze po nastartovani se vytvori podtlak ale pak už se nezvyšuje v zavislosti na otacky motoru. Pri vytoceni nad cca.2800ot/min to spadne do nouzaku a jede to jeste hur.

Pridavam log s chybou

1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 228465 km
Time Indication: 0
Date: 2123.14.12
Time: 21:14:14

Freeze Frame:
RPM: 2254 /min
Speed: 112.0 km/h
Load: 71.4 %
Absolute Pres.: 2335.8 mbar
Absolute Pres.: 1479.0 mbar
Lambda: 97.1 %
Lambda: 46.6 %

Log před nastartovanim

Address 01: Engine (03L 906 022 AP)

17:57:44 Group 120
-3.9 % Lambda
3.2 % Lambda
00000000 Bin. Bits
3.724 V Voltage

17:57:44 Group 010: Charge Pressure Control
0.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
999.6 mbar Atmospheric Pressure
989.4 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:57:44 Group 011: Charge Pressure Control
0 /min Engine Speed (G28)
1020.0 mbar Boost Pressure (specified)
989.4 mbar Boost Pressure (actual)
9.8 % Charge Pressure Control Duty Cycle

Log na volnoběh

Address 01: Engine (03L 906 022 AP)

17:56:49 Group 120
-3.9 % Lambda
3.2 % Lambda
00000100 Bin. Bits
3.116 V Voltage

17:56:49 Group 010: Charge Pressure Control
270.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
999.6 mbar Atmospheric Pressure
989.4 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:56:49 Group 011: Charge Pressure Control
782 /min Engine Speed (G28)
1040.4 mbar Boost Pressure (specified)
989.4 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Charge Pressure Control Duty Cycle

Log při akceleraci turbo netlakuje jak ma

ddress 01: Engine (03L 906 022 AP)

17:30:09 Group 120
-3.9 % Lambda
3.2 % Lambda
00000100 Bin. Bits
2.736 V Voltage

17:30:09 Group 010: Charge Pressure Control
275.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
999.6 mbar Atmospheric Pressure
989.4 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:30:09 Group 011: Charge Pressure Control
1426 /min Engine Speed (G28)
1030.2 mbar Boost Pressure (specified)
989.4 mbar Boost Pressure (actual)
95.3 % Charge Pressure Control Duty Cycle
Sunday,09,March,2014,17:55:41:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


Address 01: Engine (03L 906 022 AP)

17:55:38 Group 120
-3.9 % Lambda
3.2 % Lambda
00000100 Bin. Bits
2.660 V Voltage

17:55:38 Group 010: Charge Pressure Control
335.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
999.6 mbar Atmospheric Pressure
1009.8 mbar Boost Pressure (actual)
15.3 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:55:38 Group 011: Charge Pressure Control
2323 /min Engine Speed (G28)
1173.0 mbar Boost Pressure (specified)
1009.8 mbar Boost Pressure (actual)
90.2 % Charge Pressure Control Duty Cycle

Napsal: 09 bře 2014, 19:10
od octavia.TDI
a ten podtlak sis zmeril...banka je tesna ? to jsou zakladni věci.

Napsal: 09 bře 2014, 19:50
od darebak
banka je tesna podtlak jsem nemeril nejak přesne nemam cim. Doufal jsem, že je to nejaka bezna chyba a bude jasny kde chyba je.

Napsal: 13 bře 2014, 20:40
od darebak
Tak jsem si koupil podtlakovou pistoli na vytvoření podtlaku a nelze vytvořit podtlak v bance. Je tedy na 100% vadná!!! Necekal jsem, že to bude tak jednoduchý. Diky

Napsal: 13 bře 2014, 21:03
od Huml
to se dalo zkusit i pusou, ne? pokud netěsní je KO

Napsal: 13 bře 2014, 21:08
od Ladas
no a nebo tak (noteeth)