Stránka 1 z 2

Trysky do 1Z

Napsal: 21 bře 2014, 04:51
od ATEI
Ahoj mám dotaz. Chtěl bych přehodit vstřiky do 1Z z ASV. Púvodně jsem chtěl vyměnit jen trysky ale těla vstřikovaču jsou jiná. Tak mě zajimá jestli nebude dělat problém řídící vstřik, kabelaž budu muset přestřihnout a napojit. :)

Napsal: 21 bře 2014, 07:59
od RudisTDic
Těla i tvar trysky je stejný..musí to jít přehodit..Ale nepočítej s extra výkonem,možná ani nepoznáš rozdíl..

Napsal: 21 bře 2014, 08:51
od Marek77
Lepší by byly trysky z AFN nebo AHF. ASV je Euro3 a z toho důvodu má trysky "uškrcené".

Napsal: 21 bře 2014, 10:43
od ATEI
tak trysky mám i z ahf ale těla musím použít asv jiné nemám. Co se týka přehození do stávajících těl tak to už jsem zkoušel ale trysky do nich nepasují. Je to Audi 80 jedno z prvních tdi rok 91-92.

Napsal: 21 bře 2014, 10:49
od ATEI
Jde mi jen o to jestli nebude delat problem ta el. k tomu novému vstřiku.

Napsal: 21 bře 2014, 11:05
od RudisTDic
Neměla by,,změř so odpor,,pokud tam bude okolo 110-120ohmů,tak je to ok..

Napsal: 21 bře 2014, 11:09
od ATEI
ok díky , vyzkouším

Napsal: 21 bře 2014, 12:13
od TDI tech
Pokojne to tam daj, len aby ti pasoval konektor. Inac rozdiel je to kurevsky. Urcite ho pocitis ;)

Napsal: 21 bře 2014, 13:41
od Seidl
RudisTDic píše:Těla i tvar trysky je stejný..musí to jít přehodit..Ale nepočítej s extra výkonem,možná ani nepoznáš rozdíl..
Rozdíl pozná - mám to taky ;)

Napsal: 21 bře 2014, 20:47
od lacik
ASV trysky DSLA 150P 837, AHF trysky DSLA 150P 520. ASV trysky su vačšie ako AHF budu tam pasovat aj jedny aj druhe.

Napsal: 22 bře 2014, 02:16
od Octava
jde to osobne vyzkouseno... rozdil neni takovej jako kdyz se daj z AFN, ale funguje to, musis si akorat predelat konektor ;)

Napsal: 22 bře 2014, 12:33
od lacik
Mne to paslo bez upravy konektoru.

Napsal: 27 bře 2014, 14:55
od toefuk
pozor na stare 1Z, maju len jednopruzinovy vstrekovac. Su kratsie a neviem ako by sa to spravalo na seriovom softe

Napsal: 27 bře 2014, 15:08
od JohnyFlat
RudisTDic píše:Neměla by,,změř so odpor,,pokud tam bude okolo 110-120ohmů,tak je to ok..
neví někdo, jestli je definovaná teplota, při které se to měří na řídícím vstřiku, nebo to musí mít pořád tuto hodnotu?

Napsal: 27 bře 2014, 15:42
od RudisTDic
Hodnota je pořádm stejná..je to snímač..