Skúsenosti s VW commonrail 2.0tdi 105kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Skúsenosti s VW commonrail 2.0tdi 105kW

Příspěvek od Marek_A4 »

Zdar majstri,
aké sú skúsenosti s tými novými 2.0 TDI 105kW commonrail motormi..?
Ako su spoľahlivé, alebo poruchové..? V kombinacii s automatom multitronic...
Aké majú muchy, na čo si dať pozor pri kúpe..?
Od akého roku sa montovali a aké sú kódy motorov...?

Napr.:http://autobazar.eu/sk/card.php?id=4638984

Diky za info a názory ;-)
Naposledy upravil(a) Marek_A4 dne 12 dub 2014, 23:27, celkem upraveno 1 x.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

nebude to preklep? nemalo by tam byt 103kw?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Audi a Seat používa 105kw verzie..
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

CAGA 105kw multitronic bych nebral :-) CAHA je 125kw
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 24 bře 2014, 21:25, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

mam 2.0 TDI 105kW caga od 0 km do nyni asi 83000 a vubec zadny problem. Posledni 2 roky najizdim s autem kolem 6000, takze co bude dal netusim.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

TDIfun, na co si davat bacha..? :)
TDIfun píše:CAHA 105kw multitronic bych nebral :-)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Ja mam nájazd 15-20tisic ročne...
Aiworry píše:mam 2.0 TDI 105kW caga od 0 km do nyni asi 83000 a vubec zadny problem. Posledni 2 roky najizdim s autem kolem 6000, takze co bude dal netusim.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Aiworry píše:mam 2.0 TDI 105kW caga od 0 km do nyni asi 83000 a vubec zadny problem. Posledni 2 roky najizdim s autem kolem 6000, takze co bude dal netusim.
to samé co každej multitronic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ta CAGA je myslím ok, žádnej extra problem nebyl do 200000km, krom ložiska v setrvačníku (to byl samozřejmě manuál), multitronik, jestli je to pořád ta samá konstrukce asi žádná extra výhra nebude
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Robí sa to iba v týchto dvoch kódoch..CAGA a CAHA..?
Takže v podstate sú to vydarené motory..? Žiadne kurvítko sa v nich neskrýva..? :)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Marek_A4 píše:Robí sa to iba v týchto dvoch kódoch..CAGA a CAHA..?
Takže v podstate sú to vydarené motory..? Žiadne kurvítko sa v nich neskrýva..? :)
Pokud se budeš chovat slušně k palivové soustavě, tak to funguje výborně. To je asi jediný "slabší" článek v rámci motoru. Čerpadlo CP4 má hliníkový obal a piezo vstřiky jsou obecně náchylnější než solenoid. Na druhou stranu, měl jsem tu stejnou pumpu co měla najeto 400tis. (neuvěřitelné) a když jsme jí otevřeli, tak jí absolutně nic nebylo. Je to o naftě a servisu....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

CAHA je 125kW ne? když je to rok 2010, manuál, na co si dát pozor? :)
Kolega to má v A4 a jede to pěkně, je to pěkně naladěné
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Vici píše:CAHA je 125kW ne? když je to rok 2010, manuál, na co si dát pozor? :)
Kolega to má v A4 a jede to pěkně, je to pěkně naladěné
To ja práve neviem, aké sú kódy a v ktorých rokoch :) preto sa pýtam, či sú iba tieto dva, CAHA a CAGA :)
Tak teda na čo si dať pozor..? okrem kvalitného paliva a pravidelnej výmeny palivového filtra ako píše @flekyc, čo je u mňa samozrejmosť.

Ak je to čerpadlo CP4 nejako vylietané, ako sa to prejavuje..?
beton
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 20 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od beton »

okolo 200 tisic zvykne haprovat asi este EGR ventil, skrtiaca klapka.
popripade aj elektronicky ovladana banka turba...
tieto su myslim bezne zavady

kedze je to CR koncernovy motor predpokladam podobne zavady ako pri passate CBAB, CBBB... neviem ci ma tento audi motor aj sesthran na pohon olejoveho cerpadla
vw golf IV ASZ Variant
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

A akými závadami trpia tie passaty CBAB, CBBB...?

Šesthran na pohon olejoveho čerpadla vraj majú iba motory do roku 2010...potom neviem ako je to poriešené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“