Stránka 1 z 1
Prosím zkušenější o radu
Napsal: 12 čer 2007, 07:20
od Eagle
Problém s OCTA I 81kW, najeto 66tis. motor ASV, čas od času při jízdě začne cukat, rozsvítí se oranžová kontrolka na palubce, ale za chvíli to přestane a auto jede dál, kontrolka zhasne až po vypnutí zapalování. Stalo se mi to na IV. při 80 km/h, ale i na V. ve 150 km/h. Spíše mi to připadá jako momentální nedostatek paliva, palivový filtr jsem vyměnil, ale to nepomohlo. Jako závada na diagnostice se objeví 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka. Předvstřik na VAGu jsem kontroloval, byl v pořádku a natočil jsem i log:
ASV-OCTA1_81KW.CSV
Napadá vás prosím něco, na co se zaměřit?

Předem moc díky za nápady
Napsal: 12 čer 2007, 07:53
od sm.martin
Úplně stejny problem jsem měl na dodavce. dělala mi to uplna banalita "vzduchový filtr" vypnul jsem zapalovaní a auto zase jelo. mrkni na nej a dej vedet.
Napsal: 12 čer 2007, 08:07
od Eagle
Vzduchový filtr je vyměněný také, stejně jako olejový a kabinový...

Napsal: 12 čer 2007, 08:25
od sm.martin
me to padalo do nouzaku a rozsvitila se me kontrolka te spiralky jak je na zhaveni, teda zacala blikat a delal mi to ten filtr a mel jsem ho tam jen 15000 km. jinak padani do nouzaku muzou delat i lopatky v turbu.
Napsal: 12 čer 2007, 09:30
od váha
Co se týká téhle chyby,mohli by to dělat rozvody,vstřik na třetím válci nebo čerpadlo
Napsal: 12 čer 2007, 10:37
od Eagle
Zatuhlé turbo mne taky napadlo, předpokládám, že typ chyby by byl jiný? Jak zkusit vyloučit chybu na čerpadle, nebo na snímači zdvihu?
Napsal: 12 čer 2007, 10:53
od David-pv
Podobnou věc jsem řešil na Cordobě a bylo to čerpadlem...
Napsal: 12 čer 2007, 11:04
od váha
Eagle píše:Zatuhlé turbo mne taky napadlo, předpokládám, že typ chyby by byl jiný? Jak zkusit vyloučit chybu na čerpadle, nebo na snímači zdvihu?
snímač zdvihu odpojit,ale netuším jestli to automaticky nezpůsobí tuhle chybu,proměřit odpor cívky v tom snímači.Čerpadlo asi jeidně kus za kus nic jiného mě nenapadá...ještě jukni na předvstřik jestli hodnota moc nelítá...
Napsal: 12 čer 2007, 13:53
od conti
Regulaci počátku vstřiku má na svědomí ten elektromag.ventil ve spodní části čerpadla. Pokud ti to teda hlásí tento problém? Co ho překontrolovat.
Napsal: 12 čer 2007, 16:31
od 12skvarka
jo zkontroluj ten ventil opor 12-20ohm.......jinak de vymenit na aute
Napsal: 13 čer 2007, 06:19
od Eagle
Podívám se na to, díky všem