Stránka 1 z 1
Jaka je zivotnost vyfuku u dieslu?
Napsal: 12 čer 2007, 14:14
od Csala
Ja predpokladam, ze vacsia ako u benzinu.
Mozno aj 20 rokov
Ake su Vase skusenosti?
Napsal: 12 čer 2007, 15:40
od Marek77
Zadní díl jsem měnil teď po téměř devíti letech (upadl ve svaru - hrnec byl v pohodě), zbytek od motoru dozadu je ještě originál.
Napsal: 12 čer 2007, 19:32
od Matrix
Já mám taky původní a zatím se nezdá že by se mu chtělo do věčných lovišť.
Napsal: 13 čer 2007, 09:08
od David-pv
Na starších dieselech jako i Toledo1 rok 1999 vydrží jen něco málo více než na benzínu. U Octávie TDi už je to o hodně lepší, kupa aut 1998 jezdí s origo výfukem bez známek větší koroze...
Napsal: 15 čer 2007, 07:46
od Radik
proč u diesla vydrží více.to nbechápu

Napsal: 15 čer 2007, 07:56
od warhead_cz
Radik píše:proč u diesla vydrží více.to nbechápu

Kamna taky moc nerezavi

Napsal: 15 čer 2007, 09:31
od Jim
po 7mi letech provozu mé O1 je skoro jako nový....když si jen vzpomenu jak Mondeu, co jsme měli předtím doma, upadl výfuk po 3letech provozu a 60tkm....to je co říct...
Napsal: 15 čer 2007, 10:35
od Csala
Radik píše:proč u diesla vydrží více.to nbechápu

Ma to logiku. U diesla je vyfuk plny oleja

Napsal: 16 čer 2007, 22:41
od Kornout
Spíš u benzína plnej vody, hold katalitické procesy dělají své.
Napsal: 16 čer 2007, 23:31
od ozi
ano, u diesla spravia viac sadze, ze chrania pred koroziou, aj ked neviem ako posudit ucinok siry z nafty, hlavne v zime ked vsetko kondenzuje, ale najskor kyseliny zo spalin benzinu ( a nepochybne aj viac vody..zo spaleneho vodika v benzine ) sa podpisuje pod kratsiu zivotnost
Napsal: 17 čer 2007, 14:09
od David-pv
Výfuk u dieselu je vevnitř mastný, u benzínu jen vysrážená voda. Proto rezaví víc...
Napsal: 18 čer 2007, 07:14
od Marek77
Základním produktem katalytického spalování u zážehových motorů je oxid uhličitý a chemicky čistá H2O, tedy zředěná kyselina uhličitá (sodovka), což je látka velmi agresívní k železným i neželezným kovům (dokonce mnohokrát agresívnější než voda dešťová !!!!!).
Sežere výfuk zevnitř.
Napsal: 19 čer 2007, 11:35
od David-pv
Marek77 píše:Základním produktem katalytického spalování u zážehových motorů je oxid uhličitý a chemicky čistá H2O, tedy zředěná kyselina uhličitá (sodovka), což je látka velmi agresívní k železným i neželezným kovům (dokonce mnohokrát agresívnější než voda dešťová !!!!!).
Sežere výfuk zevnitř.
Hezky vysvětleno

Napsal: 19 čer 2007, 21:10
od go.vojta
taky dost záleží na autě... vw a bmw jsou na výfuky opravdový držáci..