Golf V 2.0 SDI PD 55kw - Moror kope na volnoběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf V 2.0 SDI PD 55kw - Moror kope na volnoběh
Ahoj, mám VW Golf 5 s motorem SDI 2.0 o výkonu 55kw. Auto se docela dost klepe, jako by v autě byl dvouhmotnostní setrvačník a už pěkně vyběhanej. Po otevření kapoty je vidět jak sebou motor škube (občas v nějakých intervalech... pár vteřin běží normálně). Setrvačník má tento motor jednohmotnostní 038 105 269 F. Dělaly se nové vstřiky, repas hlavy, zdvihatka, rozvody nové, tlaky válců a čerpadlo pry dobré. Auto jezdí, otáčky plynulé, nic neškube, jen na ten volnoběh to houpe. Je to dost otravné a zdá se mi že to snad má vliv podle teploty. Zkoušel i tu nejdražší naftu a nic. Konektory vstřiku (lištu) jsem kupoval novou a dignostika bez chyby. Měnili se prvně 3 vtřiky, ten jeden prošel testy. Ale občas to spadlo na 3 válce a měl špatné hodnoty na dignostice tak jsem vyměnil i ten čtvrtý. Teď hodnoty dobré, od té doby jede normálně, ale ten volnoběh. Mám zavřený egr a soft vypnutý, měla by fungovat váha vzduchu? Když ji odpojím tak se nic neděje, ani chyba ani změna jízdy...?
Díky za každý nápad
Díky za každý nápad
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33643
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Tusim, ze jsem to vypinal jaVici píše:a nemohl někdo domrvit soft když vypínal egr?
a škube to při jakékoliv teplotě?

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Muzeme udelat trochu jinou diagnostiku, osciloskopem. Tlak paliva, signaly a proud vstriku.. Vic se tomu povenovat, podivat se zda neni aktualizace na jednotku...camillo píše:jj, je tak. Ale v té době jsem měl 3 vstřiky nové a 1 starý tak jsem myslel že je to tím. No a jak mi to párkrat spadlo na 3 válce tak šel ven a teď jsou všechny nové, tak už to řeším. Oprava motoru se vyšplhala na cenu větší třetiny auta a to už celkem naštve, jak to dává houpáním vědět
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg