Golf V 2.0 SDI PD 55kw - Moror kope na volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Golf V 2.0 SDI PD 55kw - Moror kope na volnoběh

Příspěvek od camillo »

Ahoj, mám VW Golf 5 s motorem SDI 2.0 o výkonu 55kw. Auto se docela dost klepe, jako by v autě byl dvouhmotnostní setrvačník a už pěkně vyběhanej. Po otevření kapoty je vidět jak sebou motor škube (občas v nějakých intervalech... pár vteřin běží normálně). Setrvačník má tento motor jednohmotnostní 038 105 269 F. Dělaly se nové vstřiky, repas hlavy, zdvihatka, rozvody nové, tlaky válců a čerpadlo pry dobré. Auto jezdí, otáčky plynulé, nic neškube, jen na ten volnoběh to houpe. Je to dost otravné a zdá se mi že to snad má vliv podle teploty. Zkoušel i tu nejdražší naftu a nic. Konektory vstřiku (lištu) jsem kupoval novou a dignostika bez chyby. Měnili se prvně 3 vtřiky, ten jeden prošel testy. Ale občas to spadlo na 3 válce a měl špatné hodnoty na dignostice tak jsem vyměnil i ten čtvrtý. Teď hodnoty dobré, od té doby jede normálně, ale ten volnoběh. Mám zavřený egr a soft vypnutý, měla by fungovat váha vzduchu? Když ji odpojím tak se nic neděje, ani chyba ani změna jízdy...?
Díky za každý nápad
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A na volnoběh to má v bloku 13 tj. korekce vstřikovačů jaké hodnoty?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a nemohl někdo domrvit soft když vypínal egr?
a škube to při jakékoliv teplotě?
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Diagnostiku zkusím pořešit zítra a dám vědět. Egr dělal človíček co se tím zabýva, tak by to mělo být ok. Zdá se mi že za studena to dělá míň, ale spíš je to jak kdy.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

určitě máš bordel ve vstřikách ten motor se zatřepe jako by chtěl vyskočit že ?
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Tak třepe se a je slyšet že vynecháva a pak škubne. Když to jelo na 3 válce tak to byl jiný rachot. Ale už by nemělo, hlava těsnění vstřiky nové...
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vici píše:a nemohl někdo domrvit soft když vypínal egr?
a škube to při jakékoliv teplotě?
Tusim, ze jsem to vypinal ja :) nevim zda si pamatuji dobre ale to houpani mel ten motor i pred zaslepenim, je tak?? Ale nestudoval jsem to, zakaznik chtel jen EGR off. Vic jsem neresil.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

jj, je tak. Ale v té době jsem měl 3 vstřiky nové a 1 starý tak jsem myslel že je to tím. No a jak mi to párkrat spadlo na 3 válce tak šel ven a teď jsou všechny nové, tak už to řeším. Oprava motoru se vyšplhala na cenu větší třetiny auta a to už celkem naštve, jak to dává houpáním vědět :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

camillo píše:jj, je tak. Ale v té době jsem měl 3 vstřiky nové a 1 starý tak jsem myslel že je to tím. No a jak mi to párkrat spadlo na 3 válce tak šel ven a teď jsou všechny nové, tak už to řeším. Oprava motoru se vyšplhala na cenu větší třetiny auta a to už celkem naštve, jak to dává houpáním vědět :)
Muzeme udelat trochu jinou diagnostiku, osciloskopem. Tlak paliva, signaly a proud vstriku.. Vic se tomu povenovat, podivat se zda neni aktualizace na jednotku...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Poslední poznatek je, že jsem motor točil hodně do otáček a pak jak jsem zastavil tak na volnoběh to drželo bez škobáni...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kompresní tlaky jsou fakt ok? Co blok "13" když motor kope na volnoběh?
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Tak dneska opět na 3 válce, cvakání bouchání škubání... Tlaky a blok pozjíšťuju, ale každopádně to půjde do servisu.
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Obrázek
Obrázek
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Prvni je volnoběh při zahřátem motoru a ta druhá je mírny rozjezd tak při 80 stupních
camillo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 15 črc 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od camillo »

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“