Ahoj,
mám problém s řekněme "vlažným" startem. Stalo se mi to poslední dobou několikrát. Po jízdě, když auto nějakou dobu stojí, tak hodinku, dvě, ale dneska když bylo teplo i 8h, tak po nastartování po chvilce chcípne a pak jde velmi obtížně nastartovat, tak desetkrát musím točit i několik dloooouhých sekund, ale nakonec to začne pomalu chytat až naskočí.
Stalo s mi to už asi 4x a začínám z toho být nervózní. Čerpadlo v nádrži při zastrčení klíčku vždy chvilku jede, to je slyšet. Tak cca 2 až 3 sekundy. VAG také nic nevypsal.
Neměl jste někdo tento problém nebo netušíte, co by to mohlo způsobovat? Obecně teda ten motor i za studena nechytá na první otočení, občas mám pocit, jako kdyby nějak při startování divně "kopal", až se sem tam dost zatřese, jsou to podivné rány, někdy taky jakoby chvilku po nastartování (vteřiny) jely jen tři válce. Ale jindy zase naskočí hned. Úplně teplý taky v pohodě.
Najeto 290 tis, žere to celkem olej, tak litr na 5000 km, ale to žere už hrozně dlouho a zatím jsem to neřešil. Obecně při dlouhých cestách po dálnici to žere oleje víc, jak to je stále v otáčkách, při pojezdech po městě o poznání méně.
Nebo jestli někdo máte tip na nějakého motorového machra v Praze a okolí. PS. S autorizáky mám špatné zkušenosti.
Díky všem!
Metla
Po nastartování vlažného motoru po chvilce chcípne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po nastartování vlažného motoru po chvilce chcípne
Passat 2.0 125kW DSG << ChRoChTaK :: v kombajnu :: hagusy :: fialky :: paluba kaštan :: sesle vepř :: bez švihadel >> DPF OFF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23