Prosím o kontrolu logov 2.5tdi v6 AKE (VYRIEŠENÉ)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Prosím o kontrolu logov 2.5tdi v6 AKE (VYRIEŠENÉ)

Příspěvek od Vsoft »

Ahojte, vymenil som riadiaci vstrek, nastavil predvstrek, vyčistil vahu, no stale sa mi zda že to auto neťaha dobre. K tomu je citit pri pridani v okoli 2100ot/min nejaku vykonnostnu dieru...akokeby sa oslabil záťah a potom okolo 3200sa to vracia do ťahu normálneho. Logované na štvorke plny plyn od 1200 do skoro 4500ot/min Merané postupne kanál 03, 10, 11

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Vsoft dne 15 dub 2014, 16:56, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Ten Log s turbom je fakt zaujimavy...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Ako zaujímavy ? Či ja som niečo zle urobil ?
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Vsoft píše:Ako zaujímavy ? Či ja som niečo zle urobil ?
Ako si to logoval? Na dlhej rovine, ci do kopca?. Nechapem len tomu skoku mezi poziadovkom a aktulnym tlakom.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Sayllo píše:
Vsoft píše:Ako zaujímavy ? Či ja som niečo zle urobil ?
Ako si to logoval? Na dlhej rovine, ci do kopca?. Nechapem len tomu skoku mezi poziadovkom a aktulnym tlakom.
Logovane na rovinke bez stupania na 4.prevod. stupen. pedal na podlahe.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Uhol vstreku si nastavil na aku hodnotu? Ten darmozrac je dost haklivy na presne nastavenie uhla vstreku :kol1: Inac co sa tyka zatahu tak ziadny zazrak to nieje, na taky objem nic moc.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

TDI tech píše:Uhol vstreku si nastavil na aku hodnotu? Ten darmozrac je dost haklivy na presne nastavenie uhla vstreku :kol1: Inac co sa tyka zatahu tak ziadny zazrak to nieje, na taky objem nic moc.
To je 150 ci 180? Lebo 150 tak to je cista tragedia.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Predvstrek som nastavil na POZDE 0.0stupna az 0.2. Vraj je to lepsie ako na 2stupne davat. Počul som, že 110kw je tragedia. Mal som 103kw 5valec s automatom a mám pocit, že táto moja 132kw sa nechytá :(
Niečo ale nieje v poriadku, lebo záťah nieje pravidelný a vravím okolo 2200ot/min je cítit zrazu oslabenie záťahu. Mal som problém s oktaviou 77kw.
Asi to jebnem to váhu.

Inač ohľadom tých logov. Hovorí to niekomu niečo ??? Či je to ok či tam niečo nesedí....Ja sa tomu nerozumiem.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To urcite lepsie jak 77kW TDI nikdy nepojde. Je to vrazda a ktomu leniva. Stym uhlom vstreku je to tazko povedat ze ako je to spravne. Niekto nastavuje na 1.8 - 2.2 do plusu no a mne osobne sa najviacej pozdava ako motor bezi a aj startuje ked nastavim 1.8 do minusu. Ale je to iba moj subjektivny pocit. Takze neviem. Kazdopadne sa cim skor zbav tej ciernej diery na peniaze.
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Auto som nedávno kúpil :D Zatial je to aj keď na prekvapenie z mojích všetkých aut najmensia kasička. Len ma serie to, že od slávnej 2.5v6 pri spotrebe aktuálne 11litrov a poistke 150e ročne som čakal teda kurva viac.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Odpoj baňku na turbu a zahejbej s tou páčkou regulace jak to běhá....vypadá to že to nějak blbě reguluje...
***VAG,PSA,Renault***
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To ti nejak moc zere ne? To mas quattro? Me bere AFB 10l kdyz mam hengr a na nem auto, s prazdnym cca 8,5l , bez voziku a jizdy dle pradpisu 6,5-7l no a pokud chytnu nejaky idiota co jede pomalu a nejde predjet tak i pod 5. A 110kW golf mi neujede, ale ani ja jemu. Jo a povinny ruceni mam 600€
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

TDI tech píše:To urcite lepsie jak 77kW TDI nikdy nepojde. Je to vrazda a ktomu leniva. Stym uhlom vstreku je to tazko povedat ze ako je to spravne. Niekto nastavuje na 1.8 - 2.2 do plusu no a mne osobne sa najviacej pozdava ako motor bezi a aj startuje ked nastavim 1.8 do minusu. Ale je to iba moj subjektivny pocit. Takze neviem. Kazdopadne sa cim skor zbav tej ciernej diery na peniaze.
ja mam 2,0 a ok
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Vsoft píše:Auto som nedávno kúpil :D Zatial je to aj keď na prekvapenie z mojích všetkých aut najmensia kasička. Len ma serie to, že od slávnej 2.5v6 pri spotrebe aktuálne 11litrov a poistke 150e ročne som čakal teda kurva viac.
Nepaci sa ti 150???? A co by si povedal keby ze to auto rocne mas platit 1700? (LOL) (LOL)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Tak hej, ale za Uno 1.3d som platil rocne 65€ :D
Co sa tyka turba. Po nastartovani sa tiahlo vysunie. Po pridani na volnobehu sa pekne hybe akurat co sa mi trosku nezda ze sa nevracia na jeden krat, ale v strede sa akokeby pozastavi a v zapati sa zasunie. Mozno je to ale normalne. Spotreba sa mi zda dost vysoka. Najprv som myslel ze je to riadiacim vstrekom, ale po vymene za funkcny spotreba klesl o pol litra. Vtedy 11.5 az 11.8litra teraz 11,2. Auto vobec nedymi za studena je to zdochnute uplne za tepla ako seriova 81kw 1.9tdi maximalne. Tiez odozva na plyn sa mi zda dost velka. Dlo trva po zosliapnuti pedalu kym vyletia otacky. Poradte co by som mohol este skusit nalogovat a ako.

PS: Má niekto skúsenosti s diodou vo váhe na 2.5tdi v6, príp jej navrtaním ?
Váhu by som mal mať Hitachi no keď som ju čistil, t ak na nej bolo len číslo. Ďalej by mala mať pliešky miesto drotkov ako má bosch, no ja tam mam drotky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“