Stránka 1 z 2
DPF 2.0TDI CR
Napsal: 11 dub 2014, 11:22
od jirka.p
ahoj. mohl by se mi tady nekdo podivat jestli to DPF je funkcni..nelibi se mi ta hodnota 31,8. a EGR ma nejake divne hodnoty.

Napsal: 12 dub 2014, 09:32
od milky22
Cau,
nie som si isty, ale ta pozadovana hodnota je zrejme hodnota, ku ktorej ak sa priblizi hodnota aktualna, tak sa spusti aktivna regeneracia. Skus sledovat tu pozadovanu hodnotu ako sa bude menit.
Viac by ma zaujimalo co znamena hodnota "casticovy filtr hladina oleje". Ja tam mam hodnotu 129 ml.
Aky mas kod motora a kolko mas na tom najazdene?
K tomu EGR neviem no. Pocitujes nejake zmeny v spravani motora?
Napsal: 12 dub 2014, 20:32
od jirka.p
ahoj. je to motor CBAB 2.0 TDI CR. DPF bylo cistene a EGR je cisteny..ale bojim se ze bude ucpana trubka od turbo do EGRu protoze ten egr byl na 80tis neskutecne zaranej a diky tomu odeselo DPF. to se vycistilo. co tady vidim tak ma 1,8 zaneseni. ale nejde mi do hlavy ta druha hodnota proc je tak vysoka ':/
Napsal: 12 dub 2014, 22:15
od geo
Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
Napsal: 14 dub 2014, 22:40
od miraspetrowski
geo píše:Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
u octa 2 jsme teď řešilidunivý zvuk motoru výkon nulový a na EGR nám výf.plyny cirkulace psalo až 103 %,při vlnoběhu má být asi jen 3%,na zvýšené otáčky asi 1500,kolem 30%,závada se našla-uplně zaládovanej FAP z výfuku něšlo skoro nic tak jde na OFFnutí a přehrát softík,tak uvidíme,ale už na to takto jezdí více lidí,tak to asi funguje
Napsal: 15 dub 2014, 15:35
od jirka.p
geo píše:Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
tak jsem dneska s autem najezdil cca 50km. ta hodnota 31.8 spadla na cca 5,7 pak vylezla na 6. kdyz prelezla pres hodnotu 7,5 zhasla i kontrolka DPF na budikach. a od toho zacal fungovat i EGR. a uz to vse funguje jak ma. na volnobeh je hodnota dif. tlaku 5mbar.
Napsal: 15 dub 2014, 15:53
od TDIfun
Kdyz regeneruje je EGR zavrenej.
Napsal: 29 dub 2014, 11:54
od milky22
Ahojte,
vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.
miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.
Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.
Dakujem.
http://leteckaposta.cz/884883319
Napsal: 30 dub 2014, 07:53
od miraspetrowski
milky22 píše:Ahojte,
vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.
miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.
Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.
Dakujem.
http://leteckaposta.cz/884883319
možná je zasekanej karbonem,nebo se asi bude poroučet,dej ho OFF-nout a je po problému
Napsal: 30 dub 2014, 09:50
od milky22
Nerad by som odstranoval EGR kvoli DPFku.
EGR + klapka boli cistene ultrazvukom cca pred rokom v zime a niekedy v lete 2013 sa menili na nich tesnenia a nevyzerali nejak extra zakarbonovane.
Asi mi neostava nic ine len skusit kupit nove EGR.
Napsal: 30 dub 2014, 13:04
od MareC3k
odstraneny /zablokovany, zaslepeny/ EGR by nemal mat vplyv na DPF pokial viem. Skor ak je EGR zaseknuty v otvorenej polohe, pripadne sa nezatvori uplne, tak moze sposobovat vyssiu dymivost auta (bez dpf) a tym padom rychlejsie zanasanie DPF a aj castejsie regeneracie.
Napsal: 30 dub 2014, 21:39
od miraspetrowski
MareC3k píše:odstraneny /zablokovany, zaslepeny/ EGR by nemal mat vplyv na DPF pokial viem. Skor ak je EGR zaseknuty v otvorenej polohe, pripadne sa nezatvori uplne, tak moze sposobovat vyssiu dymivost auta (bez dpf) a tym padom rychlejsie zanasanie DPF a aj castejsie regeneracie.
jak zustane zaseklej, většinou pokud máš maxidot,napíše emise do dílny,nejlépe provést diagnostiku členů a potom můžeš přesněji odstraňovat problém
Napsal: 05 zář 2014, 05:14
od Sayllo
Nazdarm prosim kde ma tato ecu vo vagu reset? Myslim tym popol na nulu ako ako pri vymene, idem ten filter akurat menit. Ja niecom zastanca OFF... dycham to aj ja. A este ten bezpecnostny login by som poprosil.
Inak, omluvam sa duplikonie tematu...
Napsal: 05 zář 2014, 10:38
od jirka.p
ahoj. jestli si dobre pamatuju tak dpf se vyndalo vycistilo a dalo zpet. pak jsem tady jezdil a regenerace se udelala sama. jinak jeste zkontroluj sani a funkci EGR ventilu.
Napsal: 05 zář 2014, 10:38
od jirka.p
ahoj. jestli si dobre pamatuju tak dpf se vyndalo vycistilo a dalo zpet. pak jsem tady jezdil a regenerace se udelala sama. jinak jeste zkontroluj sani a funkci EGR ventilu.