Stránka 1 z 2

K čemu slouží hadička která vede do vzdochového filtru u AFN

Napsal: 14 dub 2014, 18:26
od lukas765v
K čemu slouží hadička do vzdochové filtru U 1.9 AFN?Montoval sem sportovní filtr a hadičku ucpal.S ucpanou hadičku auto nejelo (nouzový řežim) a při řazení byl slyšet krasny odfuk turba.Pote sem hadičku otevřel,auto jelo jak má,ale odfuk žadný :-? :?

Napsal: 14 dub 2014, 18:32
od mirauh
tudy jde cistý vzduch do celyho podtlakovýho ovladaní (výveva, banka na turbu a egr, ventily, a zasobník)... nouzak byl protože turbo neregulovalo...odfuk asi kvuli přetlaku

Napsal: 14 dub 2014, 18:37
od lukas765v
Odfuk byl pěkný.Škoda že se to neda nak poladit aby to tak odfukovalo a jelo normalně :) Takže hadičku připojím zpatky do saní za sportovní filtr,at tam neletí zbytečně bordel ;)

Napsal: 14 dub 2014, 18:59
od mate.s
Mám podobný dotaz...motor AGR, z N75 ventilu(kovovej) vede hadicka nekam do prostředka sání do turba...ta je k cemu??

Napsal: 14 dub 2014, 20:06
od mirauh
Obrázek[/img]

Napsal: 14 dub 2014, 20:22
od mate.s
chapu teda dobre, ze z toho saní to bere ten "tlak" pro ovladaní turba?? :)

Napsal: 14 dub 2014, 20:24
od mirauh
myslím si že jedna hadice bere plnej tlak, druha bere regulovanej tlak a třetí ovlada tlakem banku

jj chapes to dobre

Napsal: 14 dub 2014, 20:25
od jurosdi
Ventil N75 si berie pracovný tlak s bodu č.3

Napsal: 14 dub 2014, 20:35
od ri53hu
No,tak kčemu je ta hadička co vede do té plastové trubky č2. není označena.Takže můžu tu hadičku připojit třeba na sání z filtru,nemusí byt přímo na té trubce č2.

Napsal: 14 dub 2014, 21:43
od Jarda S.
mate.s píše:chapu teda dobre, ze z toho saní to bere ten "tlak" pro ovladaní turba?? :)
ne, tam jde přebytečnej tlak ;)

Napsal: 15 dub 2014, 06:43
od hiero
jeezis mária...aby regulácia fungovala potrebuje zdroj podtlaku a aj spojenie s okolitým čiže atmosferickym tlakom ktoré pomocou n75 spája s bankou na turbe a toto premieňa na mechanicky pohyb. Hore na obrázku pozícia bez čísla je práve spojenie s atmosferickym tlakom čo u teba znamena len to že ju nemáš na rúre sania ale na krabicy filtru a to len preto aby sa do okruhu regulácie nedostával prach z okolia. kludne môžeš tu hadicu nezapojit len potom doporučujem upchat pozíciu na tej krabici a na hadicu umiestnit malý filter. ked si tu hadicou upchal nemohla regulácia fungovať lebo nemala zdroj atmosferickeho tlaku..

Napsal: 15 dub 2014, 08:54
od ri53hu
Děkuji hiero za odpověď: určitě to vysvětleni pomohlo i jiným kolegům co nad tím bádali. :-D

Napsal: 16 dub 2014, 15:36
od Marek77
lukas765v píše:Odfuk byl pěkný.Škoda že se to neda nak poladit aby to tak odfukovalo a jelo normalně :) Takže hadičku připojím zpatky do saní za sportovní filtr,at tam neletí zbytečně bordel ;)
To není nutné a dokonce myslím, že ani správné. To by totiž v ní nebyl atmosférický tlak, ale podtlak. Sice mírnější, než jaký způsobuje vývěva, ale mohlo by to pořád zlobit.
Lepší bude koupit nějaký malinký filtřík, třeba jak se kdysi používal ve škodovkách na benzin (taková ta sklenička s trubičkou dovnitř a trubičkou ven) a ten píchnout do té hadičky. Vzduch do ovládacích ventilů se pročistí přes ten filtřík a hotovo. SAG model II to má úplně běžně. Žádná hadička do filtru, ale malinký filtřík na začátku hadičky. OEM 702 129 965.

Napsal: 17 dub 2014, 13:25
od ri53hu
OK dík.

Napsal: 17 dub 2014, 13:46
od Sayllo
lukas765v píše:Odfuk byl pěkný.Škoda že se to neda nak poladit aby to tak odfukovalo a jelo normalně :) Takže hadičku připojím zpatky do saní za sportovní filtr,at tam neletí zbytečně bordel ;)
myslim ze uplne fuk kam ju strcis, cez ten tvoj sportovy filter sa tam uz toho vali celkom dost...