Zamena hlav BXE/ATD? jde to?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Zamena hlav BXE/ATD? jde to?

Příspěvek od Octava »

Zdar jaky je rozdil v hlavach 1,9TDi ATD 74KW a BXE 77KW? jdou mezi sebou bez problemu zamenit?
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Jsou stejný
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

sniper-- píše:Jsou stejný
urcite ?? je si tim nekdo 100% jistej?
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano hlavy jsou stejné 100%
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

to jsem chtel vedet , diky ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

ahoj, pokud myslíš holou hlavu tak ano, ale pozor na ventily. Čao.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Holz-tdi píše:ahoj, pokud myslíš holou hlavu tak ano, ale pozor na ventily. Čao.
Co je na nich jinak?????
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

ahoj, staré motory, ke kterým patří ATD, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy a vybrání v pístech je taky nižší. když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese. Čao.
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

divne

Příspěvek od tomtva »

jakej rozdil je ve ventilech ?????

vsechny 1.9 a 2.0 tdi maj hlavu 038103373 R

jedinej rozdil co vim je jestli mas Filtr pevnych castic nebo ne s filtrem mas vacku 038 109 101 AH jinak zbytek ma vacku 038 109 101 R

jedine ceho jsem si vsiml kdyz ted skladam motor na passata avf 96kw a davam na nej hlavu z oktavkyII z motoru BKC 77kw je asi revize na mem pasovy 11/2000 byla na hlave znacka v410 na hlave z okty v420

blok hlavy je stejnej jak by se mely lisit ventily?
stejne hydra , stejna gufera tusim ze 7mm

Jo jedine vcem byl rozdil je ze na otavce bylo na vacce kolo pro snimani otacek 038 109 239 D na passatu bylo cislo 038 109 239

je tam videt rozdil ze passat mel preruseni mezi vystupky pro snimani oktavia je mela v kuse delsi dobu
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

sakra zajmave asi jo

Příspěvek od tomtva »

Tak mas asi pravdu
odpoved byla rychlejsi nez me vytvoreni predchoziho postu

výfukové ventily

038 109 611 B (F) pro 1.9TDI 74kW/96kW (ATD, ASZ, AWX, AVB, AVF)
038 109 611 E pro 1.9TDI 77kW/85kW/103kW, 2.0TDI 91kW, 1.4TDI

tak jsem zvedav uz mam v motor pohromade z ventilama ze 77KW

Ted jakej to muze mit vliv na chod motoru ?

ja zatim jen nechal motor po sestaveni hodinku probehnout

delal jsem i pistni krouzky

jakej to muze mit vliv??? nema nekdo zkusenosti??
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

ano presne tak hlava ma stejne cislo dilu, hydra taky stejny, tak nevidim duvod proc by mela mit jine ventily :roll: (wallbash)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

Ventily maj jina cisla takze nejakej rozdil bude. Dokonce jsem koukal ze muj saci ventil mel uprostred jamku ten z BKC 77kw ji nema.

ted jakej muze mit vliv mensi presah hlavy ventilu. Sedla musi byt ale stejna kdyz je stejna hlava a hydra

Hlavne jak velkej bude vliv na kompresi
Naposledy upravil(a) tomtva dne 24 dub 2014, 12:05, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Re: divne

Příspěvek od valis »

tomtva píše:jakej rozdil je ve ventilech ?????

vsechny 1.9 a 2.0 tdi maj hlavu 038103373 R
A z ceho je potom hlava 038103373 C ?
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

tady to nekdo řešil

Kód: Vybrat vše

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=10111&view=previous&sid=d0291ac2340a6626429b8dbae655e535


Jinak fakt nikdo neporadi jestli avf bude fungovat s nizsima ventilama z BKC

O kolik dolu to ovlivní kompresi??

nebo zas vse sundat obetovat tesneni a srouby a prehazet ventily??

podle hrubeho propoctu pri rozdilu 0,5mm tu jde asi o 2 atmosfery dolů
p1*V1=p2*V2
Naposledy upravil(a) tomtva dne 25 dub 2014, 09:14, celkem upraveno 2 x.
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

nikdo nema zkusenost ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“