přefukování turba a padání jeho tlaku-ne vždy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

přefukování turba a padání jeho tlaku-ne vždy

Příspěvek od r.martinec »

pořád mi vrtalo hlavou proč to dělá,SWrů nahraný desítky a vždy jen nějaká malinkatá změna,dohánělo se to přivíráním lopatek apod.,.jednou to dělalo,jednou ne.nešlo naladit podle představ i když dříve asi taky nebyla v pořádku baňka.nyní je baňka Garrett.jedná se o GTB v O1.(na koši namazané lopatky)dá se říct,že zatuhlá regulace,ale určitě ne usazený karbon vlivem dědkovské jízdy.myslím,že o 550km na jednu nádrž se asi nedá nazvat.
nedalo mi to a mrklo se do do toho.ne já.odborník.

Obrázek
Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

možná by bylo dobrý napsat co je to za model turba a najeté km...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:možná by bylo dobrý napsat co je to za model turba a najeté km...
KM nevím a 2260.na foto je to blbě vidět,ale namazané lopatky se daly skoro seškrábnout nehtem.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9 (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9 (LOL)
jezdil jsem za cca 8L
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kolik mas EGT?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.

Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

TDIfun píše:Kolik mas EGT?
bych to podle budíku viděl na 850st max.v plných kulích.myslím krátké úseky.ale mohu zítra znova mrknout pokud bude třeba.budík Depo CSM.ne TOP,ne šrot.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.

Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...
co se dá dělat.je to vyřešeno a snad to bude už makat.regulace chodila lehko.jak jsem měnil baňku tak tak jsem ji zvedl nahoru(děláno na autě)a sama spadla lehce dolu a ani mi nepřipadlo,že drhne.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

je to komplikovane dobre to nastavit s podtlakovou regulaciou, aj preto je podla mna lepsie dat elektriku...urcite mas podla mna sw problem :) teraz som riesil presne to iste a tiez to chcelo par desiatok sw az to islo OK
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

gabo00000 píše:je to komplikovane dobre to nastavit s podtlakovou regulaciou, aj preto je podla mna lepsie dat elektriku...urcite mas podla mna sw problem :) teraz som riesil presne to iste a tiez to chcelo par desiatok sw az to islo OK
a že jsou namazaný lopatky na koši regulace je SW?lidi,jsem laik,ale poučte mne.že se to zalapovalo,lehce ubraly lopatky(nejsem turbař,tím pádem onen odborník) a funguje to je taky SW?nevím?
a chápu,že elektrika je asi lepší řešení.ale to do tohoto tématu asi nepatří.
Naposledy upravil(a) r.martinec dne 24 dub 2014, 22:13, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to je 3.0 Vw nebo z BMW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:to je 3.0 Vw nebo z BMW
AUDI :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

To sis nechal předělávat svoje na podtlak nebo jsi koupil kit?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

To sis nechal předělávat svoje na podtlak nebo jsi koupil kit?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“