Stránka 1 z 1
Špatné startování za tepla TDI
Napsal: 23 bře 2006, 12:13
od drv.astor
Zdravim, nevite prosim nekdo, jak se da ve VAGu zvysit startovaci davka paliva u TDI(66kw)?...Kdyz je zima, tak to chytne hned, ale jak se zahreje motor, tak se tomu nechce... Predem diky za rady.
Napsal: 23 bře 2006, 15:46
od Raptor181
Je to popisane na starom fore, ale tusim ze aj tu v FAQ

Napsal: 23 bře 2006, 20:58
od woodman007
A ještě lépe ve VIS2 - nastavení startovací dávky
Napsal: 23 bře 2006, 22:39
od drv.astor
No jo, ale ja nemam VIS2....hledal sem ve starem foru a nic sem nenasel. Prosim, jestli to tam nekde je, tak sem dejte odkaz nebo rovnou odpovezte. Dik
Napsal: 24 bře 2006, 07:36
od navrc
[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]
[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]
Kanál 5: startovací podmínky
z fabriky by tam mělo být 32768,tak to zvedej po 200 a zkoušej,jde to max na 33268,většinou to pomůže,ale tím závadu neodstraníš jen oddálíš,buď máš slabou baterku nebo strartér...teda většinou to tak je
Napsal: 24 bře 2006, 10:32
od drv.astor
Diky, dal jsem to na max a chytne to na drc....

Napsal: 24 bře 2006, 10:59
od navrc
není zač
Napsal: 24 bře 2006, 21:27
od woodman007

Proč hned na max? Zkusil jsi to postupně, nebo na férovku full..
Napsal: 26 bře 2006, 13:58
od drv.astor
Za tepla mi to startovalo i skoro 10s. Ve škodovce mi řekli, že oprava by stála 15000Kč, to je výměna, ne oprava, čerpadla. Prý je tam špatný nějaký ventil....tak jsem to dal na max hned...starter neudela skoro ani jednu otacku a autko chyta jako by bylo nove

Napsal: 26 bře 2006, 14:45
od origoš
Naprosto správný postup dát plnou dávku. Pokud se přidá jen tolik, aby to startovalo, tak za čas to bude dělat to samé a bude muset přidávat znovu. Dlouhým startováním se opotřebovává startér, trpí baterie i psychika člověka. Jediný nedostatek je, že to trochu zahulí při startu. Vozy s mechanickým čerpadlem to dělají všechny, neboť při startu je nastavena maximální dodávka. Nutno podotknout, že stejně to nastavení řeší problém teplých startů dočasně, při větším opotřebení čerpadla se problém vrátí a jsou jen dvě řešení: Oprava (výměna) čerpadla a nebo odpor.