Stránka 1 z 8

Průzkum teplot nasávaného vzduchu

Napsal: 06 kvě 2014, 19:02
od Ladas
Sledujete někdo teploty po vašich úpravách? (FMIC,vedení,turbo,SW) pokud ano ideální by bylo kdyby jste hodily do průzkumu výsledky měření ideálně po delší ustálené jízdě na rovném úseku a když doplníte rychlost venkovní teplotu nasávanou teplotu otáčky a tlak +samozřejmě vaše úpravy a výkon tak je to dokonalý co vy na to? Začneme na 130km/h?

Obrázek

Napsal: 07 kvě 2014, 20:48
od cin
Super napad, rad bych prispel, bohuzel nemam maxidot, natoz D dot, J dot nebo neco podobnyho :( :( :( aby mi to ukazalo tu teplotu :(

Napsal: 07 kvě 2014, 21:11
od Ladas
stačí reálná čísla z diagnostiky ;)

Napsal: 07 kvě 2014, 21:32
od tantor-bn
Napiš ešte pre menej zdatných kde to v tej diagnostike je a pozriem ti to :D

Napsal: 07 kvě 2014, 21:52
od tuner
no jo Ladas ale kdo ma porad koukat nekam bokem na pc a podobne. Nemas kontak na nekoho nejakej ten D dot a podobne vyrabi?

Napsal: 07 kvě 2014, 22:37
od mesi3
Láďo dobrej nápad! Zejtra to změřim a mužem porovnávat :-)

Napsal: 07 kvě 2014, 23:05
od talec
Jak někam pojedu tak kouknu ;)

Napsal: 08 kvě 2014, 06:21
od tiff
Serie BKD + chip DP, seriovy FMIC, pri 130km/h a 2500ot. tam mam 1,8bar a teplota v sani temer presne kopiruje teplotu okoli.

Napsal: 08 kvě 2014, 12:06
od nemo
Neměla by se měřit teplota vzduchu co jde do motoru ? Za IC ?

Napsal: 08 kvě 2014, 12:09
od Ladas
samozřejmě že za IC, jinak údaj že teplota venku je podobná nasávané je nanic ;)

Napsal: 08 kvě 2014, 12:27
od mesi3
Ještě dotaz... Máš představu o tom jet třeba 130kmh na tempomat po rovině a cca po 3, 5 minutách to změřít, či jsi chtěl třeba jet z 100 na 150 na plný plyn ? a při stotřiceti tu hodnotu ? :-)

Napsal: 08 kvě 2014, 13:21
od Ladas
můžeme to ještě doladit ale k vzhledem k různým převodovým poměrům a výkonům to bude neadekvátní měření

Napsal: 08 kvě 2014, 13:21
od tiff
Copak jsem idiot, abych vam hlasil venkovni teplotu? Samozrejme, ze je to hodnota z cidla za IC :)

Napsal: 08 kvě 2014, 13:23
od Ladas
jde o to jakou máš teplotu vzduchu venku a samozřejmě i nasávanou do motoru

Napsal: 08 kvě 2014, 13:36
od tiff
Pri ustalene jizde po dalnici jsem za IC videl maximalne o 4 stupne vic nez byla venkovni teplota. Ale mam chladice utesnene k masce, takze vsechen vzduch, ktery projde masku, musi jit i pres IC.