Stránka 1 z 2

pd vstřiky

Napsal: 11 kvě 2014, 20:59
od martas.belka
ahoj kluci mám passata 19 tdi pd 2007 ráno mě to chytne na 3 válce tak na 5vteřin pak se to srovná gumičky vyměněny děkuji za rady

Napsal: 11 kvě 2014, 21:04
od Hromy22
Mám stejný problém u Octavia 1. Chytne normálně ale 5 sekund jako by na 3 válce a ten 4 se chce připojit a divně to celý cuká. Když nastartuju a hned dám trošku plynu tak jsou ty reakce divné a i ty otáčky. Máš to stejný ?

Napsal: 11 kvě 2014, 21:08
od martas.belka
uplně stejný

Napsal: 11 kvě 2014, 21:19
od Hromy22
Tak to máme stejný problém. A když nastartuješ studený motor nemáš bílí dým hned po startu a smrad ? Zajímalo by mě co to je. Snad někdo poradí.

Napsal: 11 kvě 2014, 21:23
od martas.belka
bílý dým nemám ale ty máš rotačku?

Napsal: 11 kvě 2014, 21:45
od Hromy22
Jojo mám rotačku. Ale problém stejný (hm)

Napsal: 11 kvě 2014, 21:54
od veksll
Tlaky za studena?

Napsal: 12 kvě 2014, 13:31
od martas.belka
je tam nová hlava prutok trysek v kanále 13 okolo 0.

Napsal: 12 kvě 2014, 18:09
od veksll
že je nová hlava ještě neznamená že musi mýt tlaky. jestli neni třeba ztlačená ojnice.

Napsal: 13 kvě 2014, 18:15
od Šíny
Mrkni na zhavicky a zkus nakej cistic do nafty...

Napsal: 13 kvě 2014, 20:28
od martas.belka
žhavky jsou nové spíš si myslím gumičky na tryskách jestli jsem je neskřípnul

Napsal: 14 kvě 2014, 05:50
od Šíny
jestli jsou nove tak ty humicky no mozna.. ale jestli jsi je nastrikal nakym mazadlem a pak je tam zaklep tak se mi jeste nikdy nestalo ze by se skripla.... a nepribejva ti olej? jak to chyta kdyz to zkusi chvilku po startu? neskube to i potom obcas?? aby nebyl volnej najakej pin na vstriku..

Napsal: 14 kvě 2014, 19:49
od martas.belka
olej nevím jestli přibývá jezdím stím krátce každé ráno tak na 3 vteřiny jde na 3 válce pak celý den v pohodě

Napsal: 16 kvě 2014, 16:21
od martas.belka
ještě jsem napružil kabel ke vstřikovačum ale asi budu muset vyměnit zase všechny gumičky

Napsal: 17 kvě 2014, 11:33
od Marek Lavička
Mám ten samí problém na Touranu AVQ za studena to jede na 3 válce a pak po zahřátí vše ok. Prý vstřik k.o. Musím zjistit který je vadný. Jde to nějak při tom studeném startu změřit ??