rada VAG COM log

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

rada VAG COM log

Příspěvek od NejtoPS »

Zdravim chlapi

prosím vás doufám že pišu do dobré sekce, kdyžtak bych poprosil a spravné nasměrování, z nazvu je vidno že potřebuju aby mi někdo poradil ohledně logu který jsem udělal na své octavii 81kw ASV kdy jsem vyčistil turbo vypodložil je o 0,15mm a dostavam se do nouzového režimu. Myslel sem že jsem při namontování regulace na turbo sem je neuvedl do spravné polohy tak sem ji několikrat povolil a zkoušel ji dát dál blíž nahoru dolu, ale výsledek je nouzák. čištění jsem dělal z důvodu že nouzak byl i před čištěním a myslel sem si že je to zatuhlá regulace

logoval sem skupinu 3/10/11 tak snad to mám tak jak má být - EGR off

poradí mi někdo?
odkaz 1
http://ulozto.cz/xNs6iiwJ/logg-jpg

odkaz 2

https://plus.google.com/u/0/112822162056222233096/posts

při vypisu chyb před logem se objevilo


2 Nalezeny chyby:
17563 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadicky
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky



po projetí a udělání logu (do nouzáku)

1 Nalezeny chyby:
17563 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Zkrat na plus
P1155 - 35-00 - -


doplním, jen že jsem nehýbal s eretačním zavitzem, ale s celou regulací, ten uchyt má pruměr děr na šrouby větší a tím že se demontuje se pravděpodobně muže hnout výsledek vykonu turba estli tommu rozumim dobře.
Naposledy upravil(a) NejtoPS dne 16 kvě 2014, 11:00, celkem upraveno 2 x.
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

jinak novou regulaci doma mám, a chová se stejně jako tam moje na turbu, podtlak drží a chodí stejně. takže je jen špatně nastavena a přefukuje estli ten graf chápu dobře?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Nebolo by vhodné poriešit ten snímač tlaku a potom sledovat ostatné údaje??
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="jurosdi"]Nebolo by vhodné poriešit ten snímač tlaku a potom sledovat ostatné údaje??[/quote]

přesně nevím kde ten snímač je g71 na IC?

zkoušel sem hledat kde by mohl být, a hlvně kde ho koupit ale moc se mi nedařilo ho najít
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Máš ASV a tam je snímač na intercooleri. Občas som sa stretol s tým,že ked turbo tlačilo extrem,tak snímač písal skrat na plus.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Podla mna Ti nepracuje regulácia na turbe,alebo jej ovládanie. Vysoký tlak popravil to čidlo G71.
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="jurosdi"]Podla mna Ti nepracuje regulácia na turbe,alebo jej ovládanie. Vysoký tlak popravil to čidlo G71.[/quote]

popraci se na to čidlo podívám, pravdou je taky to že to čidlo sem na netu nikde nenašel taže nevim ani jak vypadá:)

s touregulací je to ošemetné protože ta nová co mám se chová stejně jako ta co mám na turbu
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

jinak v několka dalších článcích se ta chyba snímače g71 vyskytuje při přesažení tlaku


http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... c&start=15

tak tu novou regulaci tak zkusim zítra dát a uvidim, popř. přidám tedy log po vyměně
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

To že banka po štarte zatiahne nadoraz je v poriadku. Ale po zvýšení otáčok/tlaku musí zase postupne povolovat tiahlo spet-tým sa reguluje tlak. Zavolaj si nejakého pomocníka a ten ti naštartuje auto. Ty sleduj tiahlo z banky. ihned po štarte sa musí zatiahnut. Potom pomocník prudko pridá plyn-tiahlo sa musí pohnút opačným smerom-von z banky. Dá sa to kontrolovat aj cez VAG. Akčné členy-ventil N75.( auto musí byt predtým naštartované,aby bola zásoba podtlaku. Samotná kontrola sa potom robí pri vypnutom motori).
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="jurosdi"]To že banka po štarte zatiahne nadoraz je v poriadku. Ale po zvýšení otáčok/tlaku musí zase postupne povolovat tiahlo spet-tým sa reguluje tlak. Zavolaj si nejakého pomocníka a ten ti naštartuje auto. Ty sleduj tiahlo z banky. ihned po štarte sa musí zatiahnut. Potom pomocník prudko pridá plyn-tiahlo sa musí pohnút opačným smerom-von z banky. Dá sa to kontrolovat aj cez VAG. Akčné členy-ventil N75.( auto musí byt predtým naštartované,aby bola zásoba podtlaku. Samotná kontrola sa potom robí pri vypnutom motori).[/quote]


tak dneska sem zkoušel starou regulaci zatahne se a chodí, po startě se zathne a při přidání povoluje plynule, přesto sem dal nvou regulaci nastavil ji podle te stare podle zavitu a jel projet a logoval, a zda se mi že to tahne od spodu mín, stejně jak u strare regulace - daval sem to za vinu tryskam protože už taky nebou nic moc.

každopádně když jsem po logu a padu do nouzaku vyjel chybové hlášky byla tam obět snímač tlaku g71 zkrat na plus. V pátek sem ho neměl kde jak koupit takže sem to nezkoušel.

přidám log

http://ulozto.cz/xSpzm651/loooog-jpg

takže je to stejné i při předělání té regulace, takže to bude ten snímač K.O ?

koukal sem po něm, cena tak 1000-1300kč:O:D
Naposledy upravil(a) NejtoPS dne 17 kvě 2014, 11:49, celkem upraveno 1 x.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Vymaž pamet závad a naštartuj. Pokial sa chyba snímača uloží do pameti aj bez pridávania plynu tak je KO.
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="jurosdi"]Vymaž pamet závad a naštartuj. Pokial sa chyba snímača uloží do pameti aj bez pridávania plynu tak je KO.[/quote]

to sem zkoušel, ale permanentně tam není, jen když to padne do nouze. sporadicky, smaznu ji a už se neobjeví
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Kontrolu snímača spravíš v kanáli 010. V druhom okne je hodnota atm.tlaku snímaná RJ motora a v tretom poli je hodnota cez snímač v cooleri. Kontroluješ pri zapnutom zapalovaní-motor nebeží.
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="jurosdi"]Kontrolu snímača spravíš v kanáli 010. V druhom okne je hodnota atm.tlaku snímaná RJ motora a v tretom poli je hodnota cez snímač v cooleri. Kontroluješ pri zapnutom zapalovaní-motor nebeží.[/quote]

tak hodnoty jsou

1275 mg/R 969mBar 969 mBar


takže tudíž vpořadku
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tak naštartuj a sleduj ten snímač v tretom okne. Pridávaj plyn a hodnota sa musí plynule menit Tažko sa my to súdi,pretože by to chcelo poslat log ako súbor csv. Aby sa dal každému otvorit v DP.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“