Problém Spojka .

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Cihalak
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 črc 2012, 08:17
Odpovědi: 0

Problém Spojka .

Příspěvek od Cihalak »

Zdravim mám toledo 1M TDi AHF 81kw proběhlo par uprav turbo VB větší IC odpojená váha výfuk a spoka jednohmota lamela přeobložená HDS +VR6 přítlačák po par kilometrech se šlo na trisky race 520 +soft od chipforum auto jede slušně ale začala klouzat spojka 3 , 4 , 5 jakmile šlápnu tak začne klouzat čim vyřešit aby se to už nestalo ? lamela byla Luk
Cihalak
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 črc 2012, 08:17
Odpovědi: 0

Problém Spojka .

Příspěvek od Cihalak »

Jinak začala klouzat cca po 300 km
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

moze byt zvlnena trecia plocha na zotrvaku alebo pritlacnom taniery pokial si nedaval nove veci ale jazdene.
fighter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 led 2009, 08:34
Odpovědi: 0
Bydliště: stred SK

Příspěvek od fighter »

Ahoj, presne tento problem som mal aj ja, bolo treba pojazdit normalnym tempom cca.1000-1500km!!!. mal som vsak vsetko uplne nove veci drzalo to neuveritelne 4 roky a 80000km.
Seat Ibiza 6K2_ASV_3x off,GTB2260VK,12mm,EWT,Sachs Race,
Race 520,240/500Nm.
hanz-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2012, 12:49
Odpovědi: 0

Re: Problém Spojka .

Příspěvek od hanz-k »

VR6 přítlačák je odkud? Pokud je to kelly, elit tak je to alá 1,9TDI ATD přítlačák takže i proto ti může klouzat :)..Přítlačák to chce SACHS z němec z VR6..tady téměř nesehnatelná záležitost. Taky jsem to teď řešil.
Distribuce vůní California Scents
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Problém Spojka .

Příspěvek od marena tdi »

hanz-k píše:VR6 přítlačák je odkud? Pokud je to kelly, elit tak je to alá 1,9TDI ATD přítlačák takže i proto ti může klouzat :)..Přítlačák to chce SACHS z němec z VR6..tady téměř nesehnatelná záležitost. Taky jsem to teď řešil.
jake jsi mel objednavaci cislo toho pritlacaku ? ATD nebo VR6 maji stejny kod at se divam kdekoli.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Cihalak
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 črc 2012, 08:17
Odpovědi: 0

Problém Spojka .

Příspěvek od Cihalak »

Setrvák a přítlačák byli starší jete cca 6 tisíc týpek dával 6tikvált plochy vypadali pěkně nepoškozené ... když by se dal přítlačák a lamela od sachs z ATD přeobložená HDs tak by to měla snést v pohodě nebo ne ?
Cihalak
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 črc 2012, 08:17
Odpovědi: 0

Problém Spojka .

Příspěvek od Cihalak »

našel jsem tu ještě tan inzerat
Prodám spojkovou sadu s jednohmotnostním setrvačníkem, lamelou přeobloženou organikou HDS57, ložiskem a přítlačným talířem z VR6.
Jednotlivé díly byly kupovány nové před rokem a mají najeto 9000km. Takže jako nové.
Čísla dílů. Setrvačník 037 105 273C
lamela 028 141 035 C
přítlačák 021 141 025 F z VR6
ložisko 02A 141 165 A

kupoval jsem to bez lamely tu sem kupoval zvlášt Luk a přeobložil u renovaku
hanz-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2012, 12:49
Odpovědi: 0

Re: Problém Spojka .

Příspěvek od hanz-k »

.1
Distribuce vůní California Scents
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“