Stránka 1 z 2

Klima kompresor topí sandem

Napsal: 27 kvě 2014, 13:44
od codll
klimatizace na octa III kompresor SANDEN 1K0820859F po naplne ni a zkoro z provozneni (pres zimu bez chladiva) klima funguje jako tepelne cerpadlo cim to muze být je to teda v kompresoru dal jsem jiny a maka jak fik ale co se vem muze tak to pojeb.t ? mam v planu ho rozebrat (bud ho hodim do srotu nebo umre uplne pod mejma rukama a nebo prodam tepelne cerpadlo

Napsal: 27 kvě 2014, 16:32
od Biimbo
O III to máš ještě v záruce ne?
Pokud OII tak jízdou bez chladiva kompresor zničíš, takže rovnou sháněj jiný. Nepíše to na diag. nějakou závadu? Čidlo tlaku ukazuje kolik?

Napsal: 27 kvě 2014, 18:15
od JeníkRS
To bude urcite Octavia II FL kazdej si mysli ze ma trojku. Jinak v zaruce musi bejt takze bych to vubec neresil.

Napsal: 27 kvě 2014, 19:08
od Biimbo
o tom pohybuju. 1K0820859F má od 11/2009 náhradu s jiným koncovým číslem, takže to bude jeden z prvních faceliftů..

Napsal: 27 kvě 2014, 19:27
od slovacek.milos
dali ti tam moc chladiva nebo máš samrdaný chladič, točí se ti vůbec vrtule?

Napsal: 27 kvě 2014, 19:30
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:dali ti tam moc chladiva nebo máš samrdaný chladič, točí se ti vůbec vrtule?
by to kompresor topil je cypovina ;)

Napsal: 27 kvě 2014, 23:08
od Fulltank
Muze byt vydrenej kompresor, ale to by jsi poznal, protoze by byla nejspis i strizena remenice. Nebo odesel ten ovladaci ventil co je na kompresoru.

Napsal: 28 kvě 2014, 06:28
od codll
tak chladivo naplneni jsme si delal sam kompresor sepnul tlaky se pohly ale je pravda ze se neroztocila vrtule na chladici, no nemela ani duvod teploty v potrubi byl obracene (nepatrne) , a tlak na teple nevztoupal ani tlak po konzultaci s elektrikarem sem k nemu zajel zmeril a rekl ze je v pič. tak jsem koupil jinykompresor a fach zustal tlak i chladic vse stejne pro oba kompresory jak na vadny kompresor tak na novy funkcni je pravda ze cidlo v kompresoru jsem nezkousel vymenit ale kdyz kompresor sepnul? nejsm moc moudry po cem jit jinka miloši mam naprodej čiplej utahne bezproblemu 2auta najednou (LOL) cena bude velmi prizniva neco kolem 100koruny

Napsal: 12 čer 2014, 06:32
od aeronaut7111
milošu proč by nemohl topit , stačí otočit okruh a výparník ti bude fachat jako kondenzátor (topit) chladič bude chladit vzduch před autem (LOL) Některé auta to mají jako přídavné topení. Ale occtávka asi ne :P Teoreticky by to v jisté míře mohlo být změnou objemu (moc oleje etc)

Napsal: 12 čer 2014, 07:42
od chipmann
Ko kompresor

Napsal: 12 čer 2014, 08:46
od codll
ko zjevne je kdyz jinej facha ale pco se vnem .... jeste jsem se nedostal ho kuchnout stejnak pujde do srotu ....

Napsal: 12 čer 2014, 08:46
od aeronaut7111
vydřený kompresor, přepouští tlaky (přes skříň) Jako tepelné čerpadlo se nehodí, tlaky budou malé :) Možná jako hustilka na pneu

Napsal: 12 čer 2014, 09:36
od nogis
vyměnit vysoušeč

Napsal: 12 čer 2014, 09:43
od aeronaut7111
nogis píše:vyměnit vysoušeč
tak ten snad vyměnil když přehazoval kompresor ?!?

Napsal: 12 čer 2014, 09:49
od Pavel další
..tak tohle mě dost zajímá..
Mám přirozeně taky problém s klimou, už asi 3.rok. Někdy jede jak má,ale někdy ne a ne naskočit. Chladivo doplněno, přefiltrováno jednotkou, ale beze změny. Mívám naopak pocit, že někdy po zapnutí topí. Musím se opakovaně pokoušet klimu zapínat (přepínáním klimatroniku na man/aut) než se to rozběhne a přichlazuje (nepíšu chladí, protože výkon je nějakej oslabenější, než u služební octy..). Neodvážil jsem se napsat někdy sem, že mi to topí, ale když nejsem sám..
Vysvětloval jsem si to tím, že při zapnutí, přepínání z man na aut se třeba přesouvají klapky v rozvodu vzduchu do kabiny a vpustí chvilku vzduch i přes topení.