vymena volnobezky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

vymena volnobezky

Příspěvek od patrik.kloucek »

ahoj...budu menit volnobezku na altiku a tak se chci zeptat jak na to :roll: jsou tam nejaky figle nebo sjakym problemem se mmuzu setkat.diky za info ;)
Jirass
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 31 srp 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirass »

Tak přesně tohle mě taky zajímá ;)
Passat 1,9TDi 81KW AFN B5 Kombi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

fígle tam snad ani nejsou, ale je dobrý k tomu mít ten klíč na povolení, bez toho to půjde blbě
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Huml píše:fígle tam snad ani nejsou, ale je dobrý k tomu mít ten klíč na povolení, bez toho to půjde blbě
takze bez klice jsem namydlenej??? (wallbash)
Jirass
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 31 srp 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirass »

A kde se ten klíč dá sehnat? Co to stojí? Nějakej odkaz? Dík ;)
Passat 1,9TDi 81KW AFN B5 Kombi
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tisícihran s vnějšíma zubama
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Na ten kľúč sú rozny dodávatelia a ked som si robil prieskum ja, tak od 700,- Sk hore. Origo 2400,- Sk

Tech.údaje: nástrčná hlavica1/2" XZN M10, prevlečná matica 33 zubov
vnejší prúměr 19,5 mm, na maticový kľúč 17 mm.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

A figel : mne poradili že zvariť pohyblivú časť s pevnou a potom to odkrutiť cele, ale priznam sa takto som to neriešil.....
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

OT: Trochu se vetřu do tohoto tématu, abych nemusel zakládat nový příspěvek. Všiml jsem si že když třeba ukazuju směrovkama, tak přesně v době když jsou směrovky rozsvícené, tak se výrazně změní hluk alternátoru, při blikání výstražnejma je to výraznější. Co to může způsobovat ? Nemůže to dělat taky ta volnoběžka ? Anebo to je regulátor ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
carlos01
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 27 črc 2006, 07:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Příspěvek od carlos01 »

Huml píše:fígle tam snad ani nejsou, ale je dobrý k tomu mít ten klíč na povolení, bez toho to půjde blbě
OT: taky se vetřu do tématu :) mám AFN r.97 a volnoběžka žádná, je tam normální řemenice. Je to možné,máte s tím někdo zkušenosti nebo už to někdo bastlil. Vypadá to jako originál. Rád bych tam tu volnoběžku dal, protože už jednou jsem měnil napínák, zatím sice bez problémů na něm 70000km, ale je někdy opravdu cítit zvláštní škubnutí motoru,většinou při poklesu otáček.
Díky za rozumné odpovědi.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

carlos01 píše:
Huml píše:fígle tam snad ani nejsou, ale je dobrý k tomu mít ten klíč na povolení, bez toho to půjde blbě
OT: taky se vetřu do tématu :) mám AFN r.97 a volnoběžka žádná, je tam normální řemenice. Je to možné,máte s tím někdo zkušenosti nebo už to někdo bastlil. Vypadá to jako originál. Rád bych tam tu volnoběžku dal, protože už jednou jsem měnil napínák, zatím sice bez problémů na něm 70000km, ale je někdy opravdu cítit zvláštní škubnutí motoru,většinou při poklesu otáček.
Díky za rozumné odpovědi.
Já jsem na motoru AFN měl alternátor s volnoběžkou.
TDi
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Matrix píše:OT: Trochu se vetřu do tohoto tématu, abych nemusel zakládat nový příspěvek. Všiml jsem si že když třeba ukazuju směrovkama, tak přesně v době když jsou směrovky rozsvícené, tak se výrazně změní hluk alternátoru, při blikání výstražnejma je to výraznější. Co to může způsobovat ? Nemůže to dělat taky ta volnoběžka ? Anebo to je regulátor ?
To je normální, jakmile zvětšuješ odběr proudu tak se hluk alternátoru mění. Hodně hlučný je při zatížení alternátoru tlumič vibrací napínací kladky.
TDi
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

patrik.kloucek píše:
Huml píše:fígle tam snad ani nejsou, ale je dobrý k tomu mít ten klíč na povolení, bez toho to půjde blbě
takze bez klice jsem namydlenej??? (wallbash)
Bez toho klíče bych se do výměny nepouštěl, někdy ta řemenice drží šíleně.
TDi
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

mne to v servise odkrutili a zakrutili za 100 sk... takze nemate co riesit
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

netopier píše:mne to v servise odkrutili a zakrutili za 100 sk... takze nemate co riesit
když se ptal jestli zvládne výměnu a co k tomu potřebuje tak má co řešit aby se nezasekal...
TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“