Stránka 1 z 2
Mazda 6
Napsal: 30 kvě 2014, 08:24
od hansdob
Ahojdá. no celkově se systému CR vyhýbám seč to jen jde ale mám dobrého kamaráda s mazdou 6 2,0di 100kw a toho potřebuji a tak musím trochu zalaborovat. auto za jízdy začalo kovově klepat rozsvítila se kontrolka motoru a pán to odstavil.
Auto mám doma už nijak neklepe. černě kouří v závadách pouze chyba komunikace CAN a černě kouří jde nepravidelně a má malý výkon. Banky po deseti minutách na volnoběh vypadají takto a motor běžel 10 min
http://hansdob.rajce.net/Banky_mazda_6
řešil někdo něco podobného máte nápad nač se juknout?? Prosím o nějakou radu děkuji.
Napsal: 22 čer 2014, 14:23
od hansdob
Na druhém válci KO komprese. vubec mě nenapadlo že tak krásně v pohodě muže motor běžet startovat na brnk když na jednom nemá kompresi (24,8,24,25)
Zatím nemám hlavu dole posléze dám info.
Napsal: 22 čer 2014, 17:22
od Tomas.cz
Ale stejně je vidět, že jednotka do druhého válce se snaží prát víc nafty, soudě podle největšího množství přepadu.
Napiš pak info, případně fotku, jinak na mobile.de je hafo šestek CR s nápisem motorschaden

Napsal: 22 čer 2014, 20:39
od hansdob
když tam není komprese tak asi proto to tam jednotka cpe víc ne??
Napsal: 22 čer 2014, 20:46
od Tomas.cz
No jasně, proti tomu žádná.
Napsal: 23 čer 2014, 15:21
od roman1648
to je motor PSA nebo něco jinýho ??
Napsal: 24 čer 2014, 11:37
od hansdob
Tohle nebude PSA je to nějakej mrd
Napsal: 29 čer 2014, 17:28
od hansdob
Takže vypadlo sedlo ventilu
Napsal: 29 čer 2014, 19:41
od este
Neni psa ale ford

Napsal: 03 črc 2014, 10:09
od roman1648
bezva...
celkem se těm automobilkám divím, ale tady ty motory v kooperaci nějak nedělají dobrotu
co si pamatuju starý japonce D nebo TD, to jenom jezdilo, a pokud to neshnilo, jezdí dodnes..
asi je levnější nakupovat hotový motory od Forda než je vyvíjet a dělat sami
Napsal: 07 črc 2014, 21:56
od teedeeiica
já bych to tak černě neviděla. no ze zkušeností vím, že když japonci něco dotáhnou pak to funguje. na druhou stranu ma roman1648 pravdu neoplatí se vyvíjet to co už je.

Napsal: 14 črc 2014, 10:14
od hansdob
takže upadlé sedlo ventilu.
Napsal: 14 črc 2014, 10:32
od roman1648
bezva,
bude to opravitelné ?
Napsal: 14 črc 2014, 21:40
od hansdob
kouslo se dobře takže hlava se opraví (výměna všech) jelikož na německým foru je to běžná smrt popsana mnohokrát a píst se jen zaleští a asi to překroužkuju
Napsal: 26 srp 2014, 09:39
od hansdob
No tak jelikož už dělám jen při práci tak napíšu kousek dál až ted hlava se poslala na zavaření a výměnu všech sedel zároveň při té práci udělali všechny ventily a vodítka (alespoň jsem to měl o něco snažší nemusel jsem se stím trápit já) no nějaký čas trvalo než se kamarád rozhoupal zda opravovat či ne pak jsme chytli ve firmě kde dělali hlavu dovču a u nás v práci dovolený který jsme tam dostřídávali a mou dovolenou a pokračujem teprve ted. No bylo potřeba demontovat ten natuklej píst no a dostali jsme se k další záludnosti na to aby bylo možné sundat mezikus mezi vanou a blokem je nutno sundat setrvačník spojky takže motor ven a pak teprve mezikus a pak písty no fakt paráda. Takže všechno venku samozřejmě spojka těsně před umrtím no prostě jednoho auta je všude moc a moooc šroubků
