Stránka 1 z 1
píská turbo
Napsal: 19 čer 2007, 22:07
od Higins77
Jedu si tak dnes domu a těsně před barákem v kopci to na 3 sešlápnu a najednou pískot jak sviňa. Ještě jsem to jel projet abych se přesvědčil a při prudší akceleraci to dost hlasitě píská ale když už je motor v tahu tak po asi 1s ztichne.
Čili předpokládám, že je to jasné, turbo jde do kytek. Jak dlouho s tím tak můžu ještě jezdit než se vysype úplně?
A to jsem se o něj tak dobře staral, za studena do 2 tis ot. a po delší jízdě vždy chladil...

Napsal: 19 čer 2007, 22:47
od Jim
a při ubrání pod 2000 taky píská?
Napsal: 19 čer 2007, 23:33
od Higins77
Jim píše:a při ubrání pod 2000 taky píská?
ee
Ani když jsem jel normálně, tak nic. Jenom při prudší akceleraci...
Napsal: 20 čer 2007, 08:07
od pitrsss
zkus zkontrolovat hadice k ic může to být nějaká netěstnost
Napsal: 20 čer 2007, 18:50
od David-pv
A jede to dobře?
Napsal: 20 čer 2007, 19:41
od Higins77
David-pv píše:A jede to dobře?
Jede to normálně, má to zátzah a do nouzáku nepadá. Dneska jsem jen tak prohmatal hadice od turba jestli držej, ale jen hmatem protože zvedák nemám, a nic jsem nenašel. A když jsem to pak jel projet, tak to nepískalo, tak nevim. V pondělí to preventivně nechám omrknout v servisu.
Napsal: 21 čer 2007, 08:52
od lapaja
Ahoj , promiň že jsem vlezu s otázkou. Mam Sharana 1.9Tdi PD 85KW, tiptronic . Závada je taková, že když podřadim z kopce na nižší rychlost a otáčky jsou okolo 3000 tak mi něco hrozně píská z motoru. Volnoběžka,nap.kladka i řemen jsou nové. Při akceleraci to nepíská, auto tahá dobře. Díky všem za pomoc.
Napsal: 21 čer 2007, 22:11
od mindo
Skus pozriet tesnenie medzi vyfukovymi zvodmi a trubkou AGR. Ak to máš s chladičom AGR vedenia tak je to tá kratšia trubka čo ide od spodu.
Napsal: 04 črc 2007, 20:12
od Jim
ted tu mám jeden poznatek....po nastartování a následném chodu motoru za studena mi turbo poměrně slyšitelně píská, např když popojíždím lehce nad volnobeh(1200-1300rpm) nebo při přidání, ubrání taktéž...
ale jak se motor zahřeje, slyšet je to nádále, ale ne tak výrazně...
dělá mi to skoro měsíc a cca 4tkm, olej nežere...
co může znamenat?

Napsal: 05 črc 2007, 00:44
od vlagik
Jim píše:ted tu mám jeden poznatek....po nastartování a následném chodu motoru za studena mi turbo poměrně slyšitelně píská, např když popojíždím lehce nad volnobeh(1200-1300rpm) nebo při přidání, ubrání taktéž...
ale jak se motor zahřeje, slyšet je to nádále, ale ne tak výrazně...
dělá mi to skoro měsíc a cca 4tkm, olej nežere...
co může znamenat?

podle mě turbíčko...
Napsal: 05 črc 2007, 12:38
od tomáš karbus
s těmi turby je to potíž někdy pískat nemusí a je v háji a jindy jako ted mě píská dost a už s tim jezdim dobrejch 10 000 a pořád to de dobře
Napsal: 05 črc 2007, 13:45
od Jim
t. karbus: asi tak, dokud nezačně žrát olej, tak to neřeším.....spíš jsem se ptal ze zvědavosti, co to způsobuje...

Napsal: 09 črc 2007, 19:49
od mirdak
Já měl tak před cca 2 měsící rozeplou hadici a šahal jsem na hřídel v turbu a má cca 2 mm vůli radiálně...vše bylo o.k. ...před cca 14 dny mi začal ale motor žrát olej- tak 2 litry na 1000 km...auto má zátah, slyšim normálně zapnout turbo, netlakuje do vody, neni zapatlaný víčko na dolévání oleje usazeninou(kalem), ani olej ve vodě, nevaří....Může to být jak píšete tim turbem že šlo do háje a spaluje olej turbem nebo mam hledat jinde--popřípadě kde???díky za radu
Napsal: 10 črc 2007, 08:58
od jayd
Jim píše:ted tu mám jeden poznatek....po nastartování a následném chodu motoru za studena mi turbo poměrně slyšitelně píská, např když popojíždím lehce nad volnobeh(1200-1300rpm) nebo při přidání, ubrání taktéž...
ale jak se motor zahřeje, slyšet je to nádále, ale ne tak výrazně...
dělá mi to skoro měsíc a cca 4tkm, olej nežere...
co může znamenat?

no ja mam to same
plus jeste treba pri rozjezdu mam za autem sedobily kour..popr se objevi pokud jedu treba do krizovatky treba na 2st a pak potrebuji rychle vjet a dam v nizkych otackach plny plyn tak se taky za mnou objevi sedobila mlha
