Klima vzdy strati 130g a potom drzi na 400g

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Klima vzdy strati 130g a potom drzi na 400g

Příspěvek od kuro »

Ahoj

na A6 3.0 TDi 2010 mi vzdy vytiahnu iba 400g z 530g. Pri naplnani robia vakuovy test a ten je ok. Poradi niekto kde moze byt problem?

dik
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

To chod do riadneho servisu na klimatizacie, nie tam, kde ti len vymenia chladivo a olej..
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1311
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

hele já tam mám po roce vždycky půlku a ted jsem zjistil že mi to utíká kolem tý zasraný plastový zátky na klima chladiči, ale asi to nechám a každej rok to doplním, abych neudělal víc škody jak užitku, jenom by mě zajímalo, na co tam ta zátka vůbec je?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyměnit chladič!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

Ladas píše:vyměnit chladič!
to si pisal mne alebo yirkovi?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

v podstatě nikdy se nepovede odsát veškeré chladivo, co se do okruhu napustí, klidně o 10% a přesnost plničky atd. To málo chladí ?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

to sme skusali, hned po naplneni odsali naspat a bolo 530g, naplnili a po mesiaci odsali 400g

skusim teda novy chladic ako pisal ladas...
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

kuro píše:to sme skusali, hned po naplneni odsali naspat a bolo 530g, naplnili a po mesiaci odsali 400g

skusim teda novy chladic ako pisal ladas...
tam nemas chladic... chladic je na motore
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Stanous
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 04 dub 2013, 07:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Stanous »

sky59 píše:
kuro píše:to sme skusali, hned po naplneni odsali naspat a bolo 530g, naplnili a po mesiaci odsali 400g

skusim teda novy chladic ako pisal ladas...
tam nemas chladic... chladic je na motore
a na kole (bycyklu) máš šlapky nebo pedály? :-)
Dyť je to fuk, hlavní funkce kondenzátoru je ochladit stlačené plynné médium.
de facto tam máš chybu - chladič není na motoru ale před ním! (většinou) (LOL)
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste :)
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

kuro píše:podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste :)
vakuovy test je už pri dnešných komponentoch slabší než mydlova voda...
e46 325 Xi
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

kuro píše:podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste :)
vakuovy test je už pri dnešných komponentoch slabší než mydlova voda...
e46 325 Xi
dying
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 črc 2014, 08:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dying »

kuro píše:podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste :)
měnit chladič když nevíš kde je únik je nesmysl, nejezdi k automechanikům ale do servisu chlazení, tam ti to natlačí dusíkem, při zkoušce těsnosti vakuem se často místo úniku podtlakem zatáhne, po pravdě bych tipoval že ti to teče na ventilku, to poznáš když sundáš čepičky za budou vevnitř mastný
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“