hydrozdvihatka +gufera ventilu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

hydrozdvihatka +gufera ventilu

Příspěvek od pavelexc »

Zdravím ladiči, chci vyměnit hydra na rotačce, je lepší je předem namočit do oleje ? Jak dlouho je pak nechat usadit po nahození vačky?
Ke guferum ,ventily opřit o pisty nebo si s tim pohrat a podržet je tlakem vzduchu?na vyškubnutí gufer co použivate moc mista tam není. předem dik za nazory.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jen je máznout před zasunutím, nic víc. Předem si dát písty před Hů, nandat vačku, polít ji poté olejem a vačkou párkrát zatočit, dát jí na pravítko, natočit písty na Hů , nandat řemen, pak dát siestu tak 30 min. , motor protočit ručně , a pak startovat..Zezačátku to bude asi bez komprese, ale až to namaže, chytne to..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nový hydra jsou natlačený na max a ten olej se z nich musí vymačkat právě,
dát je tam, otočit motorem, pár minut nechat, pak zase půl otáčky a tak
raději víc jak míň
na gufirka samozřejmě přípravek, opřít o píst
jestli jsou vykvedlaný vodítka, tak to není na dlouho stejně..
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

roman1648 píše:nový hydra jsou natlačený na max a ten olej se z nich musí vymačkat právě,
dát je tam, otočit motorem, pár minut nechat, pak zase půl otáčky a tak
raději víc jak míň
na gufirka samozřejmě přípravek, opřít o píst
jestli jsou vykvedlaný vodítka, tak to není na dlouho stejně..

Prave chci zjistit v jakym stavu jsou voditka,ale vetsinou jsou vykvedlane ,ted ale nevim jestli vyfukove nebo saci
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zaleži na jakym autě....tos zapomněl zminit :D
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

roman1648 píše:zaleži na jakym autě....tos zapomněl zminit :D
ASV rotacka
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co to má najeto ?
tyto motory mají ty vodítka dooost krátký a z 99% budou na výměnu...
takže rovnou shoď hlavu a máš to
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

roman1648 píše:co to má najeto ?
tyto motory mají ty vodítka dooost krátký a z 99% budou na výměnu...
takže rovnou shoď hlavu a máš to
poctivych 350 , vodu to nebere,tlaky 31at, moc se mi do te hlavy nechce, uvidim jak se budou ventily kvrdlat...,někde sem čet že sací ventily mivají vetší vuli ve voditkach provozem,tak uvidím
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja ventili opieram o piest, pri vytahovani gufer pozor aby si neposkrabal ventil! pri nasadzovani si urob ,,kondom" z teplozmrstitelnej buzirky, nieco taketo:

Obrázek

Po nahodeni hydier treba pockat cca 20minut kym vacka vytlaci prebytocny olej. Ja motor pre istotu parkrat rucne popretacam.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesněééééééééééééé
to je ono, tak to dělám taky ;)
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

toefuk píše:ja ventili opieram o piest, pri vytahovani gufer pozor aby si neposkrabal ventil! pri nasadzovani si urob ,,kondom" z teplozmrstitelnej buzirky, nieco taketo:

Obrázek

Po nahodeni hydier treba pockat cca 20minut kym vacka vytlaci prebytocny olej. Ja motor pre istotu parkrat rucne popretacam.
při vytahovaní a nasazovaní gufer by se moc dřik ventilu nemněl poškodit,přece gufero je zevnitř pogumované.
Větší riziko poškrabaní dřiku je při stahovaní pružin kdy ti pod klinkama miska pružiny muže na dřiku ventilu nasekat pěkne drážky pokud stahovak nějak nevhodně šikmo tlačí na misku
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

proč je měníš,když má 350?
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

palík píše:proč je měníš,když má 350?
trochu žere olej, turbem to není, tak když budu měnit hydra tak chcu mrknout jak jsou na tom voditka ventilu ,gufera....
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

přidám sem dotaz na kolik utáhnou klemy vačky po výměně hydroštelů
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

25 Nm
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“