hydrozdvihatka +gufera ventilu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hydrozdvihatka +gufera ventilu
Zdravím ladiči, chci vyměnit hydra na rotačce, je lepší je předem namočit do oleje ? Jak dlouho je pak nechat usadit po nahození vačky?
Ke guferum ,ventily opřit o pisty nebo si s tim pohrat a podržet je tlakem vzduchu?na vyškubnutí gufer co použivate moc mista tam není. předem dik za nazory.
Ke guferum ,ventily opřit o pisty nebo si s tim pohrat a podržet je tlakem vzduchu?na vyškubnutí gufer co použivate moc mista tam není. předem dik za nazory.
Jen je máznout před zasunutím, nic víc. Předem si dát písty před Hů, nandat vačku, polít ji poté olejem a vačkou párkrát zatočit, dát jí na pravítko, natočit písty na Hů , nandat řemen, pak dát siestu tak 30 min. , motor protočit ručně , a pak startovat..Zezačátku to bude asi bez komprese, ale až to namaže, chytne to..
nepropadat panice...
roman1648 píše:nový hydra jsou natlačený na max a ten olej se z nich musí vymačkat právě,
dát je tam, otočit motorem, pár minut nechat, pak zase půl otáčky a tak
raději víc jak míň
na gufirka samozřejmě přípravek, opřít o píst
jestli jsou vykvedlaný vodítka, tak to není na dlouho stejně..
Prave chci zjistit v jakym stavu jsou voditka,ale vetsinou jsou vykvedlane ,ted ale nevim jestli vyfukove nebo saci
poctivych 350 , vodu to nebere,tlaky 31at, moc se mi do te hlavy nechce, uvidim jak se budou ventily kvrdlat...,někde sem čet že sací ventily mivají vetší vuli ve voditkach provozem,tak uvidímroman1648 píše:co to má najeto ?
tyto motory mají ty vodítka dooost krátký a z 99% budou na výměnu...
takže rovnou shoď hlavu a máš to
ja ventili opieram o piest, pri vytahovani gufer pozor aby si neposkrabal ventil! pri nasadzovani si urob ,,kondom" z teplozmrstitelnej buzirky, nieco taketo:

Po nahodeni hydier treba pockat cca 20minut kym vacka vytlaci prebytocny olej. Ja motor pre istotu parkrat rucne popretacam.

Po nahodeni hydier treba pockat cca 20minut kym vacka vytlaci prebytocny olej. Ja motor pre istotu parkrat rucne popretacam.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
při vytahovaní a nasazovaní gufer by se moc dřik ventilu nemněl poškodit,přece gufero je zevnitř pogumované.toefuk píše:ja ventili opieram o piest, pri vytahovani gufer pozor aby si neposkrabal ventil! pri nasadzovani si urob ,,kondom" z teplozmrstitelnej buzirky, nieco taketo:
Po nahodeni hydier treba pockat cca 20minut kym vacka vytlaci prebytocny olej. Ja motor pre istotu parkrat rucne popretacam.
Větší riziko poškrabaní dřiku je při stahovaní pružin kdy ti pod klinkama miska pružiny muže na dřiku ventilu nasekat pěkne drážky pokud stahovak nějak nevhodně šikmo tlačí na misku