Stránka 1 z 1

Tlak turba - přeskládání, nastavení, vypodložení

Napsal: 26 čer 2014, 01:26
od 103kuba
Ahoj. Takže zde je log http://leteckaposta.cz/376494519 . Problém, turbo dosáhne 1bar přetlaku v cca 2500ot. Představa byla 1800 alespoň. Je to sharan AFN - dřík ventilu zničil staré turbo. Vyjmuto nové ze svodů audi A3, včetně rozváděcích lopatek. Svody zabroušeny, začištěny od vrypů viz obrázek Obrázek

Vypodloženo 0.3mm podložky. Táhlo zasunuté na doraz červíka. Zkoušel jsem červíka i povolit, bezezměny. Myslíte že to může být změnou tvaru profilu svodu okolo turbínky, nebo těma podložkama, nebo i motorem. Předvstřik 60, no EGR, no KAT, nové špičky, kompresní tlaky 30,30,30,30bar. za tepla. Bez netěsnosti na okruhu sání. Jen atm. tlak to ukazuje 68Xbar a musím mazat sporadickou chybu ŘJ..

Napsal: 26 čer 2014, 05:33
od live69
Tak tři desetiny si myslím že je hodně! Já vždy vypodkladal desetinu

Napsal: 26 čer 2014, 05:42
od gummy
Mel jsem ten samy problem. :)
Je to podlozkama bud je vyndat a zkusit to bez nich (nevim jestli ti to pujde) nebo zkusit dat mensi ;)

Napsal: 26 čer 2014, 05:53
od 103kuba
Kde je kupujete, nebo vyrábíte z plechu a ten kupujute kde? nevím kde vzít.. napadlo mě obětovat listovou měrku..

Napsal: 26 čer 2014, 09:44
od pavelexc
103kuba píše:Kde je kupujete, nebo vyrábíte z plechu a ten kupujute kde? nevím kde vzít.. napadlo mě obětovat listovou měrku..
mam to vysekle z listove měrky 0,05 jezdim 2 roky a je to ok

Napsal: 26 čer 2014, 17:25
od p.s.
já je nakoupil u firmy Pematex ;)

Napsal: 26 čer 2014, 19:28
od libor.98
0.3 je moc si myslím mám 0,15 a už je to znát. Nechávám si vyrábět přímo delší válečky z titanu tady od jednoho člena udělá ti míru jakou chceš

Napsal: 27 čer 2014, 22:10
od 103kuba
Tak jsem podložky dal pryč. Při první jízdě jsem neměl vaga puštěnýho a jen koukal na nalogový budík, zdálo se mě že při 2000 bylo cca 0.8bar ... pořád to ale neni podle mých představ. To auto nejede jak má, s rotačkama nemám zkušenosti, ale moje PD 85kw má 1bar cca v 1700 a jede hezky nenuceně, plynule zatahuje od spod.. Pak jsem doposkládal auto, a jel udělat log a ejhle... zase 1b až v 2500ot a zdá se mi, že strmost nástupu tlaku klesla ve chvíli, kdy ŘJ zaznamenala pokles atm. tlaku. Což je blbost. Mám ŘJ zkontrolovat? nebo co s tím?? Už mě auto štve... Ještě, jak nastavit červíka na turbu? povolil jsem ho úplně, pak páčku ovl. lopatek zatlačil směrem k červíkovi a dotáhl ho k páčce a pak plus jednu otáčku proti páčce... Nevím jaká je seriová poloha. Je možné, že pokud je červík moc povolený jsou lopatky příliš zavřené a brání správné funkci turba? Dííkyy
http://leteckaposta.cz/979499662

Napsal: 27 čer 2014, 22:22
od Miki2t
Kolik Bar máš na volnobeh na bance ?
Musíš tam mít tak -0,6. Ideálne tak -0,7 až -0,8. jak tam je jenom -0,4 tak to doshane plnici tlak 1 bar až nekde oklo 2500ot, ale zalezi od motoru

Napsal: 27 čer 2014, 23:10
od 103kuba
Na vakuovce -0.8, na baňce 0.65 ale táhlo je na doraz zatažené:( mám dojem že to souvisí s tím atm. tlakem. Čidlo je v ŘJ, ne? Poradí někdo kde ji v sharanu najdu a jak jí zkontrolovat? Nemůže v ní být olej z turba? Hadička je ale čistá...

Napsal: 28 čer 2014, 06:04
od live69
Za budíkama

Napsal: 28 čer 2014, 06:23
od 103kuba
Mrkl někdo na ty logy, nebo na ten poslední?