Stránka 1 z 2
Olej do 6q převodovky Castrol Syntrans FE 75W-80
Napsal: 29 čer 2014, 20:36
od lift
Zdravím,dá se použít olej Castrol Syntrans FE 75W-80
místo předraženého originálu do 6q převodovky Golfa IV ASZ 4x4?
Prý je doporučen pro použití v 6-ti stupňových manuálních převodovkách vozů koncernu VW,tak uváději prodejci.Cenově je velmi zajímavý,dá se
okolo 250Kč za litr. Zkoušel to už někdo zaměnit?
Napsal: 29 čer 2014, 22:26
od tantor-bn
v skodovke chcu zan cca 40eur za liter.
ja som kupoval stadeto
www.vwdiely.sk/vyhladavanie/?PHPSESSID= ... hladavanie
ci je origo neviem ale lahsie sa radi

nic nehuci ani nic ( ani nehucalo )
Napsal: 29 čer 2014, 22:47
od mirdasR32
dej tam co tam ma bejt. to oznaceni castrol odpovida pro použití PSA většiny převodovek
Napsal: 30 čer 2014, 17:45
od Tom.s
Febi vyrábí náhradu, když chceš šetřit!
Napsal: 30 čer 2014, 19:34
od STIB
Tom.s píše:Febi vyrábí náhradu, když chceš šetřit!
Aby nakonec neprodělal

Napsal: 30 čer 2014, 19:41
od jurosdi
Ten olej od Febi som dával do Octavia 2.0tdi 6q. Má originál normu pre VW.(G052171A2) Cenovo vychádza na 10eur/l. Pôvodný bol už čierny. Auto má cez 200 000 takže teraz radí lepšie.
Napsal: 30 čer 2014, 20:28
od Tomas.cz
Hlavně bacha na ty převody norem do produktu druhovýrobců, dělal jsem T5, na baňce servořízení nápis jak kráva Pouze minerální hydraulický olej podle normy VW Gxxxxxxx, dám do převodníku a vypadla ma mě Syntetická hydraulická kapalina Febi, což je blbost.
Napsal: 30 čer 2014, 20:42
od lift
Informace nejsou pro mě,ale i tak díky,zase jsem chytřejší a rozhodnutí
přenechám na dotyčném.(auta mě neživí,jen si je spravuji sám)
Napsal: 30 čer 2014, 22:10
od Dawson X
CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 pojezdit 2roky nebo 60.000km a vyměnit, jako u všech převodových olejů.
Napsal: 30 čer 2014, 22:53
od Biimbo
ale ne v 6Q převodovce. Tam existuje náhrada jak bylo psáno od FEBI nebo přímo od dodavatele (výrobce) z Austrálie
http://www.penriteoil.com.au/products-c ... id_categ=4 akorát už si nepamatuju který olej to je..
Napsal: 30 čer 2014, 23:02
od jericho-3
Já jsem použil , jak psal Bimbo ten olej pro ojeté převodovky skoro 300kč litr, ale samozřejmě byl jsem dost skeptický, skříň má min. půl mega/T4/ a bohužel olej nezabral. Ale je v tom nevinně..Můj synchron na 5 kvaltu byl ve stavu, že už prostě nemohl kolo brzdit, i kdyby jej zakleli. Lítal tam jako volný prstýnek..

Napsal: 01 črc 2014, 00:38
od patrik.kloucek
DO 6Q JEN ORIGO.
A nebo pokud toutzis po nove prevodovce tak to tam nalej a uvidis....zatim jsou zkusenosti ze to nic jinyho nesnese
Napsal: 01 črc 2014, 07:57
od tiguan2
patrik.kloucek píše:DO 6Q JEN ORIGO.
A nebo pokud toutzis po nove prevodovce tak to tam nalej a uvidis....zatim jsou zkusenosti ze to nic jinyho nesnese
Plně souhlasim. Je toho tady celkem dost napsano.Ale pokud chce novou tak proč ne.
Napsal: 04 črc 2014, 21:36
od lift
Nakonec to vyhrál origoš olej 635Kč za litr,ale žádná změna v řazení.Špatně
jde zpátečka a jednička,pedál je na podlaze a mašina se už cuká.Někde na foru je uvedeno špatně odvzdušněna spojka a že se to blbě dělá ,buď přes levé kolo brzdiče, nebo natlakovat přímo v nádobce.Dělá to od koupě vozu a
i nyní po výměně lamely a ložiska ,spíše je to horší.Poradí mi někdo,jak nejlépe odvzdušnit?Pár návodu jsem našel,ale který je nejučinější?Golf IV ASZ 96kw 4x4 6q.
Napsal: 04 črc 2014, 21:57
od Tomas.cz
Sešlápnout spojku, sikama seškrtit hadičku těsně před vstupem do ložiska, povolit pedál ( vrátit rukou ),(pozor aby v nádobce bylo dost kapaliny) a povolit seškrcení, kapalina se tlakem od přítlačáku vrátí přes systém do bandasky, úplně to "zahučí"
Pokud bys chtěl mít hodně jistotu, tak je možné ještě po vrácení pedálu na něj rukou začít tlačit, pomocník co ovládá sika kleště povolí sevření a obvykle pedál ještě ujede dolů, pak opět seškrtit sikama, vrátit pedál a povolit sikovky.