Stránka 1 z 1
VW Scirocco 1.4TSI
Napsal: 03 črc 2014, 20:13
od Mishaw
Ahoj, přidávám sem taky svojí úpravu motoru 1.4TSI 118kW. Série odbržděna na 174k

Napsal: 03 črc 2014, 20:14
od Mishaw
teď v nejbližší době půjde na auto intercooler z Audi TTS...jen tak, pro lepší pocit

mám ho za dobrou cenu, tak proč toho nevyužít.
Napsal: 06 črc 2014, 11:01
od Torgan
velmi pekné na 1,4

Re: VW Scirocco 1.4TSI
Napsal: 06 črc 2014, 13:04
od jordee_23
Mishaw píše:Ahoj, přidávám sem taky svojí úpravu motoru 1.4TSI 118kW. Série odbržděna na 174k

Pekne...
Za kolko to jazdi?
Kolko vydrzi taka 1.4 a 215 koni...ma niekto uz dlhsie??
Napsal: 06 črc 2014, 14:22
od Mongo
Ak tam ešte neboli menene piesty čochvíľa ta to čaká a neminie
Napsal: 06 črc 2014, 19:53
od Ladas
jj závodní motor=vyšší level úržby
Napsal: 22 črc 2014, 06:53
od Mishaw
Na jiných webech (zahraničních, u nás moc lidí Scirocco nemá a už vůbec se s nima neukazuje na webech) jsou tyhle motory upravovány až k 230k jen softem.
Já doufám, že mi motor vydrží někam k hranici 100tis. (nyní má 68tis) a poté by šel do světa.
K autu se chovám dobře, většinu času ten výkon ani nevyužívám (stejně tak jako velká část všech tady

), takže nevidím důvod, proč by to motor neměl vydržet

. I samotná ABT upravuje tyhle motory okolo 210k.
Napsal: 22 črc 2014, 06:56
od Mishaw
A ještě k té spotřebě.... Normální jízda 20km do práce 50% město, 50% dálnice okolo 7 litrů. Když se člověk snaží a nejede 130 ale 110-120, umí to o nějaký 2-3 desetinky klesnout. Spotřeba je taky vyšší kvůli 19" kolům 235/35, které něco váží

.
Napsal: 22 črc 2014, 06:59
od Mishaw
Mongo píše:Ak tam ešte neboli menene piesty čochvíľa ta to čaká a neminie
Písty praskaly u starších verzí motorů 1.4TSI (103 a 125kW verzi) a to i ve serii. Můj je MR 2011 novější generace, kde by to mělo být z lepších materiálů (dle dílenské příručky Škoda).