
Skoda Oct.3 2,0 TDICR 150PS CKFC Profituning sof195PS/406NM
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Skoda Oct.3 2,0 TDICR 150PS CKFC Profituning sof195PS/406NM
profituning software modifikacia stage 2 EDC17C64 TP12


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
už se těším 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ja (a asi nie sam) to mam zauzivane tak, ze stage 1 je oznacenie upravy bez hw modifikacie, a od stage2 vratane ide o upravu so zmenou mechanickych casti
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
powered by rb-digital.sk_____________
Taky jsem si rikal presne to same; .. stage 2 je tedy "jen" ostrejsi SW?acryll píše:ja (a asi nie sam) to mam zauzivane tak, ze stage 1 je oznacenie upravy bez hw modifikacie, a od stage2 vratane ide o upravu so zmenou mechanickych casti
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Osobne si myslím že je to jedno ako sa to označí
Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...

Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
je to tak, čím novější motor, tím víc našponovaný už v sérii a pak prostor pro opravdu korektní bezpečnou úpravu je čím dál menší.. Motory s rezervou jako byly dřív už bohužel nejsou.. Mě by spíš zajímalo tam použít turbo z RS. Pokud teda je turbo limitem.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Co jsem tak ted trochu studoval sw tak CKFA, CKFB a CKFC je snad jen kodovanim ( tusim 100,105 a 110kw) nebo zmenou v eprom. Vsechny tri varianty v jednom sw. Kdezto CUPA co jsem vycet (O3Rs) jen jeden typ motoru. Vic jsem se tomu nevenoval, vycetl jsem to z ecu pred dovolenou pac to zrovna prolomily. Potencial ukaze cas, tohle jsou prvni vlastovky a rekl bych ze pekne upravene.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Za me je v novy O3 2.0TDI 150PS motor oproti starymu 2.0TDI 140PS od dost povedenejsi, ve vetsine pripadu vyssi vykon, oproti stary 140PS verzi, lepsi prubeh, nizssi spotreba, rozhodne prijemnejsi motor na jezdeni... 140PS verze se rozhodne bezne neupravuje na 195PS.. bezny je kolem 175koni..Martin.D píše:Osobne si myslím že je to jedno ako sa to označí![]()
Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...
viz. napr.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... rofituning
..spise je otazka jak to bude s zivotnosti..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
