Skoda Oct.3 2,0 TDICR 150PS CKFC Profituning sof195PS/406NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Skoda Oct.3 2,0 TDICR 150PS CKFC Profituning sof195PS/406NM

Příspěvek od PROFITUNER »

profituning software modifikacia stage 2 EDC17C64 TP12
Obrázek
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Nik sa nepýta tak skúsim ja....Stage2 čo znamená....
A znamená to že tieto nové ea288 idú bežne upravovať.....a toto je strop / normálne a či minimálne nastavenie ?
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Ano tie rj uz idu bezne upravovat so spravnym vybavenim,aj vypnutie tp..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

už se těším :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Martin.D píše:Nik sa nepýta tak skúsim ja....Stage2 čo znamená....
A znamená to že tieto nové ea288 idú bežne upravovať.....a toto je strop / normálne a či minimálne nastavenie ?
Stage 2 znamena uz silnejsi auprava. Stage 1 je na urovni 185PS a 390NM
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ja (a asi nie sam) to mam zauzivane tak, ze stage 1 je oznacenie upravy bez hw modifikacie, a od stage2 vratane ide o upravu so zmenou mechanickych casti
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

acryll píše:ja (a asi nie sam) to mam zauzivane tak, ze stage 1 je oznacenie upravy bez hw modifikacie, a od stage2 vratane ide o upravu so zmenou mechanickych casti
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
Taky jsem si rikal presne to same; .. stage 2 je tedy "jen" ostrejsi SW?

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Osobne si myslím že je to jedno ako sa to označí (LOL)
Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

je to tak, čím novější motor, tím víc našponovaný už v sérii a pak prostor pro opravdu korektní bezpečnou úpravu je čím dál menší.. Motory s rezervou jako byly dřív už bohužel nejsou.. Mě by spíš zajímalo tam použít turbo z RS. Pokud teda je turbo limitem.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Co jsem tak ted trochu studoval sw tak CKFA, CKFB a CKFC je snad jen kodovanim ( tusim 100,105 a 110kw) nebo zmenou v eprom. Vsechny tri varianty v jednom sw. Kdezto CUPA co jsem vycet (O3Rs) jen jeden typ motoru. Vic jsem se tomu nevenoval, vycetl jsem to z ecu pred dovolenou pac to zrovna prolomily. Potencial ukaze cas, tohle jsou prvni vlastovky a rekl bych ze pekne upravene.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Martin.D píše:Osobne si myslím že je to jedno ako sa to označí (LOL)
Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...
Za me je v novy O3 2.0TDI 150PS motor oproti starymu 2.0TDI 140PS od dost povedenejsi, ve vetsine pripadu vyssi vykon, oproti stary 140PS verzi, lepsi prubeh, nizssi spotreba, rozhodne prijemnejsi motor na jezdeni... 140PS verze se rozhodne bezne neupravuje na 195PS.. bezny je kolem 175koni..
viz. napr.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... rofituning
..spise je otazka jak to bude s zivotnosti..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“