Škubání při plném plynu Octavia II RS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dzuken
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 črc 2014, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Škubání při plném plynu Octavia II RS

Příspěvek od dzuken »

Zdravím, moc prosím o radu. Mám čiplou Octavii II RS a při plném plynu auto škube. Je třeba ještě zmínit, že auto začalo škubat ve chvíli, kdy už bylo nějakou dobu čiplé. Nejprve se závada projevila sem tam a když už, tak pouze při začátku zátahu jednou nebo dvakrát škublo.
Na autě bylo vyměněno čerpadlo. Dále mi bylo řečeno, že se závada odstraní buď výměnou gumiček u vstříků, svazkem ke vstřikům nebo v nejhorším případě novými vstřiky. Zmíněné věci byly se štěstím díky svolávačce od Škodovky vyměněny, ale problém stále trvá. Dnes jsem jel po dálnici chvíli v omezovači a od té doby auto při plném plynu na každý rychlostní stupeň od cca 2200 otáček (když zapne turbo) škube po celou dobu zátahu. Nevíte někdo, kde může být ještě problém? Děkuji za jakoukoliv odpověď.
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Aby to nedělal ten chip ....
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Lukee000
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 31 kvě 2012, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukee000 »

Mám Passata 3C 125KW BMR a mám uplně stejný problém.Jaké čerpadlo jsi měnil?Já zítra zkusím vyměnit tandemové čerpadlo a uvidím.Vstřiky jsem taky udělal i s kabeláží a nic... :( tak zkusím ten tandem,pak ještě to v nádrži a pak mě napadá ještě EGR a nebo turbína a pak už nevím ale jinak to auto když zatáhne tak jede dobře ale po chvilince začne vynechávat jako by mu došla nafta(přirovnal bych to tak ze když jsem měl na O1 ucpaný palivový filtr tak to dělalo to samé)...jinak mám DPF OFF+CHIP a je to DSG ale tím čipem si nemyslím že by to bylo to by dělalo od začátku ne?(jezdím s ním už skoro rok byz problému)a kdyby ne tak co by tam mohlo odejít aby to způsobovalo takový bordel když ne vstřiky??pokud přidávám plyn pozvolna tak to neškube a řadí krásně ale jak na to dupnu tak chvíli dobré a pak škubání...čím to nějaké nápady?
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Palivový filtr ok?
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Lukee000
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 31 kvě 2012, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukee000 »

chipmann píše:Palivový filtr ok?
Jj je mam novy....to bylo prvni po cen jsem sel....
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Re: Škubání při plném plynu Octavia II RS

Příspěvek od HanZ »

dzuken píše:Zdravím, moc prosím o radu. Mám čiplou Octavii II RS a při plném plynu auto škube. Je třeba ještě zmínit, že auto začalo škubat ve chvíli, kdy už bylo nějakou dobu čiplé. Nejprve se závada projevila sem tam a když už, tak pouze při začátku zátahu jednou nebo dvakrát škublo.
Na autě bylo vyměněno čerpadlo. Dále mi bylo řečeno, že se závada odstraní buď výměnou gumiček u vstříků, svazkem ke vstřikům nebo v nejhorším případě novými vstřiky. Zmíněné věci byly se štěstím díky svolávačce od Škodovky vyměněny, ale problém stále trvá. Dnes jsem jel po dálnici chvíli v omezovači a od té doby auto při plném plynu na každý rychlostní stupeň od cca 2200 otáček (když zapne turbo) škube po celou dobu zátahu. Nevíte někdo, kde může být ještě problém? Děkuji za jakoukoliv odpověď.
Nejjednodušší varianta - zajeď k úpravci, vyžádej si originál a otestuj. Pokud to bude dělat i s originálem, hledej závadu, ale nejprve vyluč tu nejpravděpodobnější věc.

Jinak vag a odlogovat při škubání, pak budeš moudřejší.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“