Stránka 1 z 1

Špatný vstřik 2,0TDi ???

Napsal: 23 črc 2014, 18:30
od LuckyTDi
Touran 2,0TDi 100kW AZV rv.2004 najeto 347tkm - kompl. servisní historie Porsche Plzen do 340tkm , při 290tkm delaná komplet hlava

Motor od 345tkm na volnoběh jakoby zakolísá a otáčky se samovolně zvednou na cca 1000-1100ot a spotřeba se zvedne na 1,2l/h - 1,5l/h
Diagnostika nehlásí žádnou chybu, motor plynule krásně táhne, spotřeba nezvýšená, nekouří, dobře startuje teplý i studený.

Na diagnostice v neautorizovaném servisu kontrolovány vstřiky, tuším že to byla nejaká korekce či co, každopádně hodnoty [0,09 ; 0,12 ; 0,80 ; 1,00] a vysvětleno, že by neměla být hodnota vyšší jako hraničních 0,40. Když se otáčky zvednuli, hodnoty na vstřikovačích se téměř úplně srovnali.

Co to tedy znamená ? Vstřikovač KO, nebo může jít jen o špatný kontakt, lištu či kroužek ?

Jaké označení mají vstřikovače AZV v Touranu ? Dají se zaměnit s jinými např. z BKD ?

Děkuji za jakoukoli radu .......

(dne 30.7. opraveny naměřené hodnoty)

Napsal: 23 črc 2014, 22:52
od Fulltank
Zmer dobijeni a zkus vymenit baterku

Napsal: 30 črc 2014, 19:43
od LuckyTDi
Fulltank píše:Zmer dobijeni a zkus vymenit baterku
Konktaky u vstřikú přihnuty, změřena baterka ( 12,5V ) , zkoušel jsem i jinou novou baterii a chování stejné, ale problém bude v altíku, naměřeno 13,5-13,6V .... Na volnoběh 13,5V a jakmile se otáčky sami zvedli k 1100ot tak nameřena hodnota 13,6V což je málo. Na diagnostice pouze jedna chyba a to 18051

Myslíte, že by to mohlo být altíkem ? Vím , že na altíku je špatná volnoběžka, takže ta je v plánu, ale ta na to si myslim že nemá vliv.

Vstřiky byly v autorizáku na jaře 2011 měněné za nové, takže se mi nezdá , že by byly KO.

Napsal: 30 črc 2014, 20:02
od karelmacal
http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/al ... t-oap7013/



Volnoděžka za par ale kdyžtak mám starší :D

Vyřešeno

Napsal: 31 črc 2014, 20:38
od LuckyTDi
Takže nakonec to byl ''jen'' alternátor, takže komplet repas a problém vyřešen.