Špatný vstřik 2,0TDi ???
Napsal: 23 črc 2014, 18:30
Touran 2,0TDi 100kW AZV rv.2004 najeto 347tkm - kompl. servisní historie Porsche Plzen do 340tkm , při 290tkm delaná komplet hlava
Motor od 345tkm na volnoběh jakoby zakolísá a otáčky se samovolně zvednou na cca 1000-1100ot a spotřeba se zvedne na 1,2l/h - 1,5l/h
Diagnostika nehlásí žádnou chybu, motor plynule krásně táhne, spotřeba nezvýšená, nekouří, dobře startuje teplý i studený.
Na diagnostice v neautorizovaném servisu kontrolovány vstřiky, tuším že to byla nejaká korekce či co, každopádně hodnoty [0,09 ; 0,12 ; 0,80 ; 1,00] a vysvětleno, že by neměla být hodnota vyšší jako hraničních 0,40. Když se otáčky zvednuli, hodnoty na vstřikovačích se téměř úplně srovnali.
Co to tedy znamená ? Vstřikovač KO, nebo může jít jen o špatný kontakt, lištu či kroužek ?
Jaké označení mají vstřikovače AZV v Touranu ? Dají se zaměnit s jinými např. z BKD ?
Děkuji za jakoukoli radu .......
(dne 30.7. opraveny naměřené hodnoty)
Motor od 345tkm na volnoběh jakoby zakolísá a otáčky se samovolně zvednou na cca 1000-1100ot a spotřeba se zvedne na 1,2l/h - 1,5l/h
Diagnostika nehlásí žádnou chybu, motor plynule krásně táhne, spotřeba nezvýšená, nekouří, dobře startuje teplý i studený.
Na diagnostice v neautorizovaném servisu kontrolovány vstřiky, tuším že to byla nejaká korekce či co, každopádně hodnoty [0,09 ; 0,12 ; 0,80 ; 1,00] a vysvětleno, že by neměla být hodnota vyšší jako hraničních 0,40. Když se otáčky zvednuli, hodnoty na vstřikovačích se téměř úplně srovnali.
Co to tedy znamená ? Vstřikovač KO, nebo může jít jen o špatný kontakt, lištu či kroužek ?
Jaké označení mají vstřikovače AZV v Touranu ? Dají se zaměnit s jinými např. z BKD ?
Děkuji za jakoukoli radu .......
(dne 30.7. opraveny naměřené hodnoty)