Stránka 1 z 1
Mitsubishi carisma 1,8 GDI-92kW-rok 1999
Napsal: 27 črc 2014, 19:37
od buci4
zdravím všetkych,auto ma taku syndromu že pri vyšších otačkach sa zadusí,kts-ka píše že vadny snimač tlaku paliva,premeral som to na live datách a tlak klesne,ked vytočím motor do otačky 3500rpm,chcel by som si vediet že to kde ma regulator tlaku paliva alebo dajaku schemu na vysokotlakove čerpadlo,odpovede vopred díki
Napsal: 24 srp 2014, 19:06
od buci4
Dalšia závada vyryešena,novy palivovy filter bol zlí čo donesol majitel,podla jeho slov asi rok stálo v aute v kufri,po rozsekani filtra ten papier vo vnutry uplne bol rozsipani a ešte ten bordel dostal aj do mikrofiltra čerpadla,takže aj to som musel vyfukat zo vzduchom

Napsal: 25 srp 2014, 07:22
od jericho-3
To bylo štěstí, taky tady mám známého s Volvem, který má tenhle motor tak se to hodí, naštěstí díly nakujuji já.../ale zase kdovíjak jsou staré, tenhle motor není zas tak častý jev/.
Napsal: 26 srp 2014, 20:21
od stefi
snimac tlaku paliva pri tychto motoroch odchadza casto
Napsal: 26 srp 2014, 20:27
od buci4
všetky snímače som premeral s osciloskopom čo sa tíka aj snimač tlaku paliva,takže zatial jazdí bez problemovo
