Stránka 1 z 1
Kolik vydrží motor 2.0TFSI?
Napsal: 28 črc 2014, 12:37
od chipmann
Zdar pánové kolik máte nalitano na tomto motoru resp. Kolik jste na tom motoru nejvíce viděli? Mam tu zákazníka ze 420tis a zatím žádný problém mimo Teda turba
Napsal: 28 črc 2014, 12:51
od Marek77
Pokud člověk jezdí jako člověk, nemá důvod se obávat.
Pokud člověk jezdí jako idiot, oddělá i lepší motor.
Napsal: 28 črc 2014, 14:18
od zipoman
Ahoj, mam 1.8 tsi a nalítáno 250 tis. Turbo je však zralé na výměnu (již je v servise) nenatlačí a asi bude popraskaný u wastegate takže chce to chladit po jízdě, což jsi mi i doporučoval

Napsal: 31 črc 2014, 18:19
od dhfool
Starší 2.0 tfsi ještě s rozvodovým řemenem ke mě jezdí a má najeto 190tis. a zatím drží. Já mám 1.8 tsi a při 120.000 mám už druhý motor a třetí převodovku

. K tomu turbu... dochlazovat a měnit olej po 10.000km, protože pokud mu dám čočku, tak teplota oleje se pohybuje nad 120°c...
Napsal: 01 srp 2014, 19:18
od chipmann
No tak to já mám více

a zatím pohoda...
Napsal: 01 srp 2014, 19:26
od Ladas
před dovolenou jsem dělal RS 2011 asi 110tis ko turbo hučelo jak lokomotiva
Napsal: 02 srp 2014, 13:29
od chipmann
Jenže to už je jiny motor práv....

jedna se mi o TFSI a ne TSI ale i tak dobrý info kkamarádovi se to potkalo v golfu GTI ve 30.tis
Napsal: 02 srp 2014, 13:37
od chipmann
Jenže to už je jiny motor práv....

jedna se mi o TFSI a ne TSI ale i tak dobrý info kkamarádovi se to potkalo v golfu GTI ve 30.tis
Napsal: 02 srp 2014, 15:56
od zrno
motor sam o sebe je kvalitny a robustny, blbe je, ak to kvoli blbemu hydronapinaku retaze (u TSI) a okolnostiam preskoci a cely motor byva na odpis alebo prinajmensom vymena polky motora..
Osobne poznam niekolko TSI (1.8 aj dvojlitrov), ktore maju nabehane od 50 az do 250tkm a nemali ziadne vyznamnejsie problemy.
Napsal: 06 srp 2014, 20:03
od Spectre868
1.8 TFSI Audi A5 125kw, aktuálne tesne pod 200tkm, ja na ňom jazdím od 150 tkm(dovoz DE), v serviske bez záznamu o motore, do 150tkm LL servis, potom po 15tkm, zatiaľ bez rahtania reťaze, ale o 2 týždne to ide na výmenu preventívne. Akurát sa pobrala Lambda sonda, inak bez náznaku problémov, ale viem o chipovanej (ABT) A4, kde krátko po sebe išli do hája piesty a rozvody.....takže dôležitý je medzikus medzi pedálmi, sedačkou, a volantom.