galaxi/alhambra/sharan (nafta)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2013, 23:08

galaxi/alhambra/sharan (nafta)

Příspěvek od alni »

kamoš chce kúpiť jedno z týchto(od r.v.2000)

nejaké tipy??
ktoré motory obchádzať.. aký je ten podvozok na údržbu...atd


vopred diky moc za dobré rady
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Většina ojetin na trhu je 85 kw vcelku bez problémovém motor.... Problemy jako vsechny tdi pd

Podvozek je vcelku bezproblemovej jediny co bejva problem jsou zarezle matky na tlumicich zezhora u misky ;)
Je to tezky takze stabiky dostavaj zabrat jinak je to vcelku podvozkově bezproblémový...

Uložení dlouhy poloosy - bejva vycukany kor kdyz zatim nekdo tahal

Klimatizace pokud je dvou zóna tak Hnijou trubky dozadu...

Zalezi na cene ake da se za rozumnou cenu koupit rozumny auto...

Urcite sem jeste na nejakou slabinku zapomel ale to jiste nekdo doplní
VW T5 GP 103 KW long
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bufík (někdy).

Osobně bych šel do motorizace 96kW - 85kW je takové nijaké. A bacha! - dělá se i 66kW PD, což je úplná lemra.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: galaxi/alhambra/sharan (nafta)

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="alni"]kamoš chce kúpiť jedno z týchto(od r.v.2000)

nejaké tipy??


možná by kamoš udělal dobře kdyby se v tom autě povozil a zjistil třeba to co já,
mi to auto nic neřeklo a nechtěl bych ho ani zadarmo

,pro bežný provoz zbytečně obtížné, a pokud chce někoho oslnit je to už převálcovaná vrána ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A pokud má někdo pět dětí?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mam na to odlisny nazor. Neviem ci je to yz vekom ale mne sa to auto zacalo celkom lubit. Fajn zvezenie az na ten nevyspitatelny podvozok. Ale kedze je to obrovsky a tazky tank, ktory ma vysoko tazisko a je urceny vyhradne na rodinne ucely, tak sa zjavne nepredpoklada ze take auto si zadovazi nejaky pretekar. Zamna jednoznacne ASZ, alebo rovno BTB a nachipovat niekde na cca. 200k trochu vylepsit ten podvozok a musi to byt idealne hromadne rodinne zvezenie. Detsky kocik neriesis, proste otvoris kufor a hodis ho dnu. Bufik nefunguje skoro na kazdom. Trochu obtiazny pristup k turbu a prevodovke ale pokial to nieie 4x4 tak to zese neje az take hrozne. Verzii s pohonom 4x4 by som sa rozhodne vyhol z hladiska komfortu servisnych prac. Pretoze pre kazdu picovinu vyberat kardan a pravouhlu prevodovku vonku aby sa tam dali strcit pazury, nieje velmy komfortne riesenie.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Turbo na auy neni nic hroznyho jakmile vyndaš prvni dil výfuku a pravou poloosu tak to jde krasne jak na oktávce :)
VW T5 GP 103 KW long
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nevyzpytatelný podvozek? To si rozhodně nemyslím. Můj názor je, že podvozek je navzdory hmotnosti a těžišti velmi dobrý a čitelný. Co já si s tím někdy dovolím, to bych se s mnoha menšími vozy bál.

Je to o tom, na co je kdo zvyklý. Pro mě je to výhoda vysokého sezení, je z toho krásně vidět, mám kdykoli k dispozici spoustu prostoru zadarmo, a jako rodinné auto je to ideální kus. Asi málokterý vůz jiné značky by mě přesvědčil víc než tohle.

Mám 81kW AFN a neměnil bych. Kdyby tyhle motory dělali pořád, jedině dobře. Nic lepšího než tyhle motory už od té doby nebylo (a nikdy nebude, to je třeba mít na paměti). Co mi na jedničkovém modelu vadí (a to je asi jediná věc, kterou celé roky neumím překousnout), jsou krátké kvalty. Který debil to navrhoval, ten by potřeboval metál (a cihlu na krk). U dvojky modelu tento problém samozřejmě odpadá.

Čipovat netřeba - i moje motorizace je schopna jet rychlostí GPS 190 km/h (dál to nepustí omezovač, protože otáčky jsou v tu chvíli skoro na pěti tisících - díky převodovce). Tak nevím, jestli je třeba to nějak řešit. Pokud jedu na tempomatu stotřicítkou a jsem plně naložený s boxem na střeše a klimou naplno, neexistuje na českých dálnicích stoupání, na kterém by klesla rychlost. To mi stačí.....
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 05 srp 2014, 08:22, celkem upraveno 2 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:A pokud má někdo pět dětí?
marku já měl taky pět dětí ,
to je jen můj názor

podle mě účelové auto cykloturistika, quadmánie, karavan, ale pro béžný provoz auto na obtíž
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já to mám na běžný provoz skoro 200 tisíc km a nemám s tím problém. Ale je to věcí názoru a priorit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="TDI tech"]Mam na to odlisny nazor. Neviem ci je to yz vekom ale mne sa to auto zacalo celkom lubit.

mi třeba serou ty přední sloupky, furt nahlížím jak cyp abych někoho nepřehlédl
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To má každé MPV - tak nějak to plyne z jejich konstrukčního řešení. Pouze o zvyku..... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:To má každé MPV - tak nějak to plyne z jejich konstrukčního řešení. Pouze o zvyku..... ;-)
dyt jo proto říkám každý at si to zkusí než si koupí,

já měl jednoho starého pána ten mi reklamoval spojku, nelezlo mi na mozek jak muže za 9OOO km x krát po sobě zlikvidovat spojku :?
tak jsem se jel sním projet a on na té spojce pořád stál, prostě kdyby sdělal nohu ze spojky tak by se na pedál už netrefil a tak jezdil celý život
řekl mi že je tak zvyklý a starého psa novým kouskům nenaučíš
tak o zvyku je hodně věcí ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

85kW je v pohodě, ona ta 96kW proti tomu není zas takový zázrak a hůře se shání, o 110kW nemluvě. Navíc na 85kW se lépe shání díly...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Hej lenze ASZ ma vacsi potencial. Ked si vezmes ze oproti BTB ma iba mansie turbo inac je to prakticky rovnake.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“