galaxi/alhambra/sharan (nafta)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
galaxi/alhambra/sharan (nafta)
kamoš chce kúpiť jedno z týchto(od r.v.2000)
nejaké tipy??
ktoré motory obchádzať.. aký je ten podvozok na údržbu...atd
vopred diky moc za dobré rady
nejaké tipy??
ktoré motory obchádzať.. aký je ten podvozok na údržbu...atd
vopred diky moc za dobré rady
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Většina ojetin na trhu je 85 kw vcelku bez problémovém motor.... Problemy jako vsechny tdi pd
Podvozek je vcelku bezproblemovej jediny co bejva problem jsou zarezle matky na tlumicich zezhora u misky
Je to tezky takze stabiky dostavaj zabrat jinak je to vcelku podvozkově bezproblémový...
Uložení dlouhy poloosy - bejva vycukany kor kdyz zatim nekdo tahal
Klimatizace pokud je dvou zóna tak Hnijou trubky dozadu...
Zalezi na cene ake da se za rozumnou cenu koupit rozumny auto...
Urcite sem jeste na nejakou slabinku zapomel ale to jiste nekdo doplní
Podvozek je vcelku bezproblemovej jediny co bejva problem jsou zarezle matky na tlumicich zezhora u misky

Je to tezky takze stabiky dostavaj zabrat jinak je to vcelku podvozkově bezproblémový...
Uložení dlouhy poloosy - bejva vycukany kor kdyz zatim nekdo tahal
Klimatizace pokud je dvou zóna tak Hnijou trubky dozadu...
Zalezi na cene ake da se za rozumnou cenu koupit rozumny auto...
Urcite sem jeste na nejakou slabinku zapomel ale to jiste nekdo doplní
VW T5 GP 103 KW long
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: galaxi/alhambra/sharan (nafta)
[quote="alni"]kamoš chce kúpiť jedno z týchto(od r.v.2000)
nejaké tipy??
možná by kamoš udělal dobře kdyby se v tom autě povozil a zjistil třeba to co já,
mi to auto nic neřeklo a nechtěl bych ho ani zadarmo
,pro bežný provoz zbytečně obtížné, a pokud chce někoho oslnit je to už převálcovaná vrána
nejaké tipy??
možná by kamoš udělal dobře kdyby se v tom autě povozil a zjistil třeba to co já,
mi to auto nic neřeklo a nechtěl bych ho ani zadarmo
,pro bežný provoz zbytečně obtížné, a pokud chce někoho oslnit je to už převálcovaná vrána

Mam na to odlisny nazor. Neviem ci je to yz vekom ale mne sa to auto zacalo celkom lubit. Fajn zvezenie az na ten nevyspitatelny podvozok. Ale kedze je to obrovsky a tazky tank, ktory ma vysoko tazisko a je urceny vyhradne na rodinne ucely, tak sa zjavne nepredpoklada ze take auto si zadovazi nejaky pretekar. Zamna jednoznacne ASZ, alebo rovno BTB a nachipovat niekde na cca. 200k trochu vylepsit ten podvozok a musi to byt idealne hromadne rodinne zvezenie. Detsky kocik neriesis, proste otvoris kufor a hodis ho dnu. Bufik nefunguje skoro na kazdom. Trochu obtiazny pristup k turbu a prevodovke ale pokial to nieie 4x4 tak to zese neje az take hrozne. Verzii s pohonom 4x4 by som sa rozhodne vyhol z hladiska komfortu servisnych prac. Pretoze pre kazdu picovinu vyberat kardan a pravouhlu prevodovku vonku aby sa tam dali strcit pazury, nieje velmy komfortne riesenie.
Nevyzpytatelný podvozek? To si rozhodně nemyslím. Můj názor je, že podvozek je navzdory hmotnosti a těžišti velmi dobrý a čitelný. Co já si s tím někdy dovolím, to bych se s mnoha menšími vozy bál.
Je to o tom, na co je kdo zvyklý. Pro mě je to výhoda vysokého sezení, je z toho krásně vidět, mám kdykoli k dispozici spoustu prostoru zadarmo, a jako rodinné auto je to ideální kus. Asi málokterý vůz jiné značky by mě přesvědčil víc než tohle.
Mám 81kW AFN a neměnil bych. Kdyby tyhle motory dělali pořád, jedině dobře. Nic lepšího než tyhle motory už od té doby nebylo (a nikdy nebude, to je třeba mít na paměti). Co mi na jedničkovém modelu vadí (a to je asi jediná věc, kterou celé roky neumím překousnout), jsou krátké kvalty. Který debil to navrhoval, ten by potřeboval metál (a cihlu na krk). U dvojky modelu tento problém samozřejmě odpadá.
Čipovat netřeba - i moje motorizace je schopna jet rychlostí GPS 190 km/h (dál to nepustí omezovač, protože otáčky jsou v tu chvíli skoro na pěti tisících - díky převodovce). Tak nevím, jestli je třeba to nějak řešit. Pokud jedu na tempomatu stotřicítkou a jsem plně naložený s boxem na střeše a klimou naplno, neexistuje na českých dálnicích stoupání, na kterém by klesla rychlost. To mi stačí.....
Je to o tom, na co je kdo zvyklý. Pro mě je to výhoda vysokého sezení, je z toho krásně vidět, mám kdykoli k dispozici spoustu prostoru zadarmo, a jako rodinné auto je to ideální kus. Asi málokterý vůz jiné značky by mě přesvědčil víc než tohle.
Mám 81kW AFN a neměnil bych. Kdyby tyhle motory dělali pořád, jedině dobře. Nic lepšího než tyhle motory už od té doby nebylo (a nikdy nebude, to je třeba mít na paměti). Co mi na jedničkovém modelu vadí (a to je asi jediná věc, kterou celé roky neumím překousnout), jsou krátké kvalty. Který debil to navrhoval, ten by potřeboval metál (a cihlu na krk). U dvojky modelu tento problém samozřejmě odpadá.
Čipovat netřeba - i moje motorizace je schopna jet rychlostí GPS 190 km/h (dál to nepustí omezovač, protože otáčky jsou v tu chvíli skoro na pěti tisících - díky převodovce). Tak nevím, jestli je třeba to nějak řešit. Pokud jedu na tempomatu stotřicítkou a jsem plně naložený s boxem na střeše a klimou naplno, neexistuje na českých dálnicích stoupání, na kterém by klesla rychlost. To mi stačí.....
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 05 srp 2014, 08:22, celkem upraveno 2 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
dyt jo proto říkám každý at si to zkusí než si koupí,Marek77 píše:To má každé MPV - tak nějak to plyne z jejich konstrukčního řešení. Pouze o zvyku.....
já měl jednoho starého pána ten mi reklamoval spojku, nelezlo mi na mozek jak muže za 9OOO km x krát po sobě zlikvidovat spojku

tak jsem se jel sním projet a on na té spojce pořád stál, prostě kdyby sdělal nohu ze spojky tak by se na pedál už netrefil a tak jezdil celý život
řekl mi že je tak zvyklý a starého psa novým kouskům nenaučíš
tak o zvyku je hodně věcí
