1.8T AMK 154kW trable

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

1.8T AMK 154kW trable

Příspěvek od TrojisCZ »

Zdravím, mám problém s autem, turbo mi začalo tlačit jen čtvrt baru a tim pádem to skoro nejede.

Svítí kontrolka motoru, diagnostika ukazuje N75ku a něco u vačky, oboje zkrat na kostru. Komponentama to není, byli měněny, takže problém bude asi někde v kabelech. Bohužel si nemyslim, že když chybu objevim a opravim, že to opět pojede jak má.

N75ka v jinym autě fungovala, snímač vačky je měněný... (Zkoušeli jsme i BOV jinej)

Někdo řikal, ať zkontroluji Westgate, problém u těhle motorů je, že se tam moc dobře nedá dostat, takže nevím. Navíc nejsem mechanik a zatim ani pořádně zkušenej na to, abych si to udělal sám.

Další chyba může být v podtlakách, ty jsou ovšem nedávno měněny za silikony Forge a Samco, všechny nový, žádná prasklina. Zapojený jsou tak, jak mají být.

Budu rád za každou radu, nebo tip, jak se toho zbavit. Díky moc.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jestli mě pamět neklame máš tam obyčejné turbo obtokové a lopatky se tam nenastavují je to tak? :?
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

Příspěvek od TrojisCZ »

No to bohužel nevím...

Každopádně tam mám turbo K04 - 023.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dělám to takto zacpu potrubí před váhou a pak nasadím ventilek do hadice co de do sání,

začnu tlakovat celou soustavu a zjistím že tam máš někde díru a zdrácí se ti tlak

ty ucpávky to mám normál gumové štuple na dežon a uprostřed ventilek z traktoru


pokud máš těsné potrubí a tlak drží tak sdělej hadici co de z turba dej na ní ruku a šlápní na plyn pok t dlan na tom turbu udržáš odšroubuj turbo a dej ho opravit ;)
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Pokud maš chybu na motoru a svití ti nejaka kontrolka na palubce, tak turbo nenatlačí vic než pul baru. Aby se motor nezničil. zkus odpojit hadičku od n75 co vede k turbu a potom by to melo tlačit tak 2bary.
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

Příspěvek od TrojisCZ »

2 bary? Pokud máš taky 1.8T, tak by si mohl vědět, že to už je sakra randál na benzinovej motor. :D

Když to odpojim, měl bych to asi zaslepit ne? Jak hadičku k turbu, tak i vývod z N75ky. Nebo ne?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TrojisCZ píše:2 bary? Pokud máš taky 1.8T, tak by si mohl vědět, že to už je sakra randál na benzinovej motor. :D

Když to odpojim, měl bych to asi zaslepit ne? Jak hadičku k turbu, tak i vývod z N75ky. Nebo ne?

to to tlačí jeden bar a ve vagu máš dva, vypoj tu hadičku klidně zaslep jak chceš a pojezdi

tím zjistíšzda ti N75 vypoští tlak turba do výfku ;)
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

Příspěvek od TrojisCZ »

No dobře, ale to auto mě stejně nepustí moc ne? Pokud mi svítí kontrolka a auto to omezuje ten tlak.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

Příspěvek od TrojisCZ »

Tak jsem odpojil tu hadičku, budík ukazuje přes jeden bar, víc jsem to projet nemohl. Každopádně tlačí...

Z toho teda vyplývá, že mi nouzák omezuje přes N75 tlak, je to tak?
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Neni som si isty ale na N75 by mala byt jedna pojistka. Ide ti vobec na N75 štava?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

Příspěvek od TrojisCZ »

Ježiš tak to nevim. :D No tak to je taky možnost, myslíš pojistka nebo relé? A jaká pojitka to bude když tak.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

No cislo poistky neviem. Ale jedna sa o poistku vnutry. Ake to mas auto?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TrojisCZ píše:Ježiš tak to nevim. :D No tak to je taky možnost, myslíš pojistka nebo relé? A jaká pojitka to bude když tak.
prdlajs pojistka seatjiritoledo ti napsal když máš závadu na plnění a ví o tom řj motoru tak ti N75 bude udržovat tlak O,4 pokud bude víc tak ti ho vypustí do výfuku

ty musíš odstranit závady které máš v paměti a kvůli kterým ti svítí kontrolka

ty sem musíš vypsat

čáslo závady a co to je,

do N75 ani hadiček už nehrab v tom to není !!!!jezdéš jen v nouzáku :roll:
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2014, 21:08

Příspěvek od TrojisCZ »

No chyba bude určitě někde v těch kabelech, musim najít kde je poškozenej drát, nebo něco.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

přesně jak píše slovacek.milos jezdíš v nouzaku. jinak by ses divil co zvladne to turbo :D. natlači normalně 2bary. podle vagu 3.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“