1.8T AMK 154kW trable
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.8T AMK 154kW trable
Zdravím, mám problém s autem, turbo mi začalo tlačit jen čtvrt baru a tim pádem to skoro nejede.
Svítí kontrolka motoru, diagnostika ukazuje N75ku a něco u vačky, oboje zkrat na kostru. Komponentama to není, byli měněny, takže problém bude asi někde v kabelech. Bohužel si nemyslim, že když chybu objevim a opravim, že to opět pojede jak má.
N75ka v jinym autě fungovala, snímač vačky je měněný... (Zkoušeli jsme i BOV jinej)
Někdo řikal, ať zkontroluji Westgate, problém u těhle motorů je, že se tam moc dobře nedá dostat, takže nevím. Navíc nejsem mechanik a zatim ani pořádně zkušenej na to, abych si to udělal sám.
Další chyba může být v podtlakách, ty jsou ovšem nedávno měněny za silikony Forge a Samco, všechny nový, žádná prasklina. Zapojený jsou tak, jak mají být.
Budu rád za každou radu, nebo tip, jak se toho zbavit. Díky moc.
Svítí kontrolka motoru, diagnostika ukazuje N75ku a něco u vačky, oboje zkrat na kostru. Komponentama to není, byli měněny, takže problém bude asi někde v kabelech. Bohužel si nemyslim, že když chybu objevim a opravim, že to opět pojede jak má.
N75ka v jinym autě fungovala, snímač vačky je měněný... (Zkoušeli jsme i BOV jinej)
Někdo řikal, ať zkontroluji Westgate, problém u těhle motorů je, že se tam moc dobře nedá dostat, takže nevím. Navíc nejsem mechanik a zatim ani pořádně zkušenej na to, abych si to udělal sám.
Další chyba může být v podtlakách, ty jsou ovšem nedávno měněny za silikony Forge a Samco, všechny nový, žádná prasklina. Zapojený jsou tak, jak mají být.
Budu rád za každou radu, nebo tip, jak se toho zbavit. Díky moc.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
dělám to takto zacpu potrubí před váhou a pak nasadím ventilek do hadice co de do sání,
začnu tlakovat celou soustavu a zjistím že tam máš někde díru a zdrácí se ti tlak
ty ucpávky to mám normál gumové štuple na dežon a uprostřed ventilek z traktoru
pokud máš těsné potrubí a tlak drží tak sdělej hadici co de z turba dej na ní ruku a šlápní na plyn pok t dlan na tom turbu udržáš odšroubuj turbo a dej ho opravit
začnu tlakovat celou soustavu a zjistím že tam máš někde díru a zdrácí se ti tlak
ty ucpávky to mám normál gumové štuple na dežon a uprostřed ventilek z traktoru
pokud máš těsné potrubí a tlak drží tak sdělej hadici co de z turba dej na ní ruku a šlápní na plyn pok t dlan na tom turbu udržáš odšroubuj turbo a dej ho opravit

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
TrojisCZ píše:2 bary? Pokud máš taky 1.8T, tak by si mohl vědět, že to už je sakra randál na benzinovej motor.
Když to odpojim, měl bych to asi zaslepit ne? Jak hadičku k turbu, tak i vývod z N75ky. Nebo ne?
to to tlačí jeden bar a ve vagu máš dva, vypoj tu hadičku klidně zaslep jak chceš a pojezdi
tím zjistíšzda ti N75 vypoští tlak turba do výfku

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
prdlajs pojistka seatjiritoledo ti napsal když máš závadu na plnění a ví o tom řj motoru tak ti N75 bude udržovat tlak O,4 pokud bude víc tak ti ho vypustí do výfukuTrojisCZ píše:Ježiš tak to nevim.No tak to je taky možnost, myslíš pojistka nebo relé? A jaká pojitka to bude když tak.
ty musíš odstranit závady které máš v paměti a kvůli kterým ti svítí kontrolka
ty sem musíš vypsat
čáslo závady a co to je,
do N75 ani hadiček už nehrab v tom to není !!!!jezdéš jen v nouzáku

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava
Odpovědi: 0