Leon AHF - neustálý problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Leon AHF - neustálý problém

Příspěvek od Vladores »

Zdravím,
už sám nevím co a jak, to se pokusim, zda někdo nemá nějaký nápad.
Mám leona AHF 81kw, na jaře mi padlo turbo a zohybay ojnice.
Měnil jsem komplet motor, turbo repas, a dáva jsem sprint 764.
Auto už před tím bylo chipováno předchozím majitelem.
Auto jsem složil, nyní jsem dělal ještě těsnění pod hlavou.
I přes to, když je auto studené a dá se více plynu (stačí vytočit 2500 ot.) tak kolikrát i chcípne. Když chci ihned nastartovat, motor se točí z tuha (jako kdyby byla nějaká kapalina ve válcích) ale v IC olej neni (jen mastné, jako u každého), proto jsem vracel origo vstřiky (usoudil jsem, že když je auto nachipováno na origo vstřiky, může tam jít na 764 až moc nafty) ale i přes to auto dělá to samé. Jen jsem ty origo vstřiky skládal sám, páč jsem sehnal celé, ale ty dlouhým nepoužíváním byly zatuhlé, tak jsem tam dával své origo trysky. Jen si myslím, že to by mít vliv nemělo, 764 mi skládali a seřizovali v servisu. A dělá to uplně to samé. Měl by někdo nějaký nápad? Turbo je repase, ale pokud by tam házel olej, musel by být nějaký v IC ne? Z auta jde ale modro - bílí kouř když se to stane, pokud by to byla nafta, byl by to černý ne? Předem děkuji. :) (hm)
Toledo244
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 11 říj 2013, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok

Příspěvek od Toledo244 »

Ak dymi na modro - bielo,je to nespálena nafta alebo zle nastavené čerpadlo
Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Příspěvek od Vladores »

Předvstřik je ale dobrý. S čerpadlem se vůbec nehýbalo. Když se dají rozvody o zub, předvstřik je nesmysleně vysoký nebo naopak a nejde dohnat. Ten mam v pořádku.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co tlak oleje? Není moc velkej?
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Co to znamená komplet motor, že to byl vyzkoušený komplet motor, který předtím dobře jezdil?
nepropadat panice...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zmeraj tlak oleja na studenom motore
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Vodu nežere ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Příspěvek od Vladores »

Komplet motor jako že se měnil celej jinej motor. Po tom, co jsem ho tam dal jsem zjistil že tlakuje do nádobky, tak jsem nyní udělal i těsnění pod hlavou. Tlak oleje mohu vyzkoušet. S čím by to mělo souvislot popř. kudy by se do válců ten olej dostal? Hlava nyní také po kompletní repasy.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Olej za studena ve vyších otáčkách vytvoří vysokej tlak, kterej nafoukne hydra a vyvěsí ventily, proto to chcípne. A následně nemůžeš protočit motor, protože sou ventily ještě pořád vyvěšený a zaboucháváš je zpátky pístama. S tím může souviset i ten kouř.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Příspěvek od Vladores »

Když jsem měl teď hlavu dole tak nic ani na pístech ani na ventilech vidět nebylo. Ale rozhodně to vyzkouším změřit tlak. Nic jiného už ani neni.
Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Příspěvek od Vladores »

Tlak oleje při zahřátym motoru jsou 4 bary při 2000 ot/min. I když auto vytočim nad 4 tis tak jde poté motor nepravidělně a pokuřuje modře, při zátěži motor vydává divnej zvuk, takovej nezdravej :D jako kdyby někde něco profukovalo. Dělalo to jak na starym, tak teď vymněněnym motoru.
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

zacal by som rozhovorom s byvalym majitelom motora motor ti tlakovalo a dymi na modro ako dlho ho a ako velmi na nom varil parky potom tlakmi vo valcoch a potom uvidis jak si na tom atu trocha z dielenskej priruckyObrázek

daj vediet ako si dopadol
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Příspěvek od Vladores »

nejhorší je, že mi to dělal i předchozí motor. Nyní jsem vymněnil i výmněník oleje, ten jedinný byl i z toho předchozího motoru. Pak už jen čerpadlo a řídící jednotka. Ale co by dělala za neplechu si nedokážu vysvětlit. Auto je upravováno předchozím majitelem, proto začnu od začátku, nová ř.j a nově udělaný soft a uvidim co to pak bude dělat dál...
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Ted ti pise at kouknes na olejove cerpadlo ze dava nejspis velkej tlal v otackach a stejne jako mo to pak jde na tri kucla to huli to barevne... Vymen olejove cerpadlo
Uživatelský avatar
Vladores
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 21 úno 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvalšovice (okr. Strakonice)

Příspěvek od Vladores »

Že by byly 2 motory za sebou kde by bylo špatné čerpadlo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“