už sám nevím co a jak, to se pokusim, zda někdo nemá nějaký nápad.
Mám leona AHF 81kw, na jaře mi padlo turbo a zohybay ojnice.
Měnil jsem komplet motor, turbo repas, a dáva jsem sprint 764.
Auto už před tím bylo chipováno předchozím majitelem.
Auto jsem složil, nyní jsem dělal ještě těsnění pod hlavou.
I přes to, když je auto studené a dá se více plynu (stačí vytočit 2500 ot.) tak kolikrát i chcípne. Když chci ihned nastartovat, motor se točí z tuha (jako kdyby byla nějaká kapalina ve válcích) ale v IC olej neni (jen mastné, jako u každého), proto jsem vracel origo vstřiky (usoudil jsem, že když je auto nachipováno na origo vstřiky, může tam jít na 764 až moc nafty) ale i přes to auto dělá to samé. Jen jsem ty origo vstřiky skládal sám, páč jsem sehnal celé, ale ty dlouhým nepoužíváním byly zatuhlé, tak jsem tam dával své origo trysky. Jen si myslím, že to by mít vliv nemělo, 764 mi skládali a seřizovali v servisu. A dělá to uplně to samé. Měl by někdo nějaký nápad? Turbo je repase, ale pokud by tam házel olej, musel by být nějaký v IC ne? Z auta jde ale modro - bílí kouř když se to stane, pokud by to byla nafta, byl by to černý ne? Předem děkuji.

