Audi A3 8L 1.9tdi AHF 81kW to 135kW by TDIFun
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Audi A3 8L 1.9tdi AHF 81kW to 135kW by TDIFun
Muj prvni input do teto rubriky, vysledek se dostavil po letech sbirani informaci a materialu zde na foru, diky clenum kteri prispeli radou ci materialem. Projektik nedavno uhledne zakoncil perfektnim sladenim TDIFun. (detaily o aute jsou pod grafem nebo v podpisu)
[/img]
[/img]
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
Velke diky patri 'vise komentujicimu' uzivateli 'toefuk' dodal mi velice kvalitni 11mm hlavu (i presto ze mi lezela prez rok v regale), i Fun se ptal od koho ji mam. Tak mohu jen doporucit
No a ten SMIC to byl trochu zamer vyzkoumat jak se to zachova, ale samozrejme pro 'vb' je FMIC nezbytny o tom neni treba diskutovat.
Nejprve jsem mel dojem ze me Fun s tim SMIC zrovna vyrazi, ale nakonec se to celkem slusne utraslo. Ale na FMIC tutove prijde, jen co to dohodnu s 'Marenou'.
No a ten SMIC to byl trochu zamer vyzkoumat jak se to zachova, ale samozrejme pro 'vb' je FMIC nezbytny o tom neni treba diskutovat.
Nejprve jsem mel dojem ze me Fun s tim SMIC zrovna vyrazi, ale nakonec se to celkem slusne utraslo. Ale na FMIC tutove prijde, jen co to dohodnu s 'Marenou'.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Chysta se velka poprava pri tlaku 1, 4bar mraky idiotu dava na ASZ nebo jinych i prez 1.5
Taky se mi to nelibilo. Ale vysledek vzhledem ke pomerne male kourivosti a setrnemu nastaveni je prekvapujici.
Takze s tou popravou je to trochu mimo, navic byl pan upozornen jak provozovat vuz prave kvuli ic. Takze to shrnu, byl nastaven boost pouze 1.4 a byl zakaznik poucen = poprava se nekona. Navic ja jsem velice opatrny na nastaveni !!!!
Byla doporucena instalace FMIC.
Taky se mi to nelibilo. Ale vysledek vzhledem ke pomerne male kourivosti a setrnemu nastaveni je prekvapujici.
Takze s tou popravou je to trochu mimo, navic byl pan upozornen jak provozovat vuz prave kvuli ic. Takze to shrnu, byl nastaven boost pouze 1.4 a byl zakaznik poucen = poprava se nekona. Navic ja jsem velice opatrny na nastaveni !!!!
Byla doporucena instalace FMIC.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ono sa to nezda, ale kvalitna atomizacia veelmi obmedzuje viditelnu dymivost. Pri vacsich upravach je v spalovacom priestore casto dostatok vzduchu na horenie, len toho casu na spalenie je uz menej .
Ja som mal na s764 a 11mm hlave 130 ps a 300Nm pri tlaku 1080mbar na gt1544s!
Ja som mal na s764 a 11mm hlave 130 ps a 300Nm pri tlaku 1080mbar na gt1544s!
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek