Audi A3 8L 1.9tdi AHF 81kW to 135kW by TDIFun

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Audi A3 8L 1.9tdi AHF 81kW to 135kW by TDIFun

Příspěvek od Gardner »

Muj prvni input do teto rubriky, vysledek se dostavil po letech sbirani informaci a materialu zde na foru, diky clenum kteri prispeli radou ci materialem. Projektik nedavno uhledne zakoncil perfektnim sladenim TDIFun. (detaily o aute jsou pod grafem nebo v podpisu)

Obrázek[/img]
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

takto si predstavujem every day mod.
:punk:
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

pekny graf, len jedine co mi vadi, je ten SMIC, pytalo by sa to vyriesit lepsie
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Velke diky patri 'vise komentujicimu' uzivateli 'toefuk' dodal mi velice kvalitni 11mm hlavu (i presto ze mi lezela prez rok v regale), i Fun se ptal od koho ji mam. Tak mohu jen doporucit ;)

No a ten SMIC to byl trochu zamer vyzkoumat jak se to zachova, ale samozrejme pro 'vb' je FMIC nezbytny o tom neni treba diskutovat.

Nejprve jsem mel dojem ze me Fun s tim SMIC zrovna vyrazi, ale nakonec se to celkem slusne utraslo. Ale na FMIC tutove prijde, jen co to dohodnu s 'Marenou'.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

takhle bych si to taky nějak přectavoval si to udělat :) akorad s tim fmicem :) máš to pěkný závist :)
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

SMIC je rychla cesta k poprave motoru..
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Chysta se velka poprava pri tlaku 1, 4bar mraky idiotu dava na ASZ nebo jinych i prez 1.5
Taky se mi to nelibilo. Ale vysledek vzhledem ke pomerne male kourivosti a setrnemu nastaveni je prekvapujici.
Takze s tou popravou je to trochu mimo, navic byl pan upozornen jak provozovat vuz prave kvuli ic. Takze to shrnu, byl nastaven boost pouze 1.4 a byl zakaznik poucen = poprava se nekona. Navic ja jsem velice opatrny na nastaveni !!!!
Byla doporucena instalace FMIC.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ono sa to nezda, ale kvalitna atomizacia veelmi obmedzuje viditelnu dymivost. Pri vacsich upravach je v spalovacom priestore casto dostatok vzduchu na horenie, len toho casu na spalenie je uz menej (noteeth).
Ja som mal na s764 a 11mm hlave 130 ps a 300Nm pri tlaku 1080mbar na gt1544s!
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

pridam par fotek enginu..


Obrázek
Obrázek
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Obrázek
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Hezka prace .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

z takeho motora by som sa vedel aj najest (noteeth)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“