SMIC Golf IV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2014, 22:58

SMIC Golf IV

Příspěvek od Pipa95 »

Zdravím potřeboval bych nějak vyřešit IC u mého golfa ALH.

Budu dávat VAčko, S764 a mým doufám dosažitelným cílem je 170ps.

No a ted k věci, do FMIC se mi nechce, sami určitě víte jak to u mk4 je s místem. Takže jsou mám pár možností asi. Bud komplet ASZ vedení včetně IC. Ale nevím na kolik by to vyšlo a jestli to má vůbec smysl. Pak ten nerez SMIC na nerez vedení nebo ho dát na moje co tam mám. O tom si myslíte co ? a nebo sehnat komplet arl stěnu ale to už je asi mimo moje finanční možnosti.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

tak na 170 by som dal vb uz ked to budem prerabat. a urcite by som dal fmic raz som skusal prilozit ic seatsport z cupry 6L a pasoval by tam kebyze sa upravi taka plastova vyztuha na zamku. a kazdopadne ak nemas peniaze ani nezacinaj...
Cupra TDI
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2014, 22:58

Příspěvek od Pipa95 »

Ne že bych neměl peníze. ALe dát 20 za IC, je trošku nesmysl pokud chci rozumnej výkon za rozumný prachy. :)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

iba so S764 na 170 ps zabudni, potrebujes mininalne este 11mm hlavu cerpadla
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2014, 22:58

Příspěvek od Pipa95 »

to je fuck, to není ted podstatou toho co řeším...

koukal sem na pár grafů a 165 koní by to mělo dát, takže to už je jedno, ale potřeboval bych vyřešit ten cooler. :)
nebude to na žádný dlouhodobé využití výkonu, ale zase se mi zdá ten co tam mám ted dost chabej, chtělo by to aspon ten s ASZ a potřeboval bych vědět co to obnáší, co vše bych musel vyměnit. :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

u GIV bych šel cestou ARL IC (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Pipa95 píše:Ne že bych neměl peníze. ALe dát 20 za IC, je trošku nesmysl pokud chci rozumnej výkon za rozumný prachy. :)
rozumiem ale 20 za IC neviem kto dava.... možno tak origo na S3...
Cupra TDI
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Na S764 se dá udělat i 170 koní. V sekci grafy to bude nejednou. Fantik to měl určitě a měl pokud vím VA turbo+S764+ASZ sací parohy. A co se týče SMIC tak mě vždy zajímalo tohle http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale pokud to sníží teplotu o 6-9°C, tak je to k ničemu, když na sériovém IC bývá prý i kolem stovky... Zajímalo by mě jestli to někdo vyzkoušel. Plkat o tom nemá smysl...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Aj mna by ten SMIC zaujímal , a zaujíma už dlhšiu dobu....za normálnu cenu a do 170 ps by to mohlo stačiť ale nechcem byť práve ja pokusným králikom (LOL) (LOL)
Pýtal som sa na to už vyše rok do zadu a nikde... nikdy som nedostal serióznu odpoveď do koľko ten SMIC za 6000 postačí....
Ovšem na sériových SMIC ASZ majú bežne 170 ps....a tvrdia že bez "dymu" ....a tento vyzerá o čosi lepšie....samozrejme nebavíme sa o sani....
Všade ti budú odporúčať FMIC, ARL ...atd...serióznej odpovede sa nedozvieš....
Ale je ekonomický nezmysel tračiť peniaze to X rokov starého auto z užitkovou hodnotou zmeny 0....
Výmenou turba a či trysiek spravíš aspoň údržbu ale FMIC za cenu 1/3 hodnoty auta ? (crazy)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

arl ic je stále jedno z nejlevnějších i nejlepších řešení. nevím, co v tom pořád hledáte za vědu...
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

o tomdle jsem taky chvíli přemýšlel... http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale snizeni teploty jenom o 6-9 st. se mi zdá málo....a je vetsi jen o pár cm3 ...takže jeho účinnost nebude nijak více výrazná si myslím......chtělo by to nekoho kdo ho má na autě aby řekl své zkušenosti........ :) pokud ho vůbec někdo má (noteeth) (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Myslim že ak mu niekto ponúkne ARL s montážou a vecami okolo za 6 000 nik vedú v tom hladať nebude.....Inak je to EKONOMICKY NEZMYSEL....pre človeka čo chce ako napísal " rozumný výkon za rozumný prachy " ....ľudia vlastniaci G4 či O1 a pod pravdepodobne nepatria do skupiny horných 10 tisíc - no ak to auto neberie ako VETERAN a MILENKU v jednom (LOL)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

standa123: Sice je len o trošku vačši do všetkých strán - ale vačší od toho v AHF,ALH ale vačší aj od toho v ASZ.....otázka je či sanie, a či komplet umiestnenie na boku nebude celkovým limitom....ale ako som písal je tu X grafov seriových ASZ verzii na 170 ps.....
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii :D mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy :)) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

macan371538 píše:podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii :D mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy :)) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....
Ideální by bylo, kdyby si se s někým domluvil a udělal logy teplot nasávaného vzduchu před a po výměně, aby se to téma někam pohnulo. Oboje na ohřátém motoru při stejné zátěži, ustálené rychlosti. Ten SMIC je vyměnenej za chvíli. Myslim, že by to spousta lidí ocenila. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“