SMIC Golf IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SMIC Golf IV
Zdravím potřeboval bych nějak vyřešit IC u mého golfa ALH.
Budu dávat VAčko, S764 a mým doufám dosažitelným cílem je 170ps.
No a ted k věci, do FMIC se mi nechce, sami určitě víte jak to u mk4 je s místem. Takže jsou mám pár možností asi. Bud komplet ASZ vedení včetně IC. Ale nevím na kolik by to vyšlo a jestli to má vůbec smysl. Pak ten nerez SMIC na nerez vedení nebo ho dát na moje co tam mám. O tom si myslíte co ? a nebo sehnat komplet arl stěnu ale to už je asi mimo moje finanční možnosti.
Budu dávat VAčko, S764 a mým doufám dosažitelným cílem je 170ps.
No a ted k věci, do FMIC se mi nechce, sami určitě víte jak to u mk4 je s místem. Takže jsou mám pár možností asi. Bud komplet ASZ vedení včetně IC. Ale nevím na kolik by to vyšlo a jestli to má vůbec smysl. Pak ten nerez SMIC na nerez vedení nebo ho dát na moje co tam mám. O tom si myslíte co ? a nebo sehnat komplet arl stěnu ale to už je asi mimo moje finanční možnosti.
to je fuck, to není ted podstatou toho co řeším...
koukal sem na pár grafů a 165 koní by to mělo dát, takže to už je jedno, ale potřeboval bych vyřešit ten cooler.
nebude to na žádný dlouhodobé využití výkonu, ale zase se mi zdá ten co tam mám ted dost chabej, chtělo by to aspon ten s ASZ a potřeboval bych vědět co to obnáší, co vše bych musel vyměnit.
koukal sem na pár grafů a 165 koní by to mělo dát, takže to už je jedno, ale potřeboval bych vyřešit ten cooler.

nebude to na žádný dlouhodobé využití výkonu, ale zase se mi zdá ten co tam mám ted dost chabej, chtělo by to aspon ten s ASZ a potřeboval bych vědět co to obnáší, co vše bych musel vyměnit.

Na S764 se dá udělat i 170 koní. V sekci grafy to bude nejednou. Fantik to měl určitě a měl pokud vím VA turbo+S764+ASZ sací parohy. A co se týče SMIC tak mě vždy zajímalo tohle http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale pokud to sníží teplotu o 6-9°C, tak je to k ničemu, když na sériovém IC bývá prý i kolem stovky... Zajímalo by mě jestli to někdo vyzkoušel. Plkat o tom nemá smysl...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Aj mna by ten SMIC zaujímal , a zaujíma už dlhšiu dobu....za normálnu cenu a do 170 ps by to mohlo stačiť ale nechcem byť práve ja pokusným králikom
Pýtal som sa na to už vyše rok do zadu a nikde... nikdy som nedostal serióznu odpoveď do koľko ten SMIC za 6000 postačí....
Ovšem na sériových SMIC ASZ majú bežne 170 ps....a tvrdia že bez "dymu" ....a tento vyzerá o čosi lepšie....samozrejme nebavíme sa o sani....
Všade ti budú odporúčať FMIC, ARL ...atd...serióznej odpovede sa nedozvieš....
Ale je ekonomický nezmysel tračiť peniaze to X rokov starého auto z užitkovou hodnotou zmeny 0....
Výmenou turba a či trysiek spravíš aspoň údržbu ale FMIC za cenu 1/3 hodnoty auta ?


Pýtal som sa na to už vyše rok do zadu a nikde... nikdy som nedostal serióznu odpoveď do koľko ten SMIC za 6000 postačí....
Ovšem na sériových SMIC ASZ majú bežne 170 ps....a tvrdia že bez "dymu" ....a tento vyzerá o čosi lepšie....samozrejme nebavíme sa o sani....
Všade ti budú odporúčať FMIC, ARL ...atd...serióznej odpovede sa nedozvieš....
Ale je ekonomický nezmysel tračiť peniaze to X rokov starého auto z užitkovou hodnotou zmeny 0....
Výmenou turba a či trysiek spravíš aspoň údržbu ale FMIC za cenu 1/3 hodnoty auta ?

o tomdle jsem taky chvíli přemýšlel... http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale snizeni teploty jenom o 6-9 st. se mi zdá málo....a je vetsi jen o pár cm3 ...takže jeho účinnost nebude nijak více výrazná si myslím......chtělo by to nekoho kdo ho má na autě aby řekl své zkušenosti........
pokud ho vůbec někdo má




superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Myslim že ak mu niekto ponúkne ARL s montážou a vecami okolo za 6 000 nik vedú v tom hladať nebude.....Inak je to EKONOMICKY NEZMYSEL....pre človeka čo chce ako napísal " rozumný výkon za rozumný prachy " ....ľudia vlastniaci G4 či O1 a pod pravdepodobne nepatria do skupiny horných 10 tisíc - no ak to auto neberie ako VETERAN a MILENKU v jednom 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0
podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii
mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy
) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....


Ideální by bylo, kdyby si se s někým domluvil a udělal logy teplot nasávaného vzduchu před a po výměně, aby se to téma někam pohnulo. Oboje na ohřátém motoru při stejné zátěži, ustálené rychlosti. Ten SMIC je vyměnenej za chvíli. Myslim, že by to spousta lidí ocenila.macan371538 píše:podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v seriimam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy
) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm