Stránka 1 z 1
Požadavek tlaku turba
Napsal: 21 zář 2014, 11:11
od zipoman
Poradí někdo, proč je požadavek tlaku tak kostrbatý. Proč není požadavek ihned 2 bar, ale takhle se vlní a N75 zreguluje ještě před nafouknutím na max. Na brzdě jsem měl maximum momentu stejně jak plnící tlak a to má být ve 2 tis nafouknuto. Reaguje požadovaný tlak na nějakou teplotu, nebo je pevně daný mapou? Díky

Napsal: 22 zář 2014, 06:33
od slovacek.milos
požadavek si řj vycucá z mapy a pak turbo ladí přes N75 a kontroluje čidlem tlaku na podobnou neo stejnou hodnotu co je v mapě za daných podmínek

Napsal: 22 zář 2014, 06:50
od alfik
Vidi vobec RJ plne zatizeni? A jak su na to rozvody?
Napsal: 22 zář 2014, 07:44
od zipoman
Rozvody OK, v logu je zatížení cca 170% (chip) pokud odpojím N75 od baňky tak turbo natlačí rychle a padnu do nouze. N75 nová již druhá.
Napsal: 22 zář 2014, 10:48
od chipmann
N75 original a nebo cajna?
Napsal: 22 zář 2014, 11:36
od zipoman
pierburg, stejně jako origo
Napsal: 26 zář 2014, 20:52
od seatjiritoledo
já mam už třetí N75 a taky žádný zázrak. uvažuji nad manuální.
Napsal: 28 zář 2014, 07:29
od zipoman
Tedy zkusit koupit něco takového
http://www.highperformanceparts.cz/manu ... ring.24017 je to vhodný na tsi. Tlak je pak omezenej co do maximální hodnoty, ale nereaguje jako sériova n75
Napsal: 29 zář 2014, 08:55
od seatjiritoledo
Přesně nad něčím podobným uvažuji. už jsem si ho i sám vyráběl

ale dost vzduchu šlo ven, tak doufam že ten origo bude min unikat, že ta kulička s pružinkou pusti méně vzduchu.
Napsal: 29 zář 2014, 11:23
od zipoman
A co by pak udělalo paralelní zapojení, mělo by to rychlý nástup jako bez zapojení N75, ale postupně by to umělo ubírat jako klasická N75.
http://ctny.audiworld.com/mark/s4/misc_ ... rallel.jpg
Napsal: 30 zář 2014, 05:35
od seatjiritoledo
To už jsem taky zkoušel. a funguje to.