Kdo už mate zaslepený EGR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Kdo už mate zaslepený EGR?

Příspěvek od Mara123 »

Pořád nevím jestli do toho jít . . Vagem už jsem ho stahnul ale asi tam dam mechanickou zaslepku z plechu. Prý to přispívá i k zasírání turbíny. Mam ji čersrvě vyčištěnou tak by to asi stalo za to upně ho vyřadit . [/i]
Naposledy upravil(a) Mara123 dne 25 bře 2006, 21:19, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

:P
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

taky se pridavam... 8)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
gumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:58
Bydliště: Bukovník u Sušice

Příspěvek od gumi »

Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru :D ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování (wallbash) .
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já ho pro jistotu nemám vůbec. (noteeth)
Lepší otázka by byla: Máte ještě někdo nezaslepený EGR? :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Já taky :)
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

gumi píše:Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru :D ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování (wallbash) .
No není to nahodou vtom že pokud se navraci vyfukove plyny zpět tak dochází ke kvalitnějšímu spalování a tím menší binec ve vyfukových plynech? Docela by mě zajímala dlouhodobá zkušenost jestli to nějak neničí motor když t EGR je zaslepeny, vzpomínam si že na starym foru bylo něco o vyšší teplotě ve válci a tím ryziko poškozování pistů . . nevim jestli to neni kravina (hm)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ja mám odpojenú hadičku do AGR a zaslepenú skrutkou... Už asi 2 roky a žiaden problém. 2x mi odišiel,tak som to nakoniec vyriešil takto. Jednoduchá úprava
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ja to mam taky zaslepeny. kombinace spatnej egr + spatna vaha vzduchu vam rychle a ucine znici turbo))) vlastni zkusenost.

takze od ted sem ho vyhodil a mam zaslepeno us naporad.

jinak na emisch no problem nezjisti to pac auto neni pod zatezi
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

avatar: na emisnej ti to nezistia pre to, ze emisie sa meraju u nas a myslim ze aj u vas na rozdiel od inych statov pri max otackach (plnom plyne) a tam je egr tak ci tak zavrety.....
Peugeot 406, HDI, 110ps
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ja ho na golfu pro jistotu taky nemám a na leonu ještě nevím jak na něj
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Rybízek píše:ja ho na golfu pro jistotu taky nemám a na leonu ještě nevím jak na něj
Pujdu do toho taky, dam tam zaslepku na tvrdo a bude . . pro jistotu i zaslepim privod potlaku kulickou kvuli te memrane ;)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

Já ho mám též zaslepenej.a jo to bez problémů.
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Kdo už máte zaslepený EGR

Příspěvek od kartmen »

Jsem laik...k čemu je to dobrý? A na co tam ten ventil teda je, když jde vyřadit? Díkes. :? :?
nemám žádné auto na naftu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“