staré 1Z chip nestačí

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nedeto
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2014, 12:33

staré 1Z chip nestačí

Příspěvek od nedeto »

Zdravím,
mám G3 66kw 1z rv 94 čip. Hledal jsem tu ze 2 hodiny a stejně se chci zeptat na pár věcí.

1z - je tam rozdílné složení pístů u pozdějších modelů? Někde jsem četl, že u starších 1z se při použití vstřiků 764 propalovaly písty + jak to popř. zjistím?

Je lepší použít sprinty 764, nebo vstřiky z 81 kw a nechat to načipovat? Popř. 764 a nechat to lehce čipnout... chtěl bych z toho vytáhnout alespoň těch 100kw, ale tak, aby to ještě nějakou dobu šlapalo a já nedělal GO po 2 mesících ježdění. Nebo jinou kombinaci s jiným turbem? :) Jiný motor tam moc "bastlit" nechci, jelikož je to všechno v slušném originálním stavu (jak interiér, kastle, tak i motorově).

Dík moc za případé rady ;-)
golf mk3 gt tdi special edition / 1z
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Na tom turbe a tryskach co mas tak 90kw max +- nekay kilowat.
Na tom turbe co mas a 81kw tryskach tak 96-100kw max +- kilowat.
Ak chces zachovat zivotnost tak maximalne trysky 81kw+chip, alebo len chip.
Ten motor uz ma nieco za sebou takze s rozumom...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
nedeto
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2014, 12:33

Příspěvek od nedeto »

Načipované to mám teď okolo těch 85kw a ještě bych mu trošku přidal. Origo turbo, trysky 81kw+chip nevíš kolik to dá? Jinak dik
golf mk3 gt tdi special edition / 1z
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Vzdyt ti pise neco pres 90kw. Jako nikdo ti nerekne presne kolik tam mit budes, dokud se to neudela a neodbrzdi aby byl graf. Ja osobnr bych teda nesel po nejvyssich cislech ale po optimalni krivce vykonu. Nekdy mene znamena vice :) pokud nechces resit dobrej ic a prestavbu turba atd, tak bych nechal jen ty trysky 81 a soft :)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja v prvom rade chcem po aute spolahlivost, vykon je na druhom mieste.
Ak chces tak daj sprint 764 a soft na hrane zivotnosti turba co je nieco okolo 100kw, ale to uz by som sa obaval ze ma to niekde necha. Je to stary vyzity motor! porozmyslaj.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
nedeto
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2014, 12:33

Příspěvek od nedeto »

Popřemyšlím a uvidím. Každopádně díky za názory.
golf mk3 gt tdi special edition / 1z
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“