Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
WHITE-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 07 zář 2012, 15:52
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od WHITE-CZ »

To je dobrá cena (LOL)
BMW X5 E53 3.0D 135KW
RadekM
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 čer 2015, 09:22

Příspěvek od RadekM »

Zdravím dnes jsme si dovezl 200 kg surového řepkového oleje který je již od zemědělce důkladně přefiltrovaný. Je ale určený pouze pro technické účely ne pro konzumaci. Koupil jsem takto poprvé. Už mě totiž nebaví honit nějaké akce v marketech :D
Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:
Obrázek
Auto SEAT TOLEDO r.v. 2000, 1.9 TDi 81Kw, AHF
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Nebal bych se toho. Do čeho to leješ?
RadekM
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 čer 2015, 09:22

Příspěvek od RadekM »

Do Toleda 1,9 AHF.
Teď ještě sehnat někde bezaromatik a můžu ho začít lít a jezdit. Ten olej je totiž o něco hustější než ty co jsou v obchodech. Tak to chce nějak naředit.

Ještě jsem si od něj vzal na vzorek slunečnici asi 100L :D , tak tu asi vyjezdím nejdřív dokud je teplo. Podle něj tuhne při nízkých teplotách dřív jak ta řepka. A je taky podstatně řidší.

Na zimu jsem pak obecně hodně zvědavý. Auto mám v garáži tak ráno se startováním problém nebude a odpoledne už snad bude tepleji.

Jinak jak mám upravit motor. Myslím posunutí předvstřiku, zvýšení vstřikovacích tlaků atp. Máte někdo zkušenost co je potřeba všechno udělat?
Auto SEAT TOLEDO r.v. 2000, 1.9 TDi 81Kw, AHF
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

RadekM píše:Do Toleda 1,9 AHF.
Teď ještě sehnat někde bezaromatik a můžu ho začít lít a jezdit. Ten olej je totiž o něco hustější než ty co jsou v obchodech. Tak to chce nějak naředit.

Ještě jsem si od něj vzal na vzorek slunečnici asi 100L :D , tak tu asi vyjezdím nejdřív dokud je teplo. Podle něj tuhne při nízkých teplotách dřív jak ta řepka. A je taky podstatně řidší.

Na zimu jsem pak obecně hodně zvědavý. Auto mám v garáži tak ráno se startováním problém nebude a odpoledne už snad bude tepleji.

Jinak jak mám upravit motor. Myslím posunutí předvstřiku, zvýšení vstřikovacích tlaků atp. Máte někdo zkušenost co je potřeba všechno udělat?
Nechci ti do toho kecat ale slunečnice tuhla vždy dýl než řepka ;)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

RadekM píše:Zdravím dnes jsme si dovezl 200 kg surového řepkového oleje který je již od zemědělce důkladně přefiltrovaný. Je ale určený pouze pro technické účely ne pro konzumaci. Koupil jsem takto poprvé. Už mě totiž nebaví honit nějaké akce v marketech :D
Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:
Obrázek
Na můj vkus je to dohne lepivý, nejdřív ji nařeď naftou nebo benzínem a pak do nádrže. Tahle hustota je fakt hustá :-D
Mercedes-Benz W210 300D
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Stewa píše:
RadekM píše:Zdravím dnes jsme si dovezl 200 kg surového řepkového oleje který je již od zemědělce důkladně přefiltrovaný. Je ale určený pouze pro technické účely ne pro konzumaci. Koupil jsem takto poprvé. Už mě totiž nebaví honit nějaké akce v marketech :D
Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:
Obrázek
Na můj vkus je to dohne lepivý, nejdřív ji nařeď naftou nebo benzínem a pak do nádrže. Tahle hustota je fakt hustá :-D
By mě zajímalo jak s etohle dá důkladně přefiltrovta, jak dotyčný uváděl. A ta hustota? No nevím, dle mě katastrofa, obavám s eže tady nepomůže ani nafta, možná ten benzin ale v mých motorizacích nedělal benzin i v malém množství dobře. Jestli je to takhle hustý při pokojový teplotě tak fakt nejci vidět podzim nebo mrazíky..... Dle mě je něco špatně.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak to je dobrá majda z toho tak vyrábět muchoplapky nebo klížit dřevo (LOL)
RadekM
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 čer 2015, 09:22

Příspěvek od RadekM »

Jak jsem psal obrázek je jen ilustrativní - stáhl jsem ho z netu. Šlo mě jen o tu barvu. Bylo mě líno to fotit stahovat a nahrávat do PC a pak sem. Takto husté jak na obrázku to není. Ten olej normálně teče. Spíše mě šlo o tu barvu a zápach. Je to prostě hodně jiné než jsem byl zvyklý si koupit v obchodě. Tak mě to trochu zarazilo...

Jinak co ty úpravy motoru (předvstřik, tlaky vstřikovačú,... ). Máte někdo zkušenosti ideálně s 1,9 TDi 81 kw AHF. Zde na foru jsou všechny informace roztříštěné po kouskách všude možně, tak se omlouvám, že se ptám na něco co se již třeba někde řešilo a v té spoustě příspěvků to jen nemůžu najít.
Auto SEAT TOLEDO r.v. 2000, 1.9 TDi 81Kw, AHF
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="RadekM"]

Jinak co ty úpravy motoru (předvstřik, tlaky vstřikovačú,... ). Máte někdo zkušenosti ideálně s 1,9 TDi 81 kw AHF

nevím kde takové hovadiny čteš

co se týče tlaku tak konstrukce trysky je na určitý tlak který je pro danou trysku optimální


co se týče počátek vstřiku ten hlídá ecu, počátek vstřiku je dán podle aktuální mapy a řídící jednotka ho doladuje, pokud do toho chceš nějak vrtat tak se snadno dostaneš mimo toleranci což je závada a dostaneš se do nouzáku ;)
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

(offtopic)
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

tesco 19,90, jen s club kartou
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel píše:tesco 19,90, jen s club kartou
pavle super v tomto hicu jede jen blbec cálovat ;)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

slovacek.milos píše:
Pavel píše:tesco 19,90, jen s club kartou
pavle super v tomto hicu jede jen blbec cálovat ;)
No nějak nechápu, možná to zkus nepsat jako vietnamec když mluví česky....
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Pavel píše:
slovacek.milos píše:
Pavel píše:tesco 19,90, jen s club kartou
pavle super v tomto hicu jede jen blbec cálovat ;)
No nějak nechápu, možná to zkus nepsat jako vietnamec když mluví česky....
blbý je omezení na 10litrů
Mercedes-Benz W210 300D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“