Stránka 1 z 4
Jumper 3.0
Napsal: 07 říj 2014, 17:17
od Martin Derenin
Auto mi dnes opět sotva chytlo, tak měřák a baterka 11,9, mám jí tam asi rok novou, nebo teda mám dvě a obě jsou po čase na těch 11,9, auto dobíjí cca 13,5 - 13,8, nevíte někdo kde by mohl být problém? Startér je tam novej, tim to není, díky za rady
jumper 2007 3.0 116kw
Napsal: 07 říj 2014, 22:36
od jurki888
prekostri motor problem myslim ze na prevodovkovom silentbloku na pravi aj uvidis kabel
Napsal: 08 říj 2014, 17:13
od sikin1987
na 3 litru spatna kostra od starteru,ale vetsinou to ani netukne. Ne ze by to jen blbe tocilo.
Napsal: 08 říj 2014, 17:58
od Martin Derenin
Tak sem vyčistil všechno co šlo, kostra u baterky na kastly, kontakty na baterce , kostra od převodovky ke kastly (jak psal jurki) , a plus na alternátoru a samozřejmě startér kontaky. Chytá to to nádherně, starter se sotva otočí a už to vrčí startuje to krásně potichu , a místo 13,5 - 13,8 dobíjení to dobíjí na volnoběh 14,1 se světlama a ventilátorem a rádijem. Tak uvidim snad to bude už ok

Napsal: 08 říj 2014, 20:31
od sikin1987
Jj uz se zacinam typicke zavady ducat ucit mam na servise kazdy den 3-5 z toho 85% 3 litry IVECO
Napsal: 09 říj 2014, 06:50
od Martin Derenin
a houpání ve volnoběhu u 3.0 jsi tam náhodou neměl?
Napsal: 09 říj 2014, 08:18
od jurki888
Skrtiaca klapka alebo podtlak od egr

na hlavnej hadici co ide z posilovaca je tecko to prevrtaj aby bolo priechodne
Napsal: 11 říj 2014, 18:55
od sikin1987
presne jak rika Jurki to uz tam delalo tak 5 ducat a vscehny motorizace a kolega rikal EGR nebo vycistit klapku,ale docela bych aj rekl spis EGR
Napsal: 12 říj 2014, 11:38
od Martin Derenin
Jurki myslis tohle tecko a jak to provrtat a co to bude mit za efekt??

Napsal: 12 říj 2014, 18:44
od jurki888
Tam kde ide ta trnka hadicka daj ju dolu a zbadas je tam dierka na spendlikovu hlavicku upcha sa to a neotvori egr poriadne
Napsal: 12 říj 2014, 19:44
od Martin Derenin
ok zejtra na to mrknu, jestli to stihnu, zatím díky

Napsal: 21 říj 2014, 07:57
od Martin Derenin
ahoj , tak sem to téčko včera provrtal a zatím teda nehoupu
jurki prosím, z toho téčka vede ten podtlak na ten egr, ale jde ještě přes tohle viz. foto. Co to vlastně je?

Napsal: 21 říj 2014, 15:14
od jurki888
Selenoid je to ventil ktory otvara a zatvara zvykne tak bzucat
Napsal: 21 říj 2014, 18:18
od kefo
A aj zvykne odchádzať už som ho menil 2x kým bzučí aspoň vieš že funguje......

Napsal: 21 říj 2014, 18:45
od Martin Derenin
No tak ted nevim jestli bzuci, nejak sem to nevnímal zatím, bzučí pořád nebo jen někdy? Jakej to bude mít vliv na auto když bude špatnej?
