Stránka 1 z 1
OII samovolné spouštění sahary
Napsal: 25 říj 2014, 21:23
od dury2
Ahoj, když známý OII umyje tak se mu třeba za 6 hodin sama sepne sahara a beží dokud se nevybije baterka. Ta sahara se po umytí spustí sama třeba za 3 hodiny nebo 3 dny. Spustí se vždycky jen ten větrák u řidiče. Nezažil už to někdo, abych bytečně neměnil teplotní čidlo. Jinak při dosažení 90stupňu se sahara sepne a po dochlazení vypne.
Napsal: 29 říj 2014, 23:08
od Mach.A
Zažil jsem to samé. Problém je ten, že se nespustí hned, ale až za nějaký čas a to už zpravidla nejsi u auta.
Umyl jsem auto , dal do garáže a přišel na druhý den, baterka KO. Dal jsem nabíječku a začal dobíjet (sahary nic). Přišel jsem za dvě hodiny - sahary na plno.
A nebo je pořádná bouřka, dovezeš auto do garáže, sahary nic. Příjdeš na druhý den a baterka KO.
Snímače teploty jsem zkoušel- vše ok.
Problém je, že se voda nesmí dostat k E-boxu. Pak to trvá velmi dlouho než vyschne a hrozí toto nebezpečí.
Mimo sahary to pouští navíc i čerpadlo V178.
Napsal: 29 říj 2014, 23:27
od Fulltank
ja tedy resil temer to same, rozmotaval jsem svazky a nic, menil cidla nic, ridici jednotku no proste vsechno, dokonce jsem to auto mel pujceny pres dovolenou a zkousel ruzne polejvat mista v motoru

no zoufalost.
pak odesel malej vetrak na klimu, ja vymenil komplet sahary za starsi, od ty doby klid. Bohuzel jsem tam delal dalsi opravy a nedokazu rict na 100% ze to je tim

..
dneska ty sahary maj v sobe nejakou jednotku a tam je mozna pri vlhkosti problem
Napsal: 30 říj 2014, 07:57
od slovacek.milos
nebo vzít silikonový sprej a všechny ty kabice co popisujete vystříkat a pak ještě za čas preventivně
můj přítel je konkorn, silikon a elektrosprej, se zatékáním problémy leta nejsou
Napsal: 30 říj 2014, 18:25
od RacingManiac
Řešil jsem to už třikrát. Je vadné teplotní čidlo, které je umístěno na vodní hadici.
Napsal: 30 říj 2014, 19:35
od JeníkRS
Vadne cidlo na hadici ale spousti sahary hned po zapnuti klicku. To ze se spousti samy je nejcasteji problem v tom ze je mala vrtule ko
Napsal: 03 lis 2014, 01:10
od dury2
Právě že se to spustí třeba po dvou hodinách. Taky jsem tipoval to čidlo, musí přece pracovat i bez proudu z klíčku.
Co by mělo odejít v té vrtuli?
Napsal: 06 lis 2014, 21:33
od dury2
Vadne cidlo na hadici ale spousti sahary hned po zapnuti klicku. To ze se spousti samy je nejcasteji problem v tom ze je mala vrtule ko
Mužeš to prosím trochu upřesnit? Díky
Napsal: 06 lis 2014, 22:46
od chipmann
U tévrtule je jednotka... Ta zlobi
Napsal: 07 lis 2014, 15:04
od chipmann
U tévrtule je jednotka... Ta zlobi
Napsal: 07 lis 2014, 15:49
od anydraj
nebo cidlo teploty.Diagostiku a podivat
se na teploty v motoru a v budikach, vcetne venkovni.
Napsal: 08 lis 2014, 18:16
od dury2
Včera jsem rozebral ebox, ty vnitřní kontakty od pojistek ke konektorů byly úplně zelené a zaoxidovane. Tak jsem to vyčistil. Čidlo na hadici ukazovalo dobře a dle pohledu bylo v pořádku. Když jsem ho odpojil, tak se klasicky obě sahary rozebehly. Motor jsem pak pořádně vymyl vapkou, tak uvidíme. Ale pořád přemýšlím jestli je v tom eboxu něco co by dokázalo rozběhnout saharu ,když ta má svoji jednotku. Abych se k ní dostal musím vyndat celou saharu ven?
Napsal: 09 lis 2014, 14:35
od dury2
fotka jak ten ebox vypadal po rozloupnutí.

Napsal: 09 lis 2014, 19:21
od 12skvarka
řešil jsem to ted musel jsem vyměnit obě vrtule
Napsal: 10 lis 2014, 09:04
od dury2
No tak to jsem zvědavý, jestli se to znova projeví.