Stránka 1 z 2
vw t4 2.5tdi acv špatně startuje za tepla
Napsal: 27 říj 2014, 18:50
od ezop
Kamoš mě poprosil abych se poptal co by to mohlo zpusobovat.Za studena mu to chyta na brnk.Motor zahřeje na 90 zdechne to a během sekundy to chce nastartovat a už to nejde.Chytne mu to snad po minutě a to se už ze starteru kouři. Ma tam jakejsik čip ale normalně to jezdilo a starovalo až do ted.Na diag. zatím nebyl.
Napsal: 28 říj 2014, 17:23
od martin.mazec
Neco podobneho jsem mel taky.Byli uhliky na starteru spatne a byl pekne zahnojenej.Takze rozebrat vycistit a dat nove uhliky.
Napsal: 28 říj 2014, 18:22
od ezop
?? ?uhliky maji vliv na start? Točí mu to pěkně a rychle ale startuje strašně dlouho než mu to chytne.
Napsal: 28 říj 2014, 18:40
od slovacek.milos
ezop píše:?? ?uhliky maji vliv na start? Točí mu to pěkně a rychle ale startuje strašně dlouho než mu to chytne.
odpoj mu čidlo teploty motoru a pak napiš

Napsal: 28 říj 2014, 19:22
od martin.mazec
Tak psal jsi ze se kouri ze starteru tak jsem pochopil ze to malo toci.
Napsal: 28 říj 2014, 19:34
od ezop
jo napsal jsem to nevystížně sory. Jo zkusím mu to čidlo vypojit.Jen nevím kde přibližně je..1.9 znam na spamet ale 2.5 jsem nikdy neměl.
Napsal: 28 říj 2014, 19:39
od Jirka Kužel
špatnej předvstřik?
Napsal: 28 říj 2014, 19:59
od slovacek.milos
ezop píše:jo napsal jsem to nevystížně sory. Jo zkusím mu to čidlo vypojit.Jen nevím kde přibližně je..1.9 znam na spamet ale 2.5 jsem nikdy neměl.
Napsal: 28 říj 2014, 20:03
od slovacek.milos
ezop píše:jo napsal jsem to nevystížně sory. Jo zkusím mu to čidlo vypojit.Jen nevím kde přibližně je..1.9 znam na spamet ale 2.5 jsem nikdy neměl.
to najdeš čtyřpinový konektor ve tvaru čtverce
Napsal: 28 říj 2014, 20:11
od ezop
ok zatím díky
Napsal: 28 říj 2014, 20:16
od burton.b22
Muže být vyběhaná rozdělovací hlava na čerpadle. Zkusit polít jí studenou vodou.
Napsal: 28 říj 2014, 21:48
od ezop
no uvidíme až odpojí čidlo jestli to bude to same tak zkusíme schladit tu rozdělovací hlavu.
Napsal: 28 říj 2014, 22:23
od FandaTDI
zdechne to samo nebo je tim myšleno klíčem? To startování během sekundy mi taky neni jasný (o žhavení nejde, ale i za tepla je dobrý nechat aspoň tu vteřinu na kontrolkách na "probrání" různejch řj) ...
Jinak to může bejt jedno s druhym a pokud se to stává hlavně po delší jízdě, zkusil bych pro zajímavost po takovym "zdechnutí" otevřít víčko nádrže, jestli tam nebude podtlak...
Napsal: 29 říj 2014, 10:26
od slovacek.milos
ezop píše:no uvidíme až odpojí čidlo jestli to bude to same tak zkusíme schladit tu rozdělovací hlavu.
vyběhaná hlava si dej vag a skontroluj volnoběžnou dávku plný kotel a napiš jaké hodnoty jsi naměřil, vyběhaná hlava má spíš už problémy se studeným startem že ti spadne nafta

Napsal: 29 říj 2014, 11:23
od martin.mazec
Nejsem zadnej profik a v tehlech vecech se moc nevyznam.Ale volnobezna davka nema asi nic spolecnyho se startem.Za studena s vybehanou hlavou auto startuje celkem dobre po zahrati to je horsi.Proto se pridava na startovaci davce.Nekde jsem to cetl.Bud jsem to spatne pochopil nebobto maj oni spatne popsane.Takze jestli pisu nesmysle tak se predem omlouvam.