Stránka 1 z 1

1,3 cdti opel corsa roztrhnuta retaz zlomené vačky

Napsal: 28 říj 2014, 20:26
od Panoramix
Ahojte je to corsa 2009 1,3 cdti je tam roztrhnutá reťaz a zlomené vačky . Máte niekto skúsenosť s týmto problémom .Príčinu ??

je to 16 V dvoj-vačka , reťaz jednoradová

Napsal: 28 říj 2014, 20:57
od Ladas
najeto

Re: 1,3 cdti opel corsa roztrhnuta retaz zlomené vačky

Napsal: 28 říj 2014, 21:12
od RacingManiac
Panoramix píše:Ahojte je to corsa 2009 1,3 cdti je tam roztrhnutá reťaz a zlomené vačky . Máte niekto skúsenosť s týmto problémom .Príčinu ??

je to 16 V dvoj-vačka , reťaz jednoradová
Jsem nevěděl, že koncern VW vyrábí CORSU!

A jinak, jestli je to roztrhnutý, tak:
a) vada materiálu
b) zanedbaná pravidelná výměna = řetěz se taky mění a ne že ne!

Napsal: 28 říj 2014, 21:29
od HonzaXM
Typický problém těchto motorů. (LOL) Jsou to sráče.

Napsal: 28 říj 2014, 21:36
od RacingManiac
HonzaXM píše:Typický problém těchto motorů. (LOL) Jsou to sráče.
Přesně! Jak píšeš, předsedo!

Napsal: 29 říj 2014, 07:08
od Panoramix
RacingManiac píše:
HonzaXM píše:Typický problém těchto motorů. (LOL) Jsou to sráče.
Přesně! Jak píšeš, předsedo!
No dobre a oplati sa to opravovať alebo je lepšie vymeniť celý motor

Napsal: 29 říj 2014, 07:37
od tiguan2
Panoramix píše:
RacingManiac píše:
HonzaXM píše:Typický problém těchto motorů. (LOL) Jsou to sráče.
Přesně! Jak píšeš, předsedo!
No dobre a oplati sa to opravovať alebo je lepšie vymeniť celý motor
Prvně rozdělat a pak budeš vědět co tě čeká.Ale zas tak hrozný to nebude.

Napsal: 29 říj 2014, 12:35
od Jarda S.
sundej hlahu a uvidíš, když budou zmasakrovaný písty tak je to na jinej motor

Napsal: 29 říj 2014, 13:09
od roman1648
písty budou OK myslím, opravit se to dá, ale "za Marsky" to nebude...
to je klasický problém majitelů co buď nevědí že auto nějaké rozvody má, nebo si myslí že řetěz je napořád...
nedávno jsme dělali Agilu, sice benzin ale podobnej sráč, řetězový kola byly tak zhoblovaný že po nich řetízek skákal.. :o

Napsal: 29 říj 2014, 14:45
od Slavkov
romane, ještě bych doplnil variantu, že majitel si přečetl v servisní knížce, že se rozvody dělali před 10tkm... a tupě tomu cáru papíru věří (noteeth)

Napsal: 29 říj 2014, 18:11
od HonzaXM
Rozdělat a spočítat cenu dílů. Pokud to bude za nesmysl, koupit jiný motor a než se dá do auta, udělat komplet rozvody, dokud se k nim může dobře. Každopádně na tom moc nešetřit, jinak si to zopakuješ. Co tě teď bude stát pár €, by mohlo pak vyjít na několikanásobek.

Napsal: 29 říj 2014, 19:54
od Panoramix
roman1648 píše:písty budou OK myslím, opravit se to dá, ale "za Marsky" to nebude...
to je klasický problém majitelů co buď nevědí že auto nějaké rozvody má, nebo si myslí že řetěz je napořád...
nedávno jsme dělali Agilu, sice benzin ale podobnej sráč, řetězový kola byly tak zhoblovaný že po nich řetízek skákal.. :o
Piesty ok aj ventily ok ,

Napsal: 30 říj 2014, 07:47
od roman1648
no když už máš šišku dole tak ji stejně necháš udělat ne ?
ale záleží na "chuti" peněženky majitele...