Stránka 1 z 2

Skoda Octavia II 2.0TDI 500.000 km: DYNO RUN DIESLEPOWER

Napsal: 31 říj 2014, 12:54
od DIESELPOWER office
Octavia II 2.0 TDI (BKD) 140PS najela úctyhodných 500.000 km.

Podrobili jsme "Octavii 500" měření na válcové zkušebně, spojené navíc s diagnostikou. Pár postřehů od technika A. Bělského: „Když auto přijelo, nefungoval mu správně EGR ventil“. „Po několika měřeních pod plnou zátěží ale fungovat začal.“
Naměřených 142,14 k a 360,88 Nm je výsledek lepší (v případě momentu dokonce výrazně), než by odpovídalo jmenovitým hodnotám nového vozu. Škoda uváděla 140 k v 4000 ot./min. a 320 Nm v 1750-2500 ot./.min.

Rozdíly mezi dávkami paliva v jednotlivých válcích se pohybovaly do +/- 0,3 mg, což svědčí o tom, že mechanicky je motor stále v dobrém stavu. Turbodmychadlo se ale v celém pásu velmi přetáčelo, až o 0,4 baru ve 4000 ot./min, čímž lze vysvětlit naměřené hodnoty. Jeho lopatky ale nebyly zatuhlé, regulace geometrie fungovala správně. Doporučili bychom demontáž a kontrolu turbodmychadla, případně jeho výměnu za nové. Samozřejmostí by byla i výměna podtlakových hadiček.
— v DIESELPOWER s.r.o.

Více se dočtete zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 7284078273

https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 4582137858


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 09 pro 2014, 12:29
od nejsem-naivka
něco je tu špatně




Obrázek

Napsal: 09 pro 2014, 13:17
od LitleAnimal
jak je toto možný ???? :?

Napsal: 10 pro 2014, 09:57
od LitleAnimal

Napsal: 10 pro 2014, 11:02
od Pája 19
To video nakonci je bezva. Kdyby mě výsledky fakt nezajímaly, tak bych u toho asi 6x usnul. Jak pohádka s francouzkym přízvukem. Naštěstí mě probralo to finále s cvakáním tisícihranu, to sem se zasmál.

Napsal: 10 pro 2014, 12:45
od JasteR
nejsem-naivka píše:něco je tu špatně




To mas pravdu, ale na Jarove to neni nic prekvapiveho, nektery auta nezmeri vubec, divim se zetam SM jeste vubec meri, i kdyz to maji zdarma..

Napsal: 10 pro 2014, 16:00
od nejsem-naivka
Aha, tak na Jarově je to špatně (LOL)

Napsal: 10 pro 2014, 17:26
od bjukemen
nejsem-naivka píše:Aha, tak na Jarově je to špatně (LOL)
(LOL) presne :D

Napsal: 10 pro 2014, 18:58
od luke.bean
nejsem-naivka píše:Aha, tak na Jarově je to špatně (LOL)
snad jsi nečekal že tady někdo bude zpochybňovat ty neohrozitelný ňůtny (LOL) (LOL)

Napsal: 10 pro 2014, 23:37
od MirekX
Já teda nechci nikoho obhajovat, ale výkon vyšel téměř stejný a to že s měřením spodku mají některé brzdy (jejich obsluhy) problém je pravda. Někdo začíná měřit v 1500 ot a pak je jasný, že to vyjde jinak.

Napsal: 15 pro 2014, 11:04
od flekyc
MirekX : to nemá smysl řešit ;-)


Je mi naprosto jasné, že odborníci z Karlových Varů, Praha - Litvínov, apod. mi tady naplivou do obličeje, ale prý je tu podezřelý klid a že nikdo fundovaný nereagoval na ty parádní "Ňutny", tak Vám udělám radost ve formě logu, který stejně neuznáte a stejně řeknete, že jsem ho vytlačil bůh ví odkud a pro úplně jiné vozidlo. Jak je patrné, tak to turbo není v dobré kondici. Je tam jednoznačně brutální přefuk a to se automaticky zkoušel i jiný N75 ventil. Nenastala žádná změna. Hodnota podtlaku byla při měření v pořádku. Lopatky nějak zatuhlé nebyly, ale po těch km se ani nedivím, že to turbo nefunguje optimálně.

Obrázek

Napsal: 16 pro 2014, 13:59
od nejsem-naivka
Já jsem se ptal jak je možný, že je naměřenej takovej rozdíl v krouťáku. Log má pro mě váhu asi stejnou jako graf z brzdy Fábie RZ 3x4 3685 (x nahrazuje písmeno pro ty pomalejší). Asi víš o kterou jde. Pro ostatní je to Fábie s grafem co nebyla na brzdě, ano je to možný. Je to takový ještě víc zamotaný, ale v kostce to asi stačí a asi už se ví odkud vítr vane. No příště to chce rozmyslet komu takový věci udělat a komu ne ;) pořád někdo čeká na fundovanou odpověď.

Napsal: 16 pro 2014, 16:43
od BH motor
Noooo asi som tu dlho nic nenapisa. Vzhladom na to ze vlastnim podobne zariadenie na meranie vykonu ako na jarove teda MAHA LPS 3000 4x4 tak sa mozem k tomu vyjadrit. Meranie z mahy mozem uplne bez problemou spochybnit , vzhladom na tvar a charakter dobehovej skusky. Mozem toto meranie povazovat za nekorektne a neplatne. v dobehovej skuske nemoze byt hrb alebo dajaka ina abnormalita. co sa tyka rozdielu v nameranom tocivom momente , ten sa neda jednoznacne odmerat s nefunkcmnou regulaciou. Je nanajvys pravdepodobne ze sa zasekla pri kazdom mernai na inom mieste. cize cele porovnavacie meranie je k nicomu pokym nebude auto v top stave co sa tyka regulacie plniaceho tlaku a musi byt na brzde kvalifikovana obsluha , ktora vie posudit korektnost meranie

Napsal: 16 pro 2014, 19:55
od reesha
nejsem-naivka píše:Já jsem se ptal jak je možný, že je naměřenej takovej rozdíl v krouťáku. Log má pro mě váhu asi stejnou jako graf z brzdy Fábie RZ 3x4 3685 (x nahrazuje písmeno pro ty pomalejší). Asi víš o kterou jde. Pro ostatní je to Fábie s grafem co nebyla na brzdě, ano je to možný. Je to takový ještě víc zamotaný, ale v kostce to asi stačí a asi už se ví odkud vítr vane. No příště to chce rozmyslet komu takový věci udělat a komu ne ;) pořád někdo čeká na fundovanou odpověď.
Zdravím,

pokusím se o stručný komentář, ale nevím, zda-li se mi to povede.

To co se zde odehrává je každoroční folklor. Lidé začnou nakupovat dárky před vánoci a (tuningáři) nemají co dělat, tak se snaží všemi možnými způsoby ulovit alespoň někoho, aby něco vydělali. Zázračně jsou najednou všichni online a zběsile chodí po forech a když nepomůže pozitivní působení, budeme se navážet do práce ostatních.

Jak jsem zaslechl, údajně jsme ticho, protože k tomu nemáme co říci. Omlouvám se za pozdní reakci, ale máme toho opravdu hodně a máme co dělat, abychom stihli nasmlouvané projekty do svátků. Osobně jsem dobrý měsíc na foru vůbec nebyl.

Pepo (alias Zlá žížala, nebo také Nejsem-naivka)... prosím tě, jak vůbec můžeš argumentovat v ruce s takovým nesmyslem a ještě psát, že jsme něco my změřili špatně? Ano, mluvím o nesmyslu, který naměřili na Jarově. Stačí jeden pohled a kdo tomu rozumí, tak to měření shodí ze stolu.
(hm)

Původně jsem byl trošku naštvaný a myslel si, že se do tebe opřu a budu se z tebe snažit dělat "pitomce", ale po prvotním rozhořčení píši naprosto s chladnou hlavou. Já totiž na druhou stranu chápu, že ty nejsi člověk, který auta ladí na brzdě a tedy asi také nebudeš úplně schopen zhodnotit, že to co naměřili na Jarově, je špatně.

To se ovšem nedá říci o člověku, který tě asi ponoukal, abys takovou diskuzi rozvedl, aby ses nás snažil pošpinit, ale sám je někde schovaný a čeká, co z toho bude.
O to je to smutnější, že tento člověk se snaží profilovat jako odborník, jako člověk který má kdo ví jaké vybavení za X milionů od MAHY, ale přitom tomu evidentně sám nerozumí...?
Ano, mám na mysli Michala Vojáčka, alias Mvolesko, zastřešujícího Chipforum či pobočku Profituningu u nás.
Jsem rád, že se mi dostal do ruky tento screenshot, z toho ať si každý udělá obrázek sám. Já něco takového psát, tak jdu asi raději prodávat rohlíky do večerky. Kdo ve skutečnosti neumí s brzdou, to ať si zhodnotí každý sám..

Obrázek

Jen dodám, kdo nevěří logu, ať mu nevěří. Já nikoho nutit nebudu, proč bych měl ;) (ani nevím proč ho zde Lukáš ukázal). Myslím si, že je to vůbec "nadstandard" že jej máme a není nikde psáno že by se něco takového muselo dělat, když je auto jen měřeno. Což si myslím že jen svědčí o důslednosti našich zaměstnanců 8) (já se měření neúčastnil).
Ale kdo tomu logu věří, ten si dokáže najít analogii s naším grafem. Co se dělo potom na Jarově, či před Jarovem, a za jakých okolností vůbec porovnávací měření dotyčný prováděl, k tomu už žádné informace bohužel nemám a s tím zobrazeným "cárem" by to stejně bylo bezpředmětné.

Snažím se to brát s nadhledem, chápu že nemáte práci, to se může stát každému, i nám. Rozumím, že v takové situaci je potřeba jednat, lidé se uchylují k různým způsobům shánění kšeftu, ale budete si asi muset najít jiné téma, abyste mohli házet špínu.... a nebo ty peníze vydělali korektně a s nějakou kulturou. To bych byl samozřejmě rád, já také nemám zájem se neustále s někým hádat, a nemám na to ani čas.

----

Ještě můj poslední komentář poznamenané Fabii. Pokud jsme upravovali nějaké auto, kde není zákazník spokojen, není nic jednoduššího se na nás obrátit a my to budeme řešit. Pokud to nebylo přes nějaké prostředníka (v případě že ano a je s tím problém, stejně se může obrátit na nás).

----

Zamyslete se, jestli opravdu nechcete spíše přispět ke kultuře tuningu u nás a bavit se raději na konstruktivní úrovni. Myslím, že tím že ukážete svou fundovanost sežene víc spokojených zákazníků než špinavou hrou, o kterou možná nejde tolik z tvojí strany jako spíše ze strany někoho dalšího v pozadí. :( Já si myslím, že my dva když jsme se viděli, jsme byli schopnu spolu hovořit zcela normálně.

A ještě jednou uznávám, že asi těm měřením rozumět nemůžeš, stejně jako většina lidí kteří si tvůj příspěvek přečetli. Ale Michal by opravdu měl.

Více nemám co říci.

Napsal: 16 pro 2014, 21:07
od Ondra_TDI
Všude špatně, u Vás nejlíp co? (LOL)