Skoda Octavia II 2.0TDI 500.000 km: DYNO RUN DIESLEPOWER
Napsal: 31 říj 2014, 12:54
Octavia II 2.0 TDI (BKD) 140PS najela úctyhodných 500.000 km.
Podrobili jsme "Octavii 500" měření na válcové zkušebně, spojené navíc s diagnostikou. Pár postřehů od technika A. Bělského: „Když auto přijelo, nefungoval mu správně EGR ventil“. „Po několika měřeních pod plnou zátěží ale fungovat začal.“
Naměřených 142,14 k a 360,88 Nm je výsledek lepší (v případě momentu dokonce výrazně), než by odpovídalo jmenovitým hodnotám nového vozu. Škoda uváděla 140 k v 4000 ot./min. a 320 Nm v 1750-2500 ot./.min.
Rozdíly mezi dávkami paliva v jednotlivých válcích se pohybovaly do +/- 0,3 mg, což svědčí o tom, že mechanicky je motor stále v dobrém stavu. Turbodmychadlo se ale v celém pásu velmi přetáčelo, až o 0,4 baru ve 4000 ot./min, čímž lze vysvětlit naměřené hodnoty. Jeho lopatky ale nebyly zatuhlé, regulace geometrie fungovala správně. Doporučili bychom demontáž a kontrolu turbodmychadla, případně jeho výměnu za nové. Samozřejmostí by byla i výměna podtlakových hadiček.
— v DIESELPOWER s.r.o.
Více se dočtete zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 7284078273
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 4582137858




Podrobili jsme "Octavii 500" měření na válcové zkušebně, spojené navíc s diagnostikou. Pár postřehů od technika A. Bělského: „Když auto přijelo, nefungoval mu správně EGR ventil“. „Po několika měřeních pod plnou zátěží ale fungovat začal.“
Naměřených 142,14 k a 360,88 Nm je výsledek lepší (v případě momentu dokonce výrazně), než by odpovídalo jmenovitým hodnotám nového vozu. Škoda uváděla 140 k v 4000 ot./min. a 320 Nm v 1750-2500 ot./.min.
Rozdíly mezi dávkami paliva v jednotlivých válcích se pohybovaly do +/- 0,3 mg, což svědčí o tom, že mechanicky je motor stále v dobrém stavu. Turbodmychadlo se ale v celém pásu velmi přetáčelo, až o 0,4 baru ve 4000 ot./min, čímž lze vysvětlit naměřené hodnoty. Jeho lopatky ale nebyly zatuhlé, regulace geometrie fungovala správně. Doporučili bychom demontáž a kontrolu turbodmychadla, případně jeho výměnu za nové. Samozřejmostí by byla i výměna podtlakových hadiček.
— v DIESELPOWER s.r.o.
Více se dočtete zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 7284078273
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 4582137858



