Stránka 1 z 1

Stilo JTD 85kw - p0235

Napsal: 26 lis 2014, 20:11
od litterpool
Ahoj, potřeboval bych poradit. Na mém stilu se mi čas od času rozsvítí kontrolka motoru. Většinou když zrychluju tak na 4. do kopce... Diagnostika hlásí chybu p0235. Lopatky na turbu jsou v pořádku - pusou je dokážu ovládat. Čidlo na sání jsem vyčistil. Váhu vzduchu jsem si půjčil od kamaráda. Pořád nic.... Máte někdo nějaký nápad?

Napsal: 26 lis 2014, 20:27
od kecka
A logovali jste to ?

Napsal: 26 lis 2014, 21:15
od litterpool
Teď úplně nerozumím co je logovat?

Napsal: 27 lis 2014, 10:30
od Torgan
Diagnostika za jazdy, live data

Napsal: 27 lis 2014, 22:14
od slovacek.milos
máš tam udělaný nepovede ný čip, dáš tomu mazec dokopce nebo po rovině předjíždíš s pěti lidmi a překročíš po delší dobu plnící limit

nejezdi jak hovado a nebudeš mít problém ;) proímtě kolit ti je let ?

Napsal: 28 lis 2014, 06:45
od litterpool
OK, live data naměřím, dám sem i graf, jaké hodnoty by mohli něco napovědět? Dám tam požadované množství vzduchu a skutečné? A dál? :)


Pane Slováček, nevyjadřujte se prosím jako někde v hospodě. Na mém dotazu snad nebylo nic tak špatného. To,že tam mám chip, na to jste přišel jak?Žádný tam není.Jestli jste takový jasnovidec, tak mi do SZ napište nedělní čísla sportky.... A do kopce a při předjíždění se nesmí přidávat plyn? Jak teda předjíždíte? Když už trávíte čas u počítače, tak prosím nějakou kontruktivní radu a ne keci... Jo a je mi 28 let :)

Napsal: 28 lis 2014, 07:45
od slovacek.milos
velevážený mladý ctihodný pane, máte vadný snímač absolutního tlaku v sacím potrubí,

jeho činnost je potřeba prověřit na pinech v řj motoru 95 mínus 93 + 5V a 94 signál O - 5 V, celková činnost se musí prověřit nezávislým tlakoměrem na 3 bar ,

omluvte moji opovážlivost s úctou miloš slováček

Napsal: 28 lis 2014, 09:17
od litterpool
Moc děkuji za radu.. zkuím to změřit.Ještě jednou díky

Napsal: 28 lis 2014, 11:47
od slovacek.milos
litterpool píše:Moc děkuji za radu.. zkuím to změřit.Ještě jednou díky
ale to musíš měřit za jízdy že si vvedeš dva drátky do kabiny, nejprve +- a pak mínus a ten signál a pak ještě jednou že si ten mínus a pak plus vemeš z baterky pak plus se signálem