Stránka 1 z 2

Fabia 2011 1.2TSI 63kW

Napsal: 30 lis 2014, 19:05
od Kefi
Ahoj,
prosím o radu na co se mám zaměřit, dnes během jízdy se začal ozývat silný klepot z motoru (řekl bych, dle frekvence, že to jde od vačky).
Měl někdo podobný problém? Hydroštel, vačka nebo vahadlo?

Předem děkuji za rady, abych věděl na co se mám připravit.

Michal

Napsal: 01 pro 2014, 21:32
od slovacek.milos

Napsal: 01 pro 2014, 21:45
od dreizig5
tenhle motor ješte nemám z goumlej.napiš co to bylo.at' sme chytrejší.

Napsal: 01 pro 2014, 23:22
od Kefi
ahoj, tak jsem dneska vyndal svíčky a myslím, že je to potkané (na válcích vidím rysky od ventilů). Nejspíš vytahaný řetěz a proskočily rozvody.

Budu s stím hrát a uvidíme,. Máte někdo zkušenost, jak budou vypadat ventily (budou hnutý resp. stalo se někomu, že nebyly ohnuté)?

Děkuji za dobré rady
PS: dík za typ Miloši :D

Napsal: 02 pro 2014, 07:54
od slovacek.milos
to je přeci známá nemoc tohoto motoru, hlavu nejlépe sdělat a zanést oprávářovi hlav, i když to tak nevypadá za pár tisíc může způsobit velmi podivné problémy a taky velké škody, pak uděláš rozvody a zdar

já mám 2012 a tam jsou prej ty nemoci vychytané zatím 3O.OOO km najeto koktávka kombi, stará je spokojená, zatím se na fofrklacku odlepil chom a myčka ulomila anténu a prohla střechu, anténu jsem dal pod střechu hraje OK a místo antény dal žraloka ;)

Napsal: 02 pro 2014, 08:55
od dreizig5
tak že klasika.nic se nezměnilo.já si to myslel (LOL)

Napsal: 02 pro 2014, 10:19
od slovacek.milos
dreizig5 píše:tak že klasika.nic se nezměnilo.já si to myslel (LOL)
můj mladý dělal v MB a tvrdil že již v roce 2011 ty mouchy s rozvodama vychytali, a ten motor co mám já už bude OK, dokonce prověřovali i číslo motoru,

já takový motor nechtěl, jinak to jede na long první servis se přihlásil těsně po 27,OOO km

Napsal: 02 pro 2014, 12:09
od dreizig5
asi to nevychytali (rofl)

Napsal: 02 pro 2014, 17:28
od Seidl
a už ani nevychytají (wallbash)

Napsal: 02 pro 2014, 19:31
od slovacek.milos
máš těžko ke mě jezdí htp má skoro3OO.OOO a noproblém auto měl jako firemní a pak ho odkoupil, měl jsem nekolik aut kolem 6O,OOO km z AAA dělaly se motory,

jezdí ke mě 1,2 TSi fábka, borec ten motor vychvaluje nevím ale jetli má 77 kW nebo ten slabší, ale je tam turbo, to vím, no problém 15O.OOO km,

soused naproti fábka II HTP, no problém servis minimální olej se mění tak za tři roky, jeho mladý mi vyprávěl prej oničem spotřeba 14 litrů, nemohl na jedničku vyjet kopec, co idm tk mladý si koupí auto a vyrobí z něj autovrak, stím htp jsem jelv pohodě za šest lirůna stk, jelo to normál

;)

ten kdo má nároky koupí si auto které mu vyhovuje, a ti ostatní když neumí jezdit stím co mají tak je to banda blbců co furt remcá ;)

Napsal: 02 pro 2014, 21:21
od Kefi
ahoj,
tak jak říkal Miloš dám opravit hlavu, nové "zesílené" rozvody a uvidíme.
Je to škoda, jinak ten motor není špatný.
Děkuji všem.
Michal

Napsal: 02 pro 2014, 22:38
od slovacek.milos
Kefi píše:ahoj,
tak jak říkal Miloš dám opravit hlavu, nové "zesílené" rozvody a uvidíme.
Je to škoda, jinak ten motor není špatný.
Děkuji všem.
Michal
já ted řešil vanos menší výkon lupou jsme zjistili lehce okleplé ventily a nezávidle borec hlavař že jsou všechny potkané

nechat to tak a využívat výkon šetiválu BMW byl asi velký nerozum, proto tu hlavu musí rozebrat odborník

Napsal: 02 pro 2014, 22:50
od dreizig5
HTP sem dělal tolik motoru že si to už ani nepamatuju,mohl bych tady napsat esej.většinou přeskočil řetez,nebo popraskany ventyly jak sluničko,ale to ma nasvědomí kat,nato byla aj svolavačka.tak uvidime naco bude tady svolavačka (rofl)

Napsal: 03 pro 2014, 07:57
od slovacek.milos
já měl s těma HTP bum a pak to utichlo,

asi největčí rarita byla kdy borec přijel v pohodě a ráno nenatočil, dvě zápalka KO, ventily sluníčko, vodítka KO že ventily vázly, po opravě byla z auta dýmovnice tak zmova rozdělat válce oštípané tak ještě výbrus,

odstranění katu taky není ta nejlepší hitparáda, když je extremní hic a auto se etreměně zatíží jízdou do nekonečného kopce speče se opanceřované vedení co je vedle katu a auto se zastaví,

mi se to speklo tak že na vstřiku bylo 5V :o :? odpálila se pojistka na vstřikování a těh pět V se tam napeklo z klapky v itáiii za to chtěli 3O.OOO zílohu že vymění řj motoru

ted to prostě jezdí mám i dvva romster přes dvěsta a drží OK, jeden znich servis O před tím zadřel fábku 1,4 tak že olej zpolimeroval že jsem ho vysekávali dlátem, tak v tom borec pokračuje, (LOL)

Napsal: 05 pro 2014, 10:12
od Kefi
Tak majitel jse rozhodl, že auto odveze do autorizovaného servisu!
po dvou dnech volali, že časování je v pořádku (přeskočení to není) a že sundali vanu a klika je v pořádku!
Tak jsem se trochu podivil, (mlátí to jako prase od vačky) a na válcích jsou vidět rysky. A co stím mají prý dělat?
Tak uvidíme.
Každopádně dám vědět
M.