Stránka 1 z 2
motor TDi do Transportera 1,9TD??
Napsal: 09 črc 2007, 20:43
od Nikotýn
Měl bych dotaz, včera na D1 mě zcela opustil motor 1,9TD v Transporteru r.v.95, pravda měl za sebou pěkných 325t. km, tak už má nárok že. Akorát sem slyšel, že tam pasuje 66kW TDi i na převodovku, ale zkušenost je u mne nulová. Z pochopitelných důvodu bych ho tam dal radši než buď dělal generálku či kupoval starší stejnej nejedoucí. Může mě někdo poradit pliiz?? Případně pokuď už někdo měnil nejlépe, ňáka rada?
Typ motoru je ABL TD KAT, výkon 50/3700, objem 1896
Napsal: 09 črc 2007, 22:36
od AlesShi
jj, pasujou jak ulity, 1z zcela urcite
bud si postav mechanicky TDI, musis upravit cerpadlo, nebo soupnout i jednotku z tdi
Napsal: 09 črc 2007, 22:53
od Nikotýn
jestli muzu neb se v tom absolutne nevyznam co to je za motor ten 1z?? Abych nekoupil nakou blbost, apropo nevíte kde by se dal sehnat za ňákej rozumnej peníz??
Slyšel jsem že mechanický čerpadlo staví místní přispěvatel Andree, ale nemůžu nic najít je tu??
Napsal: 09 črc 2007, 23:10
od AlesShi
jj, Andre, taky mi to predelaval, ladil a doufam jeste ladit bude. Nejlip ho najdes v bazaru hned nahore u prodeje turb, je tam i kontakt.
1z je nejstarsi tdi s prej spatnejma pistama
od td k nerozeznani, temer, vsechny diry krasne padnou, ale to nejspis i u ostatnich
ale to nevim, mel jsem v rukach jenom 1z
jde o to jak na to spechas, ja to porizoval a daval dokupy dva mesice, cekal jsem na dobry koupe
da se poridit levne, ale taky ne
Napsal: 10 črc 2007, 08:05
od tomáš karbus
nemusí to bejt jen 1z, ale daj se tam nacpat i ostatní tdi jen 1z a afn jdou o malinko lépe, najdi si tu pár lidí co to v transporteru maj a obrat se na ne urcitě ti pomůžou
děkuji
Napsal: 10 črc 2007, 10:04
od Nikotýn
děkuji mockrát za rady a porady. Sem zatim vyčetl, že 1z má problémy s pístama, ahu má 66kW a afn má 81kW, tak už vím co schánět aspoň

Napsal: 10 črc 2007, 11:26
od tomáš karbus
hm do dodávky by 1z bylo ve větší zátěži a asi by víc jak 85 kw nedalo (bezpečně) nejlepší bude asi to afn,ale na druhou stranu budeš potřebovat jednohmotovej setrvák a těch je tak málo (dávali se totiž na 1z sériově a pak už jen málo), že bys asi snáž a levnějc sehnal jiné písty do 1z
Napsal: 10 črc 2007, 11:50
od tomáš karbus
jo a ještě,když to je z podélného motoru tak je ten setrvák též jiný
Napsal: 10 črc 2007, 11:54
od Bugs.Bunny
tomáš karbus píše:hm do dodávky by 1z bylo ve větší zátěži a asi by víc jak 85 kw nedalo (bezpečně) nejlepší bude asi to afn,ale na druhou stranu budeš potřebovat jednohmotovej setrvák a těch je tak málo (dávali se totiž na 1z sériově a pak už jen málo), že bys asi snáž a levnějc sehnal jiné písty do 1z
Nerad bych kecal ale myslím že setrvák muže zustat z T4 19TD. Měnil jsem ho za dvouhmotnostní,byl z vrakoviště s popisem T4 a lamelou 228mm.
Napsal: 10 črc 2007, 11:59
od Bugs.Bunny
AFN, AHU, 1Z.....Staré Tdi pokud vím mají všechny jednohmotu.
Napsal: 10 črc 2007, 23:25
od Nikotýn
lidičky díky moc, až k tomu dojde tak všechno popíšu a nafotím a šoupnu to sem pokuď bude zájem samosebou
Napsal: 12 črc 2007, 09:52
od Lubosko105

mam podobny problem ako ty Nikotinko.... mam T4 Multivan 1.9TD rv93 a motor, podla servisaka, ma nalitane 500tis....

ja co som zistoval tak tam vraj celkom pasne 1Z,AHU,AFN a samozrejme aj AAB(2.4D, tie prevodovky su uplne rovnake. a dokonca(podla servisaka) je to motor s priamim vstrekovanim ale bohuzial bez turba). skus sa obratrit na Jendu, on mal tusim AFM motor v T4 ale uz auto predal. ked nieco zistis tak daj vediet lebo ma to velmi zaujima... inac@ chlapik tu od nas mi slubil AFN aj s riadiacou jednotkou za 20tis/SKK ale v inzeratoch som nasiel od 25-35tis/SKK
Napsal: 12 črc 2007, 11:45
od tomáš karbus
ne tak to vůbec není jen 1z mají všechny jednohmotu, u afn se dávalo obojí a víc dvouhmota, ale taky jsem jednou koukal na vrakovišti na spojku s nápisem transporter td a zdála se mi velká (228mm)
Napsal: 12 črc 2007, 23:52
od Nikotýn
Lubosko105 píše:
mam podobny problem ako ty Nikotinko.... mam T4 Multivan 1.9TD rv93 a motor, podla servisaka, ma nalitane 500tis....

ja co som zistoval tak tam vraj celkom pasne 1Z,AHU,AFN a samozrejme aj AAB(2.4D, tie prevodovky su uplne rovnake. a dokonca(podla servisaka) je to motor s priamim vstrekovanim ale bohuzial bez turba). skus sa obratrit na Jendu, on mal tusim AFM motor v T4 ale uz auto predal. ked nieco zistis tak daj vediet lebo ma to velmi zaujima... inac@ chlapik tu od nas mi slubil AFN aj s riadiacou jednotkou za 20tis/SKK ale v inzeratoch som nasiel od 25-35tis/SKK
ty jo za 20SK i s ridici jednotkou je super cena, to se musi nechat teda

v sobotu jdem na to juknout jestli to je jen tesneni ci komplet, bohuzel to vypada na 99% na motor, tak tam prijde TDi pokud sezenu vsechno. Samosebou dam hnedle vedet, kdybys nasel jeste jeden AFN tak dej vedet pliiz
Napsal: 13 črc 2007, 14:52
od Lukas.J.J
Já bych věděl o motoru z Audi 80 1Z, prodávající za něj chce 12tis. Kč. Mně by se asi z toho šiklo čerpadlo, kdyby si to někdo předělával na mTDI bez elektroniky...