Dvouhmota nebo CO?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 pro 2014, 08:33
Dvouhmota nebo CO?
Zdravím,
mám octavku jedničku r.v.2004,96KW PD elegance. Fakt super motor, ale začíná zlobení kolem spojky. Najeto 322tis, ozývalo se takové klepání (chrochtání), proto nová spojka + spojkový válec.(díly spojky KO, sjeto na nýty)
Nyní po nové spojce špatně vyřazuje jednička a zpátečka. Na tyto rychlosti se auto docela často rozjíždí samo, i se sešlápnutou spojkou. Chrochtání se ještě zhoršilo ale vibrace nějak zásadně nepozoruju. No, trošičku při rozjezdu do kopce.... Sojka zabírá od spodu docela těsně nad podlahou.
Dvouhmota je tam původní, tak nevim... poradíte prosím?
mám octavku jedničku r.v.2004,96KW PD elegance. Fakt super motor, ale začíná zlobení kolem spojky. Najeto 322tis, ozývalo se takové klepání (chrochtání), proto nová spojka + spojkový válec.(díly spojky KO, sjeto na nýty)
Nyní po nové spojce špatně vyřazuje jednička a zpátečka. Na tyto rychlosti se auto docela často rozjíždí samo, i se sešlápnutou spojkou. Chrochtání se ještě zhoršilo ale vibrace nějak zásadně nepozoruju. No, trošičku při rozjezdu do kopce.... Sojka zabírá od spodu docela těsně nad podlahou.
Dvouhmota je tam původní, tak nevim... poradíte prosím?
Převodovka v řiti..
EDIT//
Doporučim přečíst tenhle článek http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... prevodovek
EDIT//
Doporučim přečíst tenhle článek http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... prevodovek
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek 

Zotrvacnik. Neminie ta to. Uz som to videl vela krat aj na passatoch. Je vychylenely, pravdepodobne ked ho budes davat dole tak budes mat aj zablokovane srouby, cize obrezat flexou...
Moja rada je vymenit aj ihlove lozisko v kluke.
Moja rada je vymenit aj ihlove lozisko v kluke.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 pro 2014, 08:33
Díky za info, tedy 80% dvouhmota a mrknout na páku. Myslím, že to auto má právo dostat novou dvouhmotu. Vlastně jsem dělal jen přední a zadní kotouče + 2x rozvody s vodní pumpou, je to měsíc co dostal předek nové tlumiče. Jinak fakt 320 tisíc km bez ztráty kytičky.Tankuju pouze naftu VERVU a olej mám MOGUL 5W30LLIII. Mogul proto, protože dělám ve vedení výroby MOGULU a neberte to jako reklamu. Nic jinýho tam raději neleju, kolikrát žasnu nad kvalitou konkurence. No, 12.12. to jde na servis, tak písnu. Prý to celý rozhoděj a pak dostanu asi sekeru před vánocema:)
PS. Kdyby šel nahrát sem zvuk, je to takový trošku kovový chrochtání, vrnění....
PS. Kdyby šel nahrát sem zvuk, je to takový trošku kovový chrochtání, vrnění....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tomáši,TomasPavlik píše:Díky za info, tedy 80% dvouhmota a mrknout na páku. Myslím, že to auto má právo dostat novou dvouhmotu. Vlastně jsem dělal jen přední a zadní kotouče + 2x rozvody s vodní pumpou, je to měsíc co dostal předek nové tlumiče. Jinak fakt 320 tisíc km bez ztráty kytičky.Tankuju pouze naftu VERVU a olej mám MOGUL 5W30LLIII. Mogul proto, protože dělám ve vedení výroby MOGULU a neberte to jako reklamu. Nic jinýho tam raději neleju, kolikrát žasnu nad kvalitou konkurence. No, 12.12. to jde na servis, tak písnu. Prý to celý rozhoděj a pak dostanu asi sekeru před vánocema:)
PS. Kdyby šel nahrát sem zvuk, je to takový trošku kovový chrochtání, vrnění....
jestli mohu doporučit, neřeš to sám a zajeď k někomu kdo do toho dělá, neřeš když si bere 500,-Kč na hodinu , ale ať to dá do kupy.
V Unicaru (autorizovaný servis Škoda) v Ostravě mi nabídli 500,-Kč na hodinu, ale dají tam co tam má být, dokážou objednat i druhovýrobu, netrvají na originálních dílech.
Jinak dopadneš jako Já, budeš laborovat co to může byt.. .-(
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 pro 2014, 08:33
Zravím,
tak jsem s octou byl včera na té rozborce. Celej problém byl v propadnutý dvouhmotě. Jinak nějak totál nakřáplá nebyla. "Jen" propadnutá o 3mm, ale nadělala pěknou paseku. Pazvuky, řazení divný na 1 a Z no hrůza. Můj servisák mě dal projet jednu octávku s nahrazenou jednohmotou místo dvouhmoty. Měl pravdu, není nad čím přemýšlet-ihned tam dal novou dvouhmotu LUK a novou jehlu.
No a nyní je to super. Žádný pazvuky, vibrace, perfektně se pracuje se spojkou a řazení je přesné. Všechny stupně převodovky jsou zvukově perfektní. Jsem fakt spokojenej.Dnes ráno jsem ji protáhnul na 210km/h a letěla jak vítr. Musim ji šetřit, má 323tis. km....., tohle byla první ztráta kytičky, jinak max. spokojenost.
Všem děkuji za rady, díky.
T.P.
tak jsem s octou byl včera na té rozborce. Celej problém byl v propadnutý dvouhmotě. Jinak nějak totál nakřáplá nebyla. "Jen" propadnutá o 3mm, ale nadělala pěknou paseku. Pazvuky, řazení divný na 1 a Z no hrůza. Můj servisák mě dal projet jednu octávku s nahrazenou jednohmotou místo dvouhmoty. Měl pravdu, není nad čím přemýšlet-ihned tam dal novou dvouhmotu LUK a novou jehlu.
No a nyní je to super. Žádný pazvuky, vibrace, perfektně se pracuje se spojkou a řazení je přesné. Všechny stupně převodovky jsou zvukově perfektní. Jsem fakt spokojenej.Dnes ráno jsem ji protáhnul na 210km/h a letěla jak vítr. Musim ji šetřit, má 323tis. km....., tohle byla první ztráta kytičky, jinak max. spokojenost.
Všem děkuji za rady, díky.
T.P.
Nevím jestli je to na PD jinak, ale nedávno jsem dával jednohmotu na rotačku, a oproti dvouhmotě nepozoruju nějaký zvýšení vibrací, ani při rozjezdu. Je to úplně v pohodě. Vibrace můžou bejt, když se třeba blbě namontuje přítlačák (ohne se) nebo se použije neodpružená lamela...
O1 před face ASV 81kW